#1
Bazar the Zoo again, en weer een 5je Santa.. ![:grin:]()
), De Bakkerij
Die in Den Bosch is de Pistashe of hoe je dat schrijft en die in Eindhoven is The WallBlackRobBlunt zei:Den Bosch - The Grass Company*, (naam vergeten, goede shop in centrum*)
Eindhoven - die bij station beukenlaan (ook naam vergeten, goede shop dus![]()

ik ook.Frisko zei:kom net van club 88 in geleen
acidboy zei:Shabab in Utrecht, een van de weinige goede shops nog.
en jullie kennen mekaar? of niet?Hempy zei:ik ook.Frisko zei:kom net van club 88 in geleen

BlackRobBlunt zei:Ik wil binnenkort dus eens een shop in Tiel op gaan zoeken, aanraders?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."