Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
110 weergaven
18-5-2026
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
De mix, enschede
b
blondje1992Lid
01-01-2024, 00:00
#2
t'klavertje.

valt me wel op dat er weinig mensen in amersfoort nijkerk hoevelaken enzo komen..
of reageren die hier niet:wink:

xxx
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Os te Leeuwarden....... :stoned:
w
worktillyoudropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
worktillyoudrop zei:
Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt
Klik om te vergroten...
ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanrader :stoned:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
worktillyoudrop zei:
Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt
Klik om te vergroten...
ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanrader :stoned:
Klik om te vergroten...

pas nog gehoord, vooral door de vele soorten. Is hij duurder dan een andere shop? Waarschijnlijk wel door het grote aanbod?
w
worktillyoudropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Greenlabs zei:
cropp zei:
worktillyoudrop zei:
Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt
Klik om te vergroten...
ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanrader :stoned:
Klik om te vergroten...

pas nog gehoord, vooral door de vele soorten. Is hij duurder dan een andere shop? Waarschijnlijk wel door het grote aanbod?
Klik om te vergroten...
Euhm ja ze hebben vooral een groot aanbod die niet zo snel ergens anders gaat vinden (Denk aan C5 Haze,Diamond Haze,Amnesia Ice,AK47 Ice) Van prijs valt hij goed mee het gaat er per 5je of 12je (Diamond haze is bv 12.5/gram wat niet goedkoop is maar hij is oo zo lekker :d , AK47 Ice is 30/gram maar dat is dan wel hun tophasj :d )
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Atlantis in Amsterdam, een kleine shop, kent iemand die toevallig :P?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Green spirit in Spijkenisse.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hislordship zei:
Green spirit in Spijkenisse.
Klik om te vergroten...
Is hun wiet nog steeds zo kut?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
Hislordship zei:
Green spirit in Spijkenisse.
Klik om te vergroten...
Is hun wiet nog steeds zo kut?
Klik om te vergroten...


Nee ze hebben sinds ze weer open zijn goed spul.
Ze hebben nu ook amnysia :stoned:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#12
paar dagen geleden, in tilburg toermalijn, grascompany en ochtendgloren was wel chill :stoned:
z
zoek vervoerLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi hoi iedereen ik ben hier nieuw en ik wil iedereen alvast een vrolijke kerst en eenspoedig
2010 to wensen

zelf ben ik op zoek naar iemand waar mee ik geregeld naar een shop kan rijden ik ben bereid om benzine te vergoeden ik ben van regio antwerpen

mail me als je me eens wil mee nemen naar een shop is lang gelden dat ik er geraakt ben

grzt

mail; [email protected]
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
trein zal niet zoveel schelen als met de auto
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arthur King zei:
Splif in Beverwijk, zeer chill. :grin:
Klik om te vergroten...
kom niet vaak in de shop maar dat is zeker de meest relaxte hier in de buurt idd
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
PIEP
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rokade in Hengelo
w
worktillyoudropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren nog eens naar toermalijn geweest.12je Haze ice opgerookt en daarna nog naar de muze gegaan en demolition haze gerookt was weer zeer gezellig!Ik zie hier trouwens dat zeer veel mensen van tilburg zijn misschien eens een DF meeting in een coffeeshop ofzo ? :tongueout:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gister eventjes langs Inpetto gegaan (Rotterdam).

Mooi voordeelzakje p.p. gehaald :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
De toermalijn in tilburg.

Zeg mensen, die exotica die ze daar hebben; jamaica, thai. Dat moet toch echt vuile rommel zijn? Geef mij maar het prachtige nederwietje :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."