Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
244 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Nee wij kennen alleen zo'n rechter hamertje, in een rechtszaal, dat iemand tikt en roept ORDE! ORDE!
Klik om te vergroten...
Lul niet, ook jij hebt de banhamer al langz zien zwiepen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wist het. Ik wist dat alcohol drinken m'n stoppen met roken extra kut gaat maken.

Nu heb ik gedronken en mag ik op de blaren zitten. Maar ik ga niet naar die tyfus tankstation. Echt niet!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb NU fucking veel trek in alles wat me maar beter zou kunnen laten voelen als emotie-regulatie, terwijl ik morgen gewoon lekker naar een festival ga en daar pep ga gebruiken. Maar daar heb ik NU niks aan. Maar nu al gebruiken gaat dat festival morgen verpesten, dat weet ik ook wel. En om deze reden gebruiken wil ik sowieso niet meer🙄
Dus nu maar met 2 Oxazepam en m'n verzwaringsdeken en knuffel naar bed en hopelijk een beetje tot rust komen van die gedachten🤯
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw van de Aldi: sorry meneer, we verkopen geen flesjes los alleen in 6 packs.

ik: oh geen enkel probleem hoor, fijne middag hoer
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
pff, eerste weekend sinds tijden dat ik waarschijnlijk niet ga gebruiken omdat ik morgen een paar dagen op vakantie ga. Zelfs de neiging om het mee te nemen op vakantie en dat zou best kunnen want ik blijf in Nederland en zou best leuk zijn!

Maar iets zegt me dat ik dat écht niet moet doen maar de cravings zijn zooooo groot…😫
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan geen Jointjes roken want hebt heel veel tandpijn 😭

Nu al 2 dagen geen wiet gerookt. Merk echt wel heel veel vershil sinds ik puur rook en geen tabak meer.

Het is veel makkelijker 🙏🏻 Dus jeeej..

Alleen tandpijn is verschrikkelijk 😡
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb echt ernstige afkick door m'n chatsapps te verwijderen.

Mensen zullen me voor gek verklaren maar is echt erg m'n anxiety nu.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog een frustratie: Iemand die ik op whatsapp en fb geblokkeerd heb, niet zonder reden, die me dan doodleuk gaat volgen op insta om op kattenfoto’s van 2 jaar terug te reageren.
Hoe dom ben je…?
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#9
Don Draper zei:
Heb echt ernstige afkick door m'n chatsapps te verwijderen.

Mensen zullen me voor gek verklaren maar is echt erg m'n anxiety nu.
Klik om te vergroten...
telegram zeker lol
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cravings ik haat jullie! 😡
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gisteren doorgekomen en dan 's nachts dromen over drank, tafels vol.
Nu weer afkick verschijnselen en moet nog 3,5u wachten voor ik medicatie kan nemen om dat enigszins te dempen.
Maar die tering trek in zuipen is het ergste.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil chocolade 😡
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruikte dagelijks sos, nu heb ik 3CMC ontdekt.. eerste lijntje is even kut maar daarna geen last meer van mijn neus, dit spul is oprecht gevaarlijk voor mij. Maar vergeleken met sos zoveel malen goedkoper, maar ik heb het idee dat het bij mij nog verslavender werkt dan cocaïne.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil sigaretten kettingroken
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet aan methamphetamine denken als aan een meisje in een héél oubollig liefdesliedje uit het jaar nul.

Voel me nu zo goedkoop. En dat is al na drie keer gebruiken verdeeld over minstens een jaar.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chemsex nu!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Rat In deze fase van andere dingen zoeken wordt het heel interessant! Na de cravings komt de verveling en die moet je ook doorzetten! Gebruik je verveling om uit te zoeken wat je leuk vind in je leven. Zodra je wat dingen hebt gevonden zal de stap naar nuchterheid uiteindelijk eentje zijn waar je jezelf dankbaar voor zal zijn. :)
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Frustratie! Had vorige week zaterdag voor het laatst temazepam (5 stuks en 20mg) en oxazepam (10 stuks van 10mg) genomen om te slapen. Uiteindelijk sliep ik hier een kleine 6 uur op. Toen besloten ermee te stoppen. Sinds zondag slaap ik niet of maximaal 3 uur per nacht. Overdag ben ik niet extreem moe maar de dagen duren wel ontzettend bizar lang zo. En net precies een week later, ben ik toch weer zo een stomme kut om weer temazepam en oxazepam in te nemen omdat ik gewoon veel uur achter elkaar wil slapen. Omdat ik me nu al kut voel denk ik dat dit eenmalig was en dat ik nu echt niet meer ga nemen maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor je weer een “normaal” slaapritme hebt zonder oxa en temazepam. Iemand ervaring? Ik ben slecht in afbouwen, voor mij is het altijd alles of niets, slecht karakter zonder tussenwegen.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Even een tegenslag en heb echt zin in amfetamine. Cravings duren meestal niet super lang gelukkig. Struggle sowieso behoorlijk met het idee om geen (hard) drugs meer te gaan gebruiken. Het is altijd al mijn enige uitweg geweest, nu moet ik andere dingen vinden. Maar ik wil het wel echt
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voel meth aan me trekken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."