Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het na een paar slokken lekker smaakt, en niet blind bent, doe mij dan ook maar een fles!"
"Hey gtje, Handige tips! Ik had nog een vraagje: Jij kweekt gewoon buiten, maar kunnen je planten de veelvuldige regenbuien aan? Wij hebben hier thuis een serre staan, en ik vroeg me af of dit niet geschikt is voor buitenkweek? Weet jij iets van serres en wietplanten?"
"Zoals in dat nummer van Vitalic: "Prefer cocaine, dance like a machine". Jahaaa danseuuhhh dreuneuuh, dikke beats!!! Raaaaahhh!! Lullen, Drinken, Hngggggg!!! niet plassen, parra worden, schuldgevoel beginnen opbouwen, kutvoelen, pitten. Mja die cocaine toch."
"Hoewel dit eigenlijk bij de media dump mag, wouw ik er toch even een topic aan wijden. Dit is een Panorama docu over de herkomst van onze coke. Alex James, de basgitarist van Blur, gaat het daar eens allemaal bekijken. Moraal van het verhaal: er hangt bloed aan je coke gast! Alweer een reden om dat egopoeder links te laten liggen. [youtube]L-DRoWlN3Og[/youtube] [youtube]DTlgTHWxbiA&feature=related[/youtube] [youtube]v-TFVi-xpzQ&feature=related[/youtube]"
"Een redelijk bescheiden eerste keer maar toch leuk blijkbaar. Ik denk dat cocaïne best wel recreatief te gebruiken is. Mijn eerste keer was 2 jaar geleden en ik heb het sindsdien 4 keer gedaan en telkens nooit meer dan 2 lijnen. (nog nooit zelf gekocht) Tja, je merkt wel dat het cocaïneforum het meest dramatische is, en dat heeft wel zijn reden. Het sluipt er gewoon heel sneaky in. Maar ik denk dat wanneer je steeds beseft dat je je met dat goedje op dun ijs bevindt, het wel recreatief te gebruiken is. Recreatief lijkt mij eens in de 1 a 2 maanden, op speciaal gekozen momenten."
"Ik merk ook als ze lidocaine (vaak gebruikt versnijdingsmiddel) bij de coke doen, dat dit véél sneller verdooft. Nl. binnen de minuut. De echte cokeverdoving laat toch wel een 10tal minuten op zich wachten. Volgens mij is wordt een lijn ook sneller en beter opgenomen als je het verdeeld over 2 neusgaten. Zo heb je meer slijmvlies dat de coke kan opnemen (groter contactoppervlak)."
"Bij mijn weten is er niks illegaal aan cocablaaderen. Op school vroeger was er eens iemand die een lezing gaf over zuid amerikaanse boeren. Ze had zelfs cocabladeren bij en er mochten enkele mensen (waaronder ik) ook eens kauwen op zoon blaadje. (daar is het zoiets als een kauwgom eten). Het verdooft een heel klein beetje je mond, meer niet. Trouwens voor 1 gram cocaïne heb je echt belachelijk veel van die blaadjes nodig!"
"Psy High zei: Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg . Klik om te vergroten... Hehe, was bij in de space tijdens die inval? Wat een pech! Het was me daar toch ook wel een grellige keet.. Benieuwd of dat terug open gaat."
"HDA zei: Wacky zei: MiNiMaLiSDope zei: echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.< Klik om te vergroten... van coke ga je harder fietsen. Klik om te vergroten... van coke ga je denken dat je harder fiest en er over opscheppen tegen je collega's en vrienden Klik om te vergroten..."
"Re: scions of fate OT: Zelf geen ervaring, maar ik zou idd ook wel easy on the ket doen. Haal anders je beste robotmoves maar boven!"