Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
112 weergaven
18-5-2026
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tulp @ Zwolle
de WW daar is zekers wel goed te roken
en hele slechte leeftijdchecks
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
raizeredge zei:
bazar de zoo ,liberty, plein 48, het bunkertje ,bulldog,maya zoiets ongeveer
Klik om te vergroten...


Haha wat toevallig, mijn lijstje is precies hetzelfde hahaha!
Plus nog een paar shops in A'dam waar ik de naam niet meer van weet :P
g
gitano2009Lid
01-01-2024, 00:00
#3
terneuzen : checkpoint ( ameneisia "weet niet of het goed geschreeven is" white widow ,haze ,en new york disel)

maar dat is lang geleden
meestal heb ik voor mijn eigen een plantje dus ga niet echt meer naar een coffeeschop.

Het plantje is heel goed ameneisia haze :stoned:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
de lachende paus das een naam waar ik goed op ga :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De lachende paus is toch niet weg?

Ik liep er langs en ze waren gesloten wegens verbouwing,

vlakbij de witte de with? op de hoek zeg maar
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Reefer, Rotterdam.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het binnenhof (zwolle) is mijn vaste shop

als ik lui ben dan ga ik naar de dino's in zwolle
M
MissJuliaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben iedere avond standaard te vinden in 't wonder (nijmegen).

rook alleen maar white widow,en drink een red bull.

heerlijk relaxed...

mensen die daar regelmatig komen,zullen mij ook wel kennen :sunglasses:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Re:

Greenlabs zei:
LSDmathXtc zei:
New wave en the grasshopper @ Eindhoven !
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
Klik om te vergroten...

bij de new wave kwam ik vroeger ook vaak, maar sinds de zaak een half jaar dicht is geweest vond ik de qualiteit een PAK minder (super silver haze @ 12€/gram zou ik toen nog niet eens 8€ voor gegeven hebben). Ben er nog maar een keertje of 3 geweest sinds het terug open is. Kom sindsdien altijd in de Indian. Zeer chille shop, niet zo duur en heel vriendelijk personeel :). In de grasshopper hebben ze me ook een aantal keer gezien, tot er een arrogante bitch achter de toog stond die je liever buiten dan binnen had.

Favo shop: Indian (eindhoven)! However, ik ben een belg, ben lang 3x/week in die shop geweest maar koop m'n wietje nu meestal op straat, goedkoper & zelfde qualiteit + geen pakkans :). Tegenwoordig kom ik er niet zo vaak meer
Klik om te vergroten...

vrijdag toch nog eens in de new wave geweest, was terug in orde imo :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
pluto, rotterdam
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blowboat in Almere,
White widow was weer lekker, maar ook de Amnesia ging weer goed!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
bonne ville in helmond...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kom net uit de Capricorn in Heerlen

Capri Cheese was lekker, Libanon nog lekkerder :smoke:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
PIEP
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanmiddag bij de Meetpoint in den Bosch ''Suikerbuik'' gehaald, echt een heerlijk wietje die zijn naam waar maakt(heel zoet) :stoned:
Gister bij de Pistache Hindu Kush en Jack Herrer gehaald
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#16
coffeeshop "de dealer" ^^, net nog geweest :)
L
Lucky_StrikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yamama Amsterdam
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
PIEP
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aap313 zei:
Zazuu. zei:
Iemand tips voor Rotterdam?

'k Ben al langs de Nemo geweest, Sky High en Mon Camerade.
Klik om te vergroten...
Nemo vind ik qua qualiteit en chillmogelijkheden de beste van Rdam, Witte de With heeft ook goeie wiet, maar meer een afhaalshop. Toch jammer dat De Lachende Paus weg is, beste wiet van Rdam hadden ze daar.
Klik om te vergroten...

Paus is verplaatst :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Splif in Beverwijk, zeer chill. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."