Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
241 weergaven
18-5-2026
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Help help help….
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tänzel to the core zei:
Help help help….
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 3mmc en de cravings zijn inderdaad verschrikkelijk… ik kan er zelf ook zó moeilijk mee omgaan nog maar ik maak kleine stapjes!

Wat is je situatie nu? Kan ik je helpen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tänzel to the core zei:
Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
Klik om te vergroten...
Vind het ook zooi.
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar ik zit nu met de cravings…
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tänzel to the core zei:
Ja maar ik zit nu met de cravings…
Klik om te vergroten...
Dat snap ik, ik stuur je een privé bericht! wellicht kan ik je helpen :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh jeetje en dit weer helpt ook niet mee. T was even een grapje omdat het topic minder gebruikt werd.

Netjes! Hier 4 mei gestopt met alcohol maar nog 1 terugval gehad. Idd houd vol!

Terrasjesweer zal niet zo lang meer duren maar dan krijg je de bockbier-toestanden.
C
Coffeecup2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oké. Zoals ik laatst in een eerder bericht in dit topic schreef.

Ik heb tóch besloten het restant van de halve liter g die ik afgelopen zomer kocht op te maken. Ik heb enkele dagen tussen de rush gelaten. Waardoor ik geestelijk en lichamelijk niet afhankelijk was. Alles is op. Nu 5 dagen clean. Ik voel me prima! Cravings.. YES! Maar puur omdat ik weet dat ik minimaal een halve liter moet af kopen, en dat vind ik net wat te veel van het goede.. ik zal het missen, absoluut
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zit steeds op dating apps te zoeken naar drugs/slam en kijk amateur pornofilmpjes van chemsex.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denaddict zei:
4 x Base in 4 weken gvd duiveltje komt steeds weer terug
Klik om te vergroten...
Wat is dáár nou toch aan?

Heb je hiervoor lang base gebruikt?
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#11
4 x Base in 4 weken gvd duiveltje komt steeds weer terug
D
DenaddictLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Wat is dáár nou toch aan?

Heb je hiervoor lang base gebruikt?
Klik om te vergroten...
Nee nog niet eens een jaar of 3 maar kan er zo moeilijk van af blijven en het maak een heleboel kapot 🤔
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
En inderdaad m'n spel kwam 00:00 uit en nu wil ik energy's drinken en genieten van het spel en voel ik me een blij kind. 😂

Och wat een gekke brein heb ik.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#14
Denaddict zei:
4 x Base in 4 weken gvd duiveltje komt steeds weer terug
Klik om te vergroten...
zoek een hobby of iets voordat het te laat is.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kom net achter dat een lorazepam nemen het gevoel wat weg neemt 😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Le Duc zei:
Hoe heb je jezelf uiteindelijk weten af te leiden?
Klik om te vergroten...

Veel afleiding had ik niet want ging net slapen en partner had vroege shift, zij lag in dromenland. Vooral gedachten proberen afleiden naar leuke herinneringen en de ogen sluiten. Na een klein uurtje ben ik dan in slaap gevallen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Gisteren verrekt veel zin in coke voor het slapengaan. Maar echt continue gedachten over gebruiken, aankopen, hoeveelheid,... zelfs wat moeilijker in slaap komen erdoor. Maar verdomme gewonnen en niet aan toegeven! Oooeeeraaaah!!!
Klik om te vergroten...
Lekker bezig!

Heerlijk is dat hè! Precies op dat moment dat je wilt gaan slapen en dat dit dan zo sterk op kan komen. Alsof er ruimte in je hoofd ontstaat omdat je tot rust komt en dat dan inneens dat stemmetje denkt; hè die ruimte kan ik mooi gebruiken!

Ook erg vaak last van en hiermee kan ik nog steeds lastig omgaan.
Focus op de ademhaling en niet aan de gedachten vasthouden lijkt voor mij nog steeds het beste te werken. Maar is vaak wel verrekte lastig.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Lekker bezig!

Heerlijk is dat hè! Precies op dat moment dat je wilt gaan slapen en dat dit dan zo sterk op kan komen. Alsof er ruimte in je hoofd ontstaat omdat je tot rust komt en dat dan inneens dat stemmetje denkt; hè die ruimte kan ik mooi gebruiken!

Ook erg vaak last van en hiermee kan ik nog steeds lastig omgaan.
Focus op de ademhaling en niet aan de gedachten vasthouden lijkt voor mij nog steeds het beste te werken. Maar is vaak wel verrekte lastig.
Klik om te vergroten...

Ja het zou op elk moment van de dag kunnen maar toch steeds weer als de rust en stilte in de avond valt. Gebruik vroeger was ook steeds op de momenten dat er tijd voor rust en "verveling" was. Tijdens de avond en nacht.

Er mee omgaan gaat al een pak beter dan vroeger maar het blijft idd soms een lastige.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laat me met rust kut cravings!😡

Ik heb een afspraak met @Anunnaki gemaakt dus bemoei je er niet mee!!!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Last van mannengriep van het stoppen met roken.

Gisteren was het echt heel erg. Nu alleen maar mist in mijn hoofd.

Tot dit jaar was dit het moment dat ik zwak werd en terugging naar het roken. Maar begin dit jaar ontdekt dat met doorzetten en geduld (afkicken mag maanden en jaren duren) ik er boven op kom en het resultaat vergelijkbaar is als van een depressie afkomen. Nu komt het erop aan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6162636465...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."