Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
111 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
New wave en the grasshopper @ Eindhoven !
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grammetje crystal wiet bij de kroon in amsterdam-zuid, lekker spul!
s
smoker21Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coffeeshop De Tulp in Zwolle!!

Gister geweest en zeker goed spull!!
a
adomoerwijkLid
01-01-2024, 00:00
#4
gister was ik toevallig ff in scheveningen
daar heb je ook een goeie coffeeshop
ben ff de naam vergeten
maar het ligt meer naar de kust toe dan in de binnenstad
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hazur , Venlo
Is redelijke kwaliteit.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.

Capricorn is daarintegen wel wat beter.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga nu naar de OYA :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ewie zei:
Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.

Capricorn is daarintegen wel wat beter.
Klik om te vergroten...

Sowieso nooit een voorgedraaide halen, is verspilling van geld.
T
TheDudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Seatbelt zei:
Tulp @ Zwolle
de WW daar is zekers wel goed te roken
en hele slechte leeftijdchecks
Klik om te vergroten...

Ik vind de Tulp ook wel chill. En dan ook voor de WW. De Moonlight bij Het Binnenhof is ook behoorlijk nice, trouwens.

Maar ik kom dus net bij de Tulp vandaan. Een klare wiet joint gekocht, en niet echt stoned geworden.
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joint venture - Arnhem
Happy - Arnhem
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amateurtje zei:
Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
Klik om te vergroten...

allemaal 5 a 10 minuutjes lopen, grass hopper is een goede shop, of de bakkerij, maar daar moet je van houden...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Amateurtje zei:
Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
Klik om te vergroten...

allemaal 5 a 10 minuutjes lopen, grass hopper is een goede shop, of de bakkerij, maar daar moet je van houden...
Klik om te vergroten...

de bakkerij is toch dat cafe dat bij de apotheker ligt daar heb ik m ooit ns liggen spacen met me jonko en Jupiler van de tap.

welke shop is dat waar je die aarbeien wiet krijgt (waren volgens mij voorgedraaide)
die smaakten heerlijk met Koninginnedag toen ik in eindje was (kan natuurlijk ook aan t feit liggen dat ik redelijk aan de pep zat toen)
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#14
de mazzelaar was vanmiddag trouwens,
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pasia @ Tilburg.

Klein maar fijn, btw vind wel dat de kassa lijkt op een loket aan de stations.
Iemand die mijn mening deelt? :grin:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#16
in de pyrie in Bussum, de paap in Hilversum en Dampkring in damsco
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Ewie zei:
Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.

Capricorn is daarintegen wel wat beter.
Klik om te vergroten...

Sowieso nooit een voorgedraaide halen, is verspilling van geld.
Klik om te vergroten...

Uiteraard, maar soms wint mijn luiheid wel eens.. Tis soms fijn om al een te roken onderweg naar huis toe, maar meestal is het bagger ja. :wink:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben vanmiddag langs The Cat in Breda geweest, ligt lekker dicht bij school :grin:
The Cat heeft trouwens een wrede schildering op de muur van een stonede kat die een joint rookt tussen palmbomen. :stoned:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#19
laatste was the happy in Groningen, alweer een paar dagen geleden

10tje sneeuwwitje :stoned:
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amateurtje zei:
Pasia @ Tilburg.

Klein maar fijn, btw vind wel dat de kassa lijkt op een loket aan de stations.
Iemand die mijn mening deelt? :grin:
Klik om te vergroten...

Yes! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."