Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"knap dat u zo u verhaal doet !! Ik heb dat laast ook gedaan en de eerste dagen eigenlijk niet echt hulp of steun gekregen en ineens waren er mensen die mij prive berichten gingen sturen en mij enorm hebben geholpen! over hoe ik het beste door kon zetten en wat ik moest doen zodat ik me beter ging voelen !! Ik herken helaas ook het gevoel heel erg dat je denkt niet meer normaal te kunnen leven zonder het middel wat je dagelijks gebruikt ik had dat ook, en nog heb ik soms dagen dat ik denk pff wat is het leven toch zwaar ! Maar het leven kan niet elke dag feest zijn en dat kost vaak tijd voor je dat door hebt. Ik ben niet alleen, maar ik kan je vertellen dat het dan nog moeilijker is ik word iniedergeval geen leuk persoon voor mijn dierbare alleen maar aan mezelf gelukkig werd dat weer normaal na 2 weken maar het is enorm moeilijk om ergens mee te stoppen wel de ander in je leven geen verslaving heeft je neemt toch iemand die je dierbaar is mee in je verslaving Ik ben al jaren samen en het is enorm moeilijke om leuke dingen te blijven doen, dat was voor mij ook een van de redenen om te stoppen en wat jij zegt dat je collegga's er niks van af weten, is denk ik juist alleen maar fijn❤️🙏 want wij hebben dan een bedrijf en ik heb tegen de werknemers gezegd dat ik een operatie heb gehad en ik moet uitrusten maar na 3 weken niets van je te laten horen, terwijl je normaal elke dag over de vloer loopt dat merken ze, en sturen bloemen of een kaart met sterkte wel ik eigenlijk ziek ben door ontwenning verschijnselen en ik voelde de druk enorm om deze week toch langs tegaan om iniedergeval net tedoen of dat ik druk was met de planning. Maar op mijn werk weet officieel dan alleen mijn baas ervan, mijn vriendin dus🙈 dat is ook mijn baas, gelukkig doet ze echt meer in het bedrijf ! Zodat alles door kan gaan en niet alles stil komt te liggen Ook hebben wij Gelukkig twee mensen werken die alles kunnen zelf al zouden we beide weg vallen. maar elke avond komt mijn vriendin dan naar huis tussen 20:00 en 20:30 wel ik de halve dag op bed heb door gebracht en begon zij wel van, als jij zo blijft dan verkopen we alles😓 en dan denk ik 😱, help !! zou ze op kantoor mischien vragen aan andere of die misschien interesse zoude hebben om het bedrijf over te kopen of zou ze haar mond kunnen houden ! Ik ga nu week 3 in en ik kan weer eten en normaal naar de wc ik spuug niet meer dus die angst is weg ! Maar het heeft haar echt wel een enorme klap geven en ben bang dat het niet goed genoeg zou zijn en het nog zeker jaren duurd voor zij hier over heen is 😭😰 Dus ik ben wel van mening dat alleen zijn kut is maar je trek ook niemand mee in jou ellende. Als er iets vervelender was dan de ontwening verschijnselen is het wel dat je mensen mee trek in de problemen en ze ook nog is niks kunnen doen ! Maar een vraagje als dat mag kom je in de schulden omdat het zo duur is of omdat je makkelijker geld uit geeft omdat jou emoties weg zijn door de 2mmc ? Ik ben gestopt met een van de zwaarste troep die er is en als u een gezin wil dat gaat niet zeker als vrouw. een kind krijgen terwijl je drugs moet gebruiken is enorm slecht maar dat begrijp u natuurlijk zelf ook !! Ik ben trouwens wel benieuwd of er mensen zijn op dit forum die weten of je zomaar kunt stoppen met 2mmc aub mensen roep niet gelijk nee dat kan niet want als je op google zoekt of iets cold Turkey kan zijn er enorm veel klinieken die zeggen nee dat kan alleen met onze hulp !! Maar er zouden hier vast mensen zijn die eigen ervaring hebben en dat is echt meer waard Kunt u 3 weken vrij krijgen zodat je kan proberen te stoppen ? U heeft geen kids bent nog alleen dat is echt wel een ideale situatie om te stoppen want uit ervaring kan ik u vertellen dat er eigenlijk nooit een goed moment is !! Ik wil u sterkte en succes wensen en kijk is of er mensen zijn die naar een