Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drientje zei: Seatbelt zei: Als ze op sommige festivals echt ziek controleren is het voor metalheads (zo noem ik het maar even omdat die meestal het langste haar hebben :P ) of wijven kun je ook van je haar zon achterlijk knotje maken en gewoon daar dr in stoppen Klik om te vergroten... Sorry? Wijven, achterlijk knotje? Je scoort niet echt punten met zulke woorden... Klik om te vergroten... Waajoow, denk k post ff in een lamme bui ook weer is iets op dit forum Nouja, zo was het niet, bedoeld zo was toen de makkelijkste manier voor mij om op te schrijven denk ik. Dus hierbij: Als bij sommige uitgaansgelegenheden dan wel festivals de controle dermate streng is dat heet naar binnen meenemen van goederen waaronder verdovende middelen, kan het voor liefhebbers van uit Rock voortgevloeide muziek (omdat over het algemeen de haardos van deze vriendelijke heren nogal weelderig is) of voor natuurlijk gerespecteerde vrouwen, het makkelijkste om zich een haardracht aan te passen waarbij het grootste gedeelte van het haar is samengebracht en tot een bolvormige bal is gevormd. Voor de situatie is het dan het makkelijkste om de goederen bij het aanbrengen van de haardracht te plaatsen in wat dan de bolvormige bal gaat vormen. P.S. Zeg maar wanneer ik mijn zweepslagen moet komen ophalen"
"Drientje zei: Daarvoor moet je bij vode zijn. Ik heb nog geen zweep wel handboeien en een kleine cane die wel verdomd pijn doet trouwens. Klik om te vergroten... Oeh, die paarse met die weerhaken?"
"Daar zou ik liever geen kennis mee willen maken Maar even OT, loop gewoon met dat ding naar binnen, geen beveiliger die jou durft te fouilleren"
"cropp zei: nee hoor, ik heb trouwens ook lame boetes gehad... Klik om te vergroten... Oi oi oi, daar had ik laatst echt de master in gevonden. Wij zaten ergens op een bankje, een gozer staat daar te fotograferen voor zn opleiding. Hij schopt een blikje wat al op de grond lag de gracht in. Natuurlijk precies op het moment dat de grootste zeikagent van de stad de hoek om fietst. Klabats, toen was je 96 euro armer"
"Heb op een soort vrije school gezeten, deze is nu gesloten dankzij vormfout In het enige schooljaar dat ik hier heb gezeten heb ik; 1e keer geblowed 1e keer echt compleet lam gezopen 1e keer pilletje gedropt maar dit kan je niet direct aan de school wijten, het zit daar gewoon vol met aparte mensen, die niet goed kunnen functioneren binnen een normale middelbare school. Althans, daar was mijn school voor bedoeld In het ene jaar dat ik daar zat ben ik emotioneel 3 jaar vooruit gegaan. Niet alleen met drugs maar met de hele sociaal-emotionele ontwikkeling."
"cropp zei: maar een menneke van 12 jaar is gemakkelijker over te halen als en jongen van 19... Klik om te vergroten... Mwah, de mensen waar ik mee omging waren max. 2 jaar ouder. Maarja dat wekt natuurlijk wel je interesse, nieuwe onbekende dingen :P"
"Oke dit is nuttige info, maar weet iemand ook antwoord op de vraag van de pillen in peuken? En als je eruit gepikt word door een hond, maar ze kunnen niks vinden. Mag je dan gewoon naar binnen, of zijn ze zo kinderachtig om je dan als "verdacht persoon" niet binnen te laten? En als ik met een groep van plusminus 20 mensen naar binnen wil die allemaal wel iets bij zich hebben, is dan de kans groot dat de hond mij aanwijst met 2/3 pillen? Off topic: Guide to smokkel: Pak je spul, wikkel het in met WC-Papier, 20 lagen zal voldoende zijn. Hierover heen aluminium folie, ook hier zal 20 lagen volstaan. De laatste laag zal bestaan uit het grofkorreligste schuurpapier wat je kan vinden. Ram dit alles in je arie, geen mens/hond/apparaat ter wereld wat dit kan vinden of eruit kan krijgen :P"
"cropp zei: met arie bedoel je vast niet je poepert, maar wat dan wel? Klik om te vergroten... Arie=Anus=Achteruitgang Het sarcasme van de guide druipt bij mij van het scherm af, bij jou niet?"
"ben begonnen op VWO, daar ging het meteen al bagger. ben toen naar een "vrije school" gegaan (deze had geen klassen en niveau's enzo) daar ging het geweldig, veel geleerd. En vooral veel nieuwe dingen ontdekt school werd gesloten vanwege 1 verkeerd gezette handtekening door de hoogst verantwoordelijke organisatie daarna weer ingestroomd op VWO ben nu in mijn 4e jaar bezig, en hier gaat het weer bagger. Volgend jaar heb ik dus weer een nieuwe school (wel VWO 5 )"
"Toen ik 10X vroeg waarom een vriend nou een zonnebril ophad binnen, er achter komend dat deze persoon geen bril droeg. Toen ik een sjekkie aanbod aan een persoon in de tuin, die bleek niet te roken, en tevens ook helemaal niet te bestaan MDMA"