Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Belgian Guy zei: Ik kom net terug van de Club in Geleen. Je moet weten dat ik daar al jaren over de vloer kom. Heb al verschillende uitbaters zien komen en gaan. Ik moest niet veel hebben, 1 grammetje brabantse witte. 8,5 euro. No problem, ik had wat klein geld in men zak zitten. Twee stukken van 2 een paar van 1 en de rest 50 cent stukken. Op zich nog niet zoveel dacht ik. Waare het niet dat daar zo een onnozel manneke, fake biker type, met zonnebril en kaal hoofd en een aire van ik heb het warm water uitgevonden, achter de toog stond die mijn geld niet wou aannemen. Kom daar niet mee af jongen heb ik al genoeg van. Als je met dat geld wil betalen moet je in de GB zijn. Waarop ik antwoordde:"in de gb betaal ik met bankkaart, waarom kan ik hier niet betalen met bankkaart?" Blijkbaar ging zijn intelligentie niet zo ver want hij kon me geen verstaanbaar antwoord geven. Kheb men geld van de toog gepakt, en naar de coffeeshop erlangs geweest waar ze heel vriendelijk waren. Mij zie je niet meer in de club.... Klik om te vergroten... Waarom spreek je hier niet de bedrijfsleider over aan, als je daar al jaren komt weet je dan toch ook wel bij wie je moet zijn, met eventuele klachten . Kunnen ze die fake biker, erover aanspreken op zijn gedrag, en misschien uitleg geven waarom ze klein niet aannemen. Heb zelf andere ervaringen, met Club 88."