Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn maximum was 4 (misschien ook meer, daar let je niet altijd op). In de coffeeshop waar k kwam, slikte iemand er 10 op een avond."
"Ik kan echt niet tegen de smaak/geur van pillen. Als ik het ruik alleen al begin ik meteen helemaal te rillen. Vind het zo vies! Klik om te vergroten... Dat heb k ook zoiets. Als k die dingen zie, draait mn maag helemaal om en krijg k braakneigingen, omdat ie weet wat er straks allemaal gaat gebeuren met mn lichaam."
"Ik heb t ongeveer 7 jaar geleden wekelijks en ook dagelijks gebruikt. Daarna af en toe een keertje. En daarna helemaal niet meer. k Denk dat k t nu 5 jaar niet gebruikt hebt. Af en toe moet nog wel kunnen vind k. Maar dat dagelijkse gebruik sloeg gewoon nergens op."
"-niet meer snappen wat je wilt opschrijven als reactie, en als je t terugleest heeft het helemaal niets met het topic te maken of is helemaal geen antwoord op de vorige post. waarna je dan toch maar een eigen topic opent, die je dan zelf een minuut later weer verwijdert voordat er iemand op reageert met een opmerking , waardoor je het gevoel krijgt dat die je een spammer noemt. Klik om te vergroten... haha ja herkenbaar hoor! :P"
"Happy Days, Arnhem Goeie wietjes! White Widdow!"
"Zo diep mogelijk inhaleren.. Tot je geen lucht meer krijgt. Beetje uitademen en dan nog een keer extra inhaleren! Zo vaak als je kan, tot er bij het uitademen geen rook meer is. Zeker geen rookverspilling! Succes gegarandeerd! Vergeet t zelf nog wel s (altijd). Eigenlijk best zonde!"
"Hahaha ja dat heb k ook een keer gehad! Moest k heel nodig, maar kwam er niks uit. Ik persen en persen. Misschien dat er dan toch niks in je blaas zit en je dat wel denkt? Later lukte het wel gewoon.."
"Elke dag blowen? Ja je wordt er wel futloos van, maar beter futloos dan agressief en depressief. Ik zou het niet 1 dag zonder kunnen, want dan voel k me zwaar klote. Van wiet word je stoned, alles wat klote is ben je dan vergeten. Mijn leven is zo klote, dat ik 'niet wakker wil worden' Stoned houdt je in die slaap-roes. Heerlijk!"
"Wat weet jij"
"Klopt, lost ook niks op. Zonder wiet lost ook niks op. Zie het als (tijdelijk) overleven."