Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bazar the Zoo again, en weer een 5je Santa.. :grin:
a
amnesia1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
toermalijn tillburg 3 zakjes big budda en 2 diesel en pashja 5gr amnesia
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie weet hebben we elkaar al zo veel maal gezien in de shop zonder dat we het zelfs maar weten, want hier zie je geen gezichten. DUS is mijn vraag, in welke shop ben jij juist geweest? Dan "kennen" we mekaar mss wel :)
Ook leuk om een paar nieuwe shops mee te pikken...
En wat heb je gekocht enzo...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Den Bosch - The Grass Company*, (naam vergeten, goede shop in centrum*)
Eindhoven - New Wave*, Eurogarden*, The Pink*, Grasshopper*, Sinbad en die bij station beukenlaan (ook naam vergeten, goede shop dus :stoned: ), De Bakkerij
Breda - Purple Rain* (niet zo'n favoriet van mij, maar dichtbij het station, vandaar.)
Helmond - Steve's* :mrgreen:
Tilburg - Ochtendgloren*, The Grass Company

Shops met een sterretje zijn shops waar ik toch met enige regelmaat ben, of in elk geval de afgelopen maand, anderhalve maand een paar keer.

Ik wil binnenkort dus eens een shop in Tiel op gaan zoeken, aanraders?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
@blackrobblunt:

Welke shop ben je -> Zojuist <- geweest :beer:

Maar ik net in de aktama, kut shop en maar 1 lekker wietje...en die heb 'k dus net gehaald :)

aktama @ den helder
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#6
The Switch in Venray(li)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
kom net van club 88 in geleen
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst zou ik zeggen: Oasis, The Glory, De vliegende hollander of De Medley.
Dat is gelukkig verleden tijd :)
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#9
BlackRobBlunt zei:
Den Bosch - The Grass Company*, (naam vergeten, goede shop in centrum*)
Eindhoven - die bij station beukenlaan (ook naam vergeten, goede shop dus :stoned:
Klik om te vergroten...
Die in Den Bosch is de Pistashe of hoe je dat schrijft en die in Eindhoven is The Wall :mrgreen:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
kom net van club 88 in geleen
Klik om te vergroten...
ik ook.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben vandaag ff zwarte hash gaan halen in het Grasje in Utrecht. Onderhand de enigste plaats in Utrecht waar je Afgaan kunt halen. Verder kom ik bijna nooit in de cofeeshop. Vroeger wel, maar jah, daar heeft niemand wat aan...
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uhm.. 't Begijntje @stratum eindhoven
Bakkerij kwam ik vroeger ook wel eens maar omdat ik nog geen 18 ben kom ik daar nu niet meer binnen sinds er een nieuwe vent werkt

Snap ik wel opzich, straks komt er net zon controle als ik net me groene vriendjes in me zak stop daar niet van.

Ga binnenkort wiet en hasj in The Wall (Ehv) halen, schijnt ook goeie te zijn.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kom net van Catch 33, A'dam.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Shabab in Utrecht, een van de weinige goede shops nog.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
acidboy zei:
Shabab in Utrecht, een van de weinige goede shops nog.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. En af en toe bij de bordeaux :)
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#16
shabab (L) mint thee (L) shabab power(L)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Hempy zei:
Frisko zei:
kom net van club 88 in geleen
Klik om te vergroten...
ik ook.
Klik om te vergroten...
en jullie kennen mekaar? of niet?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Koffiedik in utrecht
vind de silverhaze daar zo relaxt :stoned:
a
aliblablaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

BlackRobBlunt zei:
Ik wil binnenkort dus eens een shop in Tiel op gaan zoeken, aanraders?
Klik om te vergroten...

zolang je niet naar de Relax gaat kun je weinig fout zitten, de Cobra en La Mar in het centrum zijn opzich wel ok, maar mijn persoonlijke favoriet is ook de shop waar ik net vandaan kom: Catweazle, chille wiet en hasj(zeker de polm special is goed te roken), tof personeel, en chille plek om te zitten
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
zaterdag was ik in de toermalijn in tilburg, wat is het daar gezellig zeg, prachtige tuin, heerlijke hash, gezellige mensen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."