#1
De mix, enschede

ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanraderworktillyoudrop zei:Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt

cropp zei:ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanraderworktillyoudrop zei:Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt![]()
Euhm ja ze hebben vooral een groot aanbod die niet zo snel ergens anders gaat vinden (Denk aan C5 Haze,Diamond Haze,Amnesia Ice,AK47 Ice) Van prijs valt hij goed mee het gaat er per 5je of 12je (Diamond haze is bv 12.5/gram wat niet goedkoop is maar hij is oo zo lekker :d , AK47 Ice is 30/gram maar dat is dan wel hun tophasj :d )Greenlabs zei:cropp zei:ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanraderworktillyoudrop zei:Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt![]()
pas nog gehoord, vooral door de vele soorten. Is hij duurder dan een andere shop? Waarschijnlijk wel door het grote aanbod?
Is hun wiet nog steeds zo kut?Hislordship zei:Green spirit in Spijkenisse.
Andrew zei:Is hun wiet nog steeds zo kut?Hislordship zei:Green spirit in Spijkenisse.


kom niet vaak in de shop maar dat is zeker de meest relaxte hier in de buurt iddArthur King zei:Splif in Beverwijk, zeer chill.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."