Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MR_CHIP zei: Ik en alle hulpverleners om me heen konden er gewoon niet mee omgaan dat ze voor 1 maand totaal nergens op reageerde Achja Klik om te vergroten... Snap ik. Is ook vervelend. Maar zo gaat het eenmaal vaak in de (forensische) zorgwereld. Alles gaat traag, mede ook omdat het veel tijd kost en veel clienten zijn. Daarnaast hebben er ook wat korte werkweken tussen gezeten ivm feestdagen."
"Licor 43 met melk. Uiteraard niet nu om 11 uur in de ochtend maar twee dagen geleden. Vond het wel het vermelden waard want blijft een goddelijk drankje. Doet me ook terugdenken aan de studententijd. Aan het goede leven."
"Monster"
"Stony Creek Pinot Grigio Australische wijn. Was een goeie voor de goedkope prijsklasse. Echt een aanrader."
"Hippie Langwaus zei: Rum Klik om te vergroten... Dat is op tijd Hippie? Heb je wat te