Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat is wat ze wiet noemen al die kleine balletjes vormen een topje en die rooook je op"
"zo ook met programmeren, met mijn stonede kop een leuk scrippie in elkaar gegooit. volgende dag bekijk ik em weer en weet ik totaal niet meer hoe ik t in elkaar gebreid heb als ik stoned ben ga ik weer verder"
"cropp zei: DailySmoker zei: Ik rook nu 2 jaar wiet, misschien niet zolang als jou maar ik heb toch wel aardig wat ervaring opgedaan, en ik wil gewoon zo'n tipje kunnen maken. Als je geen antwoord geeft op mijn vraag, ga dan geen andere bullcrap posten Klik om te vergroten... ik ben het volledig met trippyshit eens, al helemaal als je acc naam dailysmoker is... draai gewoon een emmetje, en puzzel een beetje, dan krijg je vanzelf een mercedes... Klik om te vergroten... Hoi Cropp, DailySmoker hoeft niets te zeggen? check dit. http://www.youtube.com/results?search_t ... moker&aq=f"
"TrippyShit zei: Jij bent zeker echt een net beginnende smoker ofzo dat je zo'n tipje wil draaien :P Het roken van je joint wordt er niet meer of minder op hoor, gewoon tipje draaien en smoken die poep.. Klik om te vergroten... cropp zei: ik ben het volledig met trippyshit eens, al helemaal als je acc naam dailysmoker is... draai gewoon een emmetje, en puzzel een beetje, dan krijg je vanzelf een mercedes... Klik om te vergroten... EDIT: ik wil zeggen dat je uit de naam dailysmoker niet kan halen of ie nou een beginnende smoker is of niet."
"is gewoon een dikke knetter"
"Oom Klaas zei: vdk zei: is gewoon een dikke knetter Klik om te vergroten... 2 Peuken op die hoeveelheid wiet/hasj is echt veel te veel, dan overheerst de peuk smaak toch gigantisch? Klik om te vergroten... kijk is wat een dikke brok hasj die erin flikkert, dan vind ik samen tog wel wát voor 1 joint. mja ieder zn eigen smaak."
"speeseend zei: 026chickie026 zei: je bent stoned maar wat voor middelen breken de stof sneller af als je een beetje te stoned bent iemand suggesties of tips..... bestaat er eigenlijk wel iets dat helpt Klik om te vergroten... Beetje pep in beide neusgaten doet wonderen in dezen! Klik om te vergroten... True"
"als ik stoned ben eet ik eigelijk alles wel wat er in de kast ligt woar de standaard dingen die er liggen zijn snickers, chips en pistachenootjes!, samen met cola om al dat zout weg te spoele"
"ik heb altijd na een joint een sigaret gerookt dan ruik je de wietlucht echt niet meer. maar pas echt op als met drugs en naar het buitenland joh, want heb es gelezen dat er iemand was gepakt met 0.1 gram wiet.. goed je zakken leegschudden"
"nicolai zei: Gast, als het geen korstjes maar thc korreltjes zijn, dan kun je hem toch gewoon leeg tikken. Klik om te vergroten... indeed. gewoon een paar keer mee op de tafel rammen en wat overblijft in je joint gooie, zo heb je ook t minste last dát er van die plakzooi in blijft zitten."