Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aan de half bewustelose gebruiker"
"maar als je een joint draait met shag word je daar ook meer stoned van dan als je hem puur rookt ,dus zo raar is het allemaal niet toch?"
"PepTalk zei: Ik vind trouwens hoe lichter de shag, hoe lekkerder de smaak van de wiet/hasj naar voren komt. Klik om te vergroten... Inderdaad, hoe lichter de shag hoe beter meestal. Zelf draai ik altijd met de blauwe pall mall shag, en de half zware ARBO shag was ook altijd goed aangezien er geen smaak aan zit"
"na de griep toch maar verhuizen naar mexico :P"
"ik word er wel creativer van maar ik heb eerder het idee dat het zicht er bij mij juist van achteruit gaat"
"dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek."
"het flauw vallen kan gebeuren omdat je suikerspiegel soms erg daalt tijdens het blowen. Het beste kan je dan even wat suiker naar binnenwerken of even naar buiten een frisse neus halen meestal gaat het dan wel weer. Moker,"
"Re: pieter-b zei: ....en Zo ziet zo'n blokje hasj er dan uit Klik om te vergroten... aah shit was dat hasj ik heb hem van ochtend gewoon doorgespoelt"
"ik denk dat die liter cola je ook wel lekker miselijk maakt drink de volgende keer ook wat minder daar van zou ik zeggen"
"in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan"