Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben aanwezig"
"Ik ga zowiezo, lekker dicht bij huis en 11 april is er nog een vet feest in the level, pussymotherfuckersss!! en dat op mijn verjaardag"
"Omigo in Arnhem 10tje K2 gehaald"
"popper ik moet dese week naar de shop:P"
"ik haal je wel op met de "ludix""
"Ik hoef alleen te kotsen nadat ik flink gezopen heb, een joint ga roken. Als ik eerst een joint rook en daarna ga zuipen, gaat het altijd goed. Dan kom ik echt in een kk chille roes"
"bbn zei: Ik heb soms als de pil net binnenkomt een heel kut gevoel, net alsof ik ga 'bad' ga gaan...Volgens mij heeft het te maken met het feit dat het effect gewoon keihard binnenkomt, en dat je dat niet onmiddellijk kan verwerken, na verloop van tijd mindert dat dan altijd weer, en zit ik in die heerlijk extase Klik om te vergroten... ik heb dit ook wel eens, precies zoals jij t beschrijft. Dan denk ik, zo zal dit wel goed gaan want t klapt aardig hard in. Maar na een tijdje denk ik, heeee, dit voelt best wel lekker en dan ben je hard aant spacen"
"Hee popper ik merk ook na elke keer spacen, dat mijn kaken iets breder worden :P je bent niet de enige Rustig"
"ik denk dat je beter kan gaan verduisteren, anders gaan ze zwaar stressen. kijk anders voor tips op wietforum.nl"
"Mijn ziekste hallucinatie was toch echt bij Qlimax. Ik zat lekker weg te spacen op de muziek boven in de tribunes van Gelredome en toen........ zag ik een kk grote reus leip rondjes draaien midden in de zaal. was echt leip. Haha en ook een keer dacht ik een wielrenners fiets te zien staan wou ik erop gaan zitten, val ik kk hard op de grond Gelukkig nooit enge hallucinaties meegemaakt, wel een paar waarvan ik echt dacht kerel dat is te leip maar ze waren wel allemaal leuk"