Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helemaal niks gelukkig, alhoewel ik vermoed dat ik soms misschien beter zou functioneren met medicatie voor mn adhd, voor nu doe ik het met af en toe een beetje 2fa voor de momenten dat ik rust in m'n kop moet hebben"
"Mindless zei: Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen manieren om geluk proberen te vinden, ik geef alleen het feit aan dat de natuur van de zon zo is dat: soms is 'ie er, soms is 'ie er niet. Dat is een feit. Als je dáár veel gewicht aan geeft voor wat betreft je mood, dan maak je jezelf afhankelijk. Dan kan het niet anders dat je highs en lows ervaart in je mood door een externe factor. Iedereen zal dit toch voor zichzelf moeten ontdekken, maar is het tenminste niet logisch om je mood niet af te laten hangen van externe factoren? Klik om te vergroten... Hmm, ik denk dat je die invloed van het weer te makkelijk afschrijft, ik heb er zelf echt al mijn hele leven last van, daglichtlamp en zonnebanken, het helpt allemaal geen flikker, een paar weken grijs weer buiten en ik ben geen reet meer waard, en ik doe echt mn best om er op uit te blijven gaan, en dingen te ondernemen, daar ligt het niet aan, er veranderd niks aan mijn situatie verder, behalve het weer, en dat heeft invloed"
"spekbek zei: Wel ik kan al met veel plezier zeggen dat ik vandaag niet overdag geslapen heb, productief geweest ben (voor mijn doen dan) , gezond gekookt heb etc. Een boel kleine dingen maken je groot, ook zelfzorg zat er bij. Tandjes poetsen, me wassen, mijn leefruimte proper houden en de was doen enz. Lijkt zo miniem voor sommige mensen, maar die snappen dat gewoon niet. Maar vandaag was al een win 🙂 Oh en ik ben ook buiten geweest naar de post en 2 winkels, absoluut niet evident voor iemand met mijn issues dus dat is ook echt wel goed denk ik. Klik om te vergroten... Met een schoon lijf en in een schoon huis voel je je altijd dubbel zo goed!"
"Het is niet echt de regen zelf die het probleem is, ik ben elke dag minimaal 10 uur buiten, ik werk jaar rond buiten, dus een beetje regen boeit me echt niet, maar de lange periodes van grijs weer, en het gebrek aan zon breken me echt op"
"Roze Olifant zei: Moet je naast genocide nog meer doen om een walgelijk mens te zijn? Je mag wel wat gaan inbinden, je komt namelijk niet echt lekker koosjer over met dit soort opmerkingen, je houding ten opzichte van mensen die dealers rapporteren en je Hitlerplaatje. Verander die profielfoto trouwens maar even, dit soort shit willen we hier niet op het forum. En beschouw dat maar als een waarschuwing. Klik om te vergroten... T is een quote uit een cabaretvoorstelling van theo maassen"
"Snuffelaar zei: Ik heb 10 secretaresses die elkaar tegenwerken en door elkaar schreeuwen 😅 Klik om te vergroten... Erg herkenbaar, ik ben er ook niet van overtuigd dat ze allemaal dezelfde taal spreken, volgens mij maker eer een paar regelmatig ruzie in het Arabisch, en dat spreek ik niet"
"Ape zei: Hij schoot zijn eigen hond dood voordat hij zelf ging. Dat is onvergeeflijk. Klik om te vergroten... Andersom is ook niet echt een optie"
"Ik heb geen voorgeschreven medicatie, heb ook geen officiële diagnose, maar merk wel dat mijn lage dosering 2-fma af en toen mijn zucht naar andere middelen behoorlijk vermindert heeft, heb ook met dat middel geen neiging tot herdoseren"
"HappyMind zei: Ik heb wel respect voor iemand wie 20 pillen doorgeslikt krijgt. Ik vind de smaak van paracetamol zo verschrikkelijk ranzig en heb met de maximale dosering per dag al moeite Klik om te vergroten... Ik vind de smaak eigenlijk niet zo verkeerd, kauw ze altijd op, bijna lekker te noemen, maar goed, ik vind mdma ook lekker om onder m'n tong op te lossen, en daar zij er ook weinig van🙈"
"Ik heb veel dezelfde problemen als jij, maar wik niet met dagelijkse medicatie leven, daarvoor veranderd het mij te veel, ik gebruik nu af en toe 2-fma op dagen dat ik dingen echt moet afmaken of wanneer er door uitstelgedrag absolute chaos dreigt, en daar red ik mij prima mee, bevalt goed zo .."