#1
New wave en the grasshopper @ Eindhoven !
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
Ewie zei:Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.
Capricorn is daarintegen wel wat beter.
Seatbelt zei:Tulp @ Zwolle
de WW daar is zekers wel goed te roken
en hele slechte leeftijdchecks
Amateurtje zei:Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
cropp zei:Amateurtje zei:Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
allemaal 5 a 10 minuutjes lopen, grass hopper is een goede shop, of de bakkerij, maar daar moet je van houden...
Oom Klaas zei:Ewie zei:Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.
Capricorn is daarintegen wel wat beter.
Sowieso nooit een voorgedraaide halen, is verspilling van geld.


Amateurtje zei:Pasia @ Tilburg.
Klein maar fijn, btw vind wel dat de kassa lijkt op een loket aan de stations.
Iemand die mijn mening deelt?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."