Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? - Nicotine - Hasj / wiet - Alcohol - Paddo's - Speed - Kanna - N2o - B.H.O"
"een litertje water voor het slapengaan helpt ook ! Alcohol onttrekt namelijk vocht uit je lichaam , dus ook uit je hersenen -> kater (hoofdpijn) een litertje moet voldoende zijn om dit te voorkomen , btw ik heb altijd water naast men bed staan"
"dylantje zei: foto's???? Klik om te vergroten... hopelijk niet"
"hey , een tijdje had ik geen zin om op DF te komen maar ik kwam toch nog even terug. Het raakte me idd wel dat ik zoveel negatieve reacties kreeg maar drientje en niels , kwil jullie ff bedanken dat jullie niet zo kortzichtig over komen. ik wil jullie nog ff zeggen dat dat meisje 2 jaar ouder is dan me 22 dus puberaal ? het kan zijn"
"geekos zei: geniaal topic weer @TS: Als je geen zin hebt om veel aandacht te geven aan iemand die om te beginnen al wat jonger is en dan ook nog eens de vrouwelijke helft van de relatie is, dan moet je geen relatie beginnen. Hier is het al 4 jaar feest zonder relatie. Ik kan op straat zoveel mensen aanspreken als ik maar wil, zo stoned of zat als ik maar wil en moet me echt geen zorgen maken over het feit dat er iemand een pint naar m'n kop gaat smijten en dan een brandende sigaret omdat ze "te weinig aandacht krijgt". Jonge vrouwen zijn veel aangenamer als je er geen relatie mee hebt, dan steken ze nog kattekwaad uit, drinken ze aan een tempo waar soms ik zelfs van denk "huh?" en blijven ze tot 6u 's morgens op feestjes om dan ergens nog een paar dikke joints te gaan roken in the middle of fucking nowhere.. Anders willen ze om 2u naar huis met hun vriend om te gaan "slapen" --> yeah right Klik om te vergroten... wel kijk , hierachter voel ik een gevoel van jou en nu net dat gevoel wilde ik hier even melden. Je beschrijft wat ik gemist heb en nu doe tegenwoordig. Je bent maar 1x jong"
"ExceptionalInsight zei: stevenkeuh zei: kwil jullie ff bedanken dat jullie niet zo kortzichtig over komen. Klik om te vergroten... Dus als iemand het met je eens is zijn ze ineens niet kortzichtig. Over kortzichtigheid gesproken.. Klik om te vergroten... tnx dat je me da laat in zien , hier heb je echt wel een punt"
"T-men zei: Volgens mij is de strekking van jouw verhaal niet dat je feedback wil op de dingen die je in je relatie hebt gedaan maar dat je aan wil geven hoeveel meer je nu geniet van het leven. Klik om te vergroten... 100% correct"
"nu een maand of langer verder , ging ik zoals gewoonlijk met heel de vriendengroep uit natuurlijk was zei er ook. Alles verliep erg leuk en soepel , maar ze was wel erg verbaal agressief op de 'voordrink' , ik noemde 'eikel' ipv steven. Eens op de fuif ging het weer lekker , een beetje feesten en zuipen , tot ik merk dat men vrienden buiten staan , ik kom er bij staan... Zei kijkt me aan roept eikel , en slaap me in men gezicht, ik blijf echter heel kalm en lach vriendelijk gevolgt door weer een mep , dit heeft ze 5x gedaan , tot een vriend van me er tussen kwam. ik bleef weer rustig , ging naar binnen en dacht , WTF"
"ExceptionalInsight zei: stevenkeuh zei: dit heeft ze 5x gedaan Klik om te vergroten... Dat is alles? Ik had in haar geval je penis afgesneden en uit het raam van een rijdende auto gegooid. Klik om te vergroten... en waarom dan wel ? Wij hebben geen relatie meer , zei heeft ondertussen ook met verschillende jongens gezoent dus , ik denk dan ' she's over it'"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Voor mij op het moment - nicotine - alcohol - wiet hasj en alle cannabis verwanten - kanna - N2o / lachgas - paddo's (truffeltjes) - speed"