Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
's Avonds in de Cosbor in Maastricht:

- 1gr. santa maria
- 1gr. nlx
- 1gr. jack haze
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga zometeen naar de cosbor in maastricht .. hopelijk hebben ze 'white k2' .. was een lekker en potent soortje :wink:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
el torro in utrecht. ze hebben nu een nieuwe eigenaar en verkopen zeker goede wiet :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hempy zei:
ik ga zometeen naar de cosbor in maastricht .. hopelijk hebben ze 'white k2' .. was een lekker en potent soortje :wink:
Klik om te vergroten...
Voor zover ik me herinner hadden ze die niet. Maar het kan altijd wel :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
GroningenBlowt zei:
Groningen!! Ging altijd naar de vliegende hollander die had altijd vrij goeie wietjes,
nu zit ik vaker en haal ik vaker bij de deez,
die zit in de papengang in gronignen, ze hebben de shop zo aangepast dat je vrijwel overal nog kan roken, en ik vind het wel goed dat je je eigen weed kan kiezen uit een map zo kun je alle soorten bekijken en pakken welke je wilt, ze zenden ook altijd live voetval wedstrijden uit en hebben zo af en toe een regea bandje, ik vind het er wel erg chill , maar kan me voorstellen dat het in andere steden wel beter is, groetjes
Klik om te vergroten...

Jaa klopt, zat maandag nog ff in de Deez, lekkere shop!

Maar ik vind de kwaliteit van wietjes in Groningen toch zwaaaar onderdoen voor dingen die je in Amsterdam kunt kopen.

Maar dat zal ook wel liggen aan de hoeveelheid coffeeshops hier en daar.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De kroon Amsterdam. Weinig tijd dus even snel 2 voorgedraaide gehaald, en tering wat was ik stoned :stoned:
p
plasticianLid
01-01-2024, 00:00
#7
Crackers in Tilburg!
Een van de shops die voldeed aan mijn verbeelding van 'koffiesjop'.
Vriendelijke mensen,goede aanbiedingen (zoals 5gram Orange/€25)
I like <3
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#8
boeddha, delft
the future, Delft
blowcafe denhaag weet de naam ff niet:P
aura den haag
keldertje delft

wiet opgepikt voor me kwaliteitstest :grin: :rockband:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
koffiedik in utrecht :)
Klik om te vergroten...
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maandag in de Quiam m'n 18e verjaardag 'gevierd' (in de zin van, smoken met een paar vrienden). Chille shop, vrij duur (12 euro voor 1 gram Canaloup (die trouwens eeeeeerg lekker is) maar wel erg gezellige sfeer.

Capri was ik gisteren, wel chille wiet gehaald, silver shadow, maar de sfeer en muziek was stukken minder goed.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Upstairs. Arnhem.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
apotheker -> eindhoven :tearsofjoy:

kerel was zo stoned dat hij ipv 1.36gr power plant, 1.36gr haze mee gaf voor de prijs van powerplant :tongueout: :tongueout: niet erg ... :smoke:
P
PsyworkzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miami in Bergen Op Zoom 5g Pepsi en m'n vriendin 5g Santa Maria, heb wel de indruk dat die Santa Maria iets beter is, en voor 6€/g kan je moeilijk sukkelen! Weet iemand wanneer ze officieel dicht gaan daar in Bergen Op Zoom?

Verder ga ik ook regelmatig naar Purple Rain in Breda, krijgen daar altijd vloei & tipjes mee en is lekker lang open in de week, tot 23h :stoned: !
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
En nog grote examenfeesten in de planning?
Ik heb iig redelijk wat op de planning ( terwijl ik AL :P 3 jaar van de middelbare school af ben :grin: ).
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zanzi in Utrecht. 4 gram Dynamite voor 25 euro. Ik kreeg er ook nog een gratis joint bij, al was ik daar niet heel erg over te spreken.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben vandaag voor de eerste keer uit nieuwdgierigheid gaan kijken in de upstairs/begijntje in eindhoven.
Het is eerder een 'underground' shop , van buiten af lijkt het een gewoon café , omdat het tussen allemaal andere kroegjes staat, dan hebben ze er een trap naar boven (naar de upstairs dus).
Ik ging de trap op en link van me was een glazen deur , verbaast keek ik en dacht ik 'how the fuck geraak ik hier binne, , tot m'n oog viel op een grote rode knop aan de muur. Ik besloot hier op te drukken , en raad eens!? Ja hoor met een schuivend geluid ging de deur open !
Ik was binnen en bekeek de kaart ...
Wat me op viel was dat dit een goedkoop shopje was!
Een vriendelijke dame vroeg me men legitimatie , en deze kreeg ze ook van me.
Ik bestelde even 2gram super skunk voor (ik weet niet of ik het mag melden :rolleyes: ) 12euro
en 0.70 gr andere (weet niet meer welke) voor 6euro.
Vanavond test ik even of de weed nog goede is ook :wink:
:hearteyes:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren avond laat in de mississippi (maastricht) .. een of andere wiet, maakt niet uit welke, ze zijn allemaal even slecht daar.

Vandaag maxcy's in maastricht. Santa maria en HpH
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#18
SInds ik 18 ben geworden ga ik alleen maar na de kronkel in Nijmegen.
effe grammetje of 2/2,5 kopen of even kijken na een aanbieding, na binnen gaan en jointje roken.
Jammer genoeg als ik er ben zijn de pooltafels al ingenomen... Spijtig spijtig....
Ook ga ik nog soms na de Wonder in Nijmegen alleen daar krijg je zo weinig op de avond, omdat ze alle zakjes voorwegen en alleen zakken maken van 5 euro en 12,50 enzo... Dus dan kun je niet altijd een extratje krijgen :wink:


Voordat ik 18 was ging ik altijd na de jetset of dreadlock, daar kreeg ik zo ie zo altijd mee. Toch blij dat ik vroeg in de puberteit ben gekomen :wink:!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben terug vaste klant van NEW WAVE in eindhoven omdat deze sinds kort terug open is!
lekker veel gekregen , ik kocht 'red safari' en 'sudden death' , beide zeer droge wietjes met ene sterke geur! :hearteyes:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
gisteren ben met men vrienden , neef en zijn vriendin eentje gaan smoken in ...
Het begijntje
gevolgt door
de apotheker
dan
de new wave
en daarna
hightimes

allemaal in eindhoven :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."