Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cupido in Purmerend ."
"Hahah, grappig dat je het zegt.. Ik had dit laatst namelijk voor het eerst, ik schrok wel even, dacht dat ik in me broek stond te plassen (Was namelijk op school .)"
"Ik voelde me een beetje slap, ik had het gevoel dat ik in bed lag en steeds wakker werd uit een droom, het duurde ongeveer 2 uur ofzo en ik heb de lekkerste milkshake van mn leven gedronken die avond. En dat alles van 1 voorgedraaide! Ik zou zeggen; Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen . Hoop ik"