#1
Ik ga vandaag denk ik lekker naar Gorinchem met de bus. Ik ben al die sterke wiet van Breda ff zat en wil ff "back to basics" met Gorcumse buitenwiet. 


DamienDope zei:Ik ga vandaag denk ik lekker naar Gorinchem met de bus. Ik ben al die sterke wiet van Breda ff zat en wil ff "back to basics" met Gorcumse buitenwiet.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."