Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Komt 2-methyl-ap-237 naar voren in een labtest? Iemand ervaringen mee of ooit positief getest op opiaten of opiods door deze designer opiaat."
"Het is geen verstandige combo nee maar als je goed doseert zou het evt kunnen. maar je moet wel tolerantie hebben voor opiaten die je dagelijks gebruikt. Ik zelf ben verslaaft aan Fentanyl(24/7) en gebruik gebruik met grote regelmaat xanax dat het geen issues behalve een lekkere high op lieverd. Maar zoals ik al zij ik ik ben verslaafd aan opiaten opioids gebruik elke dag dus heb een hoge tolerantie. Maar als je de middelen sporadisch gebruikt NIET DOEN, en echt mensen blijf van de oxy af zo begon het bij mij ook zit nu vast aan Fentanyl…"
"Die kk methadon wil me oxy en fent terug, en elke dag die kk crystal meth op het moment. Wil stoppen maar elke ochtend al is het maar 0.01 gr is genoeg zonder lukt het me gwn niet. Ik moet dan door die crash heen ☠️"
"Ik gebruik nu al 11 dagen meth amfetamine, was er sinds dat ik alles kwijt ben geraakt door dit middel vanaf. Ben toen naar een opname in Nederland en zuid Afrika geweest. Voor dit woonde ik in Berlijn mooi appartement alles er op en er aan, in het nacht leven daar wordt veel meth gebruikt. Sowiso ik Duitsland is crystal meth al sinds een paar jaar geleden populair. Maar daar ben ik dus in aanraking gekomen met dat spul. Niet wetende dat ik na een aantal keer al hooked was. Niet dat ik gelijk elke dag ging gebruiken maar de cravings en de crash zijn ondragelijk je kan niet eens door de weeks voor je zelf zorgen. Toen werdt het meer en meer tot dagelijks. Toen ging het heel snel ben ik echt alles kwijt geraakt, appartement, werk en vrienden etc. Toen terug. naar NL verhuist en direct naar een kliniek Zuid-Afrika en ben ik 7 maanden clean geweest zit er nu weer 11 dagen aan. Zodra het uit werkt is de crash ondragelijk. Ik weet dat het geen goed idee is maar ik dacht er aan om 30 ml g te halen bij een maatje voor de eerste dag. En dan nog 4/5dagen 30mg dia perdag. Om door de crash heen te komen"
"Mindless zei: Ik dacht, ik zet eens wat mensen van negeren af, waarom niet. Komt dit topic weer boven. Gaat dit figuur nog steeds door met trollen. Maar waarom ben ik eigenlijk verrast. Dat is wat een simplistische en zelfs verkeerde opvatting van het boeddhisme die helaas ook veel teveel wordt herhaald. Boeddha had juist de boodschap dat er een reële uitweg uit lijden is. Dat lijden er is door verkeerde perceptie en daaruit voortkomende verkeerde actie en dat door dit te veranderen, men uit lijden kan komen. Goed nieuws dus: lijden is niet ons lot. Klik om te vergroten... Jaa en een pakkie Marlboro rood kost ook €4.20"
"Ben een paar maanden geleden kort na dat mijn vriend is overleden verslaaft geraakt aan Fentanyl, het was ook zijn middel we gebruikte het ook steeds vaker samen. Maar nu geeft het mij toch het warme gevoel wat ik altijd samen met hem er vaarde die bescherming die opiaten en opioids geven. Inmiddels zit ik op de methadon via mijn verslavingsarts. En ik dacht echt fuck het leven maar, ging telkens van afkick weer naar aantal weken high toen kwamen de Xanax/alcohol en ghb der bij. Meermaals in het ziekenhuis beland. Zit nu via de crisis dienst bijna in een 12 weken lange opname, en zit ook op een afbouw schema van 50mg diazepam naar 10/5mg voor dat ik naar binnen ga. Methadon doe ik binnen, in de kliniek. En ja mijn relatie was op drugs gebaseerd maar heel intens tot de dood van mijn vriend. Ik wordt elke dag huilend wakker met schuld gevoelens waar mijn verslaving natuurlijk goed op gaat. En sinds 2 weken rook ik ook weer dagelijks Tina(crystalmeth) en dat is ook een vicieuze cirkel. De depressie wordt elke ochtend erger, me tolerantie is hoog heb het voor deze 2 weken ongeveer 2 jaar niet gebruikt maar, het helpt me op dit moment wel de dag door. Tot dat je op is en ik stop.. dan ga ik echt door de hell heen ookal slik ik 30/40mg methadon en 50mg dia per dag. Heb het al eer gister geprobeerd ook meeting gepakt hele dag alleen maar gehuild. Dat rouwen om het verlies kan zo ook niet. Kan echt niet wachten om op me opname en bevrijd te worden uit deze hel. Wordt wel de derde keer, maar heb in tussen wel een clean tijd in herstel gehad van langer dan 7 maanden. Net toen het goed leek te gaan 2 dagen op eens geen contact en bleek hij er niet meer te zijn. Moest dit even van me afschrijven opiaten zijn een killer en vooral in combinatie met wie je het samen gebruikt een van de twee haalt het niet..😭"
"HappyMind zei: Veel sterkte alvast in je aankomende opname. En gecondoleerd met het verlies van jouw goede vriend. Neem er de tijd voor om te rouwen en het te verwerken. 💛 Klik om te vergroten... Thx 🙏🌸"
"Nee kan niet, leven is leiden is wat het Buddhism 🕉️ zegt. En met drugs bevrijd je jezelf er even van. Of hobby’s sociale contacten, seks of lekker eten. MEDITEREN 🧘♀️"
"Mdma Xtc Speed GHB GBL 4 fmp 2cb Wiet Keta Alcohol Truffels Crystal meth Mephedrone Cocaine Lachgas Herion Xanax Oxy Ritalin Poppers Aderall Truffels Valium Crack(cocaine) Lyrica Anti depresiva Phenibut Lorazepam Oxazepam Midazolam 2-methyl-ap-237 Fentanyl"
"Ook een nu in een terug val van crystal meth, en elke dag zeg ik ik stop morgen slaap Btw wel elke nacht 8 uur door wat benzos. Maar zit er nu 2 weken weer aan, maar die klap in de ochtend en die extreme depressie tot aan suïcidale gedachten. En dan rook ik 0.01 gr en voel ik me weer top. Zo ziek ik merk ook dat het lichamelijk echt wel anders minder inpackt heeft dan normale speed maar, what hier boven al gezegd is mentaal ga je helemaal kapot. Uit eindelijk lichamelijk ook, ligt een beetje aan je financiële situatie maar het is echt een killer. En het is echt in op komst in Nederland ook, hoor het steeds meer elke dealer heeft hem op de menu staan. Dus ben heel bang hoe dit gaat uit pakken. Maar hopelijk is iedereen al afgeschrikt door Amerikaanse taferelen. Anyways nooit gebruiken raad ik iedereen aan, het is veranderd je als persoon."