huisarts zijn. Geweest met dit probleem ? IK hoop dat u mijn tekst begrijpt want het is voor mij erg moeilijk om duidelijk en foutloos een verhaal te type ik hoop dat u er wat aan geeft En wat u zegt over dat u zich een lust project voelt dat geloof ik zeker maar ik weet zeker dat er nog genoeg mensen zijn die wel echt iets op willen bouwen maar de generatie van u is heel erg van ikke ikke ikke en zijn ook snel uitgekeken op dingen niet alleen vrouwen maar natuurlijk is niet iedereen zio ! Het is niet; als gij zoekt zult gij vinden !! Ik zou zeker als ik u verhaal lees juist even alles in u zelf stoppen om overal van af te komen 👍🏽 U zegt ook dat u goede vrienden kring heeft weet ook niemand van jou vrienden het ? En gebruik je wel is met een van hun ? Of gebruiken die allemaal niet M0N!€A zei: Vertel… wat is jouw verhaal? Ik ben zo benieuwd naar een ieders achtergrond. Ik stel mezelf ook even voor. Ik ben Monica, 29 jaar en weer single sinds afgelopen december. Ik heb 2 onwijs lieve (gescheiden) maar ook bijzondere ouders. Een geweldig broertje van 22 en een leuke sociale kring aan vrienden en collega’s. Ook date ik af en toe weer, al heb ik steeds meer het gevoel dat mannen me snel zien als lust object… Anyways, ik ben sinds een jaar of 4 wietverslaafd (elke avond) en sinds een jaartje 2mmc verslaafd (elke middag en avond). Ik zit in beginnen de schulden.. hier heb ik al hulp voor gezocht bij de gemeente, dit traject is in de opstartfase. Ik wil zo graag stoppen maar de wil in mij om te gebruiken is zo bizar sterk.. ik heb het gevoel me alleen nog maar gelukkig en ontspannen te voelen als ik deze middelen tot me kan nemen. Ik wil een toekomst opbouwen, een gezinnetje stichten, liefde geven aan mijn dierbaren en gezond zijn. Ik heb een vaste baan, 32 uur per week als HR manager. Niemand weet van mijn gebruik, letterlijk niemand. Ik voel me alleen. Ik kan nu nog stoppen terwijl de schade enigszins beperkt blijft.. en ik merk dat ik ontzettend veel kracht en steun haal uit berichtjes en verhalen lezen van anderen die ook gebruiken of verslaafd zijn. Ik zit elke dag op dit forum te lezen. Heel benieuwd naar jullie verhalen! Ventileren kan je leren xxx Klik om te vergroten..."
"M0N!€A zei: Hi! 2mmc kan je cold turkey mee stoppen maar lekker is het niet. Echt niemand weet ervan. Gebruik weleens samen met vriendinnen, heel af en toe “recreatief” maar zij weten niet dat ik het dagelijks doe.. 3 weken vrij wordt hem niet. Maar neem binnenkort een weekje om af te kicken en mezelf op te sluiten. Dankje voor je verhaal! Fijn dat je het wil delen. Ik begrijp niet alles 100% moet ik eerlijk zeggen maar het meeste wel. Je bent nu afgekickt als ik het goed begrijp? Groetjes Mo Klik om te vergroten... Ja, ben gestopt met fentanyl!! En moest me ook echt opsluiten hoor en nu nog niet lekker en al 3 weken verder echt niet leuk meer ik kan elke dag 2 baantjes eten en dat is het wel en slapen ja ik 3 weken tijd een nacht van 8 uur 😭😓"
"Kordie zei: Als je de financiële middelen hebt; Doe het op een vakantiepark in de natuur. Maat van me is zo paar jaar terug af gekickt. Alleen met de rustige natuur. Op jezelf in een huisje met bv sauna. En mensen opzoeken als je wil. Klik om te vergroten... Moet je niet in Brabant terecht komen hahaha 😅😅😅 maar echt dit is wel echt een hele goede tip waarschijnlijk leest u verder dan een Google pagina èèn bij Google of ervaring!! Ik lees de laaste week behoorlijke wat mensen die tips geven en dan totaal de zin over hebben genomen hebben van Google dan denk ik echt van jammer 😓 want als je ergens mee wil stoppen dan staat er op google altijd doe dit niet zelf vraag hulp/ alleen kan dit echt niet /maar ik heb nu al paar keer van dichtbij meegemaakt dat klinieken opgericht worde door vrienden die onder invloed waren en nog steeds gebeurd dat veel en als je een verslaving hebt dan kun je naar een mooie Tropische eiland enige koste is de vliegreis de verzekering dekt de koste 25 tot 60 k voor week of 12 tot 20 weken echt ik noem geen namen maar is toch krankzinnig als je er over na denkt !! Excuus ik moet even weg na half 9 is het dicht hoop dat u eerste deel snapt spreek je zo dit is belangrijk moet echt even haaste"
"MR_CHIP zei: hoe gaat ie nu? Klik om te vergroten... Heel leuk dat u dat vraagt !👌 Even snel type ! Moet zo weg Maar gaat al stukken beter nog niet mezelf maar Ja wat moet ik zegge het gaat, geen ontwenning meer ik heb het nog wel soms enorm koud echt ongelooflijk, maar ik slaap weer normaal van 10 tot 7 moet wel zeggen dat ik soms denk wat moet ik in de avond na het werk want de tv vind ik niks meer aan en van het game ben ik niet, ik leen nog steeds 1 keer per dag een hond van iemand en heb mezelf beloofd als ik er 3 maanden van af ben dan koop ik zelf een eigen hond zodat ik veel kan wandelen en dan ook elke week op cursus dan heb ik iets leuks elke week, ik ben van mening dat iedereen met een hond naar een cursus zou moeten omdat het voor de hond gewoon enorm goed is 👍 En verder ja verbaast het mij hoevaak ik, een sms krijg dat mijn medicatie klaar ligt en elke keer niet alleen de medicatie voor mijn darmen maar ook de middelen waar ik nu dus al een tijd mee gestopt ben, kan ophalen😓 En erge is wat ik de vs gebeurte met opiaten komt langzaam ook naar Nederland mensen onderschatten het enorm want als mensen zich niet goed voelen en nemen xtc na 2 dagen heb je het wel gehad. Met opiaten is dit echt anders Echt lieve mensen neem geen opiaten Zelfs na een ongeluk hoog uit 3 dagen en bouw het af ❤️🙏 En ga zeker niet via internet designerdrugs opiaten kopen of of via bekende doosjes oxycodon want in het begin koop je voor 60 euro een doosje van 20 mg en heb al verhalen gehoord dat als je vaker komt ineens de prijs wordt verdubbeld en je dus snel in de schulden komt GEEN PIJN: BEGIN ER NIET AAN VEEL PIJN: GA NAAR EEN ARTS DIE ALLES WEET OVER PIJN ER ZIJN ZOVEEL ANDERE DINGEN ZOALS AFLEIDING WAARDOOR U PIJN MINDER DOOR KOMT NAAR JE HERSENEN 🙏 Doe wat je niet laten kunt 😇 Ik hoop echt dat mensen gaan na denken,"
"MR_CHIP zei: No offence maar vroeg het in eerste instantie aan Monika Maar dank voor het delen van je verhaal Klik om te vergroten... Hahaha excuses Niet opgelet zo zie je maar nog niet helemaal erbij hahaha 😅"
"Guapo Temudgin zei: Als het echt nodig is bel dan 112. Klik om te vergroten... Het is niet levens gevaarlijk weten we dat ook weer 🙏 ik werd wel bang van alle eerste reacties maar ben blij dat ik verder onder zoek heb gedaan"
"MR_CHIP zei: Omdat dit levensgevaarlijk is? Klik om te vergroten... Het blijkt dat er niks gevaarlijks aan is !! Google staat vol met onzin heb inmiddels mijn arts gesproken 16 jaar geleerd en meerde mensen geholpen en je kunt gewoon stoppen en dat is natuurlijk even zwaar maar niet dodelijke je krijgt angsten dat je denkt ik kan niet meer maar dat gaat uiteindelijk weg en langzaam afbouwen kost meer moeite en uithoudingsvermogen dan cold Turkey en heb van meerdere mensen gelezen die er zo mee gestopt zijn 👍 Aub volgende keer uitkijken wat u zegt en bedoel ik niet vervelend maar voor zelfde geld ging ik u geloven (scheelde niet veel ) en had ik iligaal wat gaan kopen"
"Manu76 zei: Benzodiazepines zomaar stopzetten is wel levensgevaarlijk hoor. Klik om te vergroten... Dat hoor je mij ook niet zegge toch ?"
"De Zeemeerman zei: Bekijk bijlage 19065 Thee van 5 gram rode kratom Helpt mij met misselijkheid en katerig gevoel Klik om te vergroten... O ja als je nog beter effect wil hebben drink het poeder ook op dat werkt zoveel beter ! Kleine tip gooi er wat suiker bij 👍"
"Zeker verslaafd !! Ik denk dat er niks is wat ik niet heb gebruikt vroeger !! Ben benieuwd hoe nu verder gaat, hoelang zijn mensen clean voor ze hun eigen levens vreugde terug krijgen want dat mis ik behoorlijk het liefst slaap ik de hele dag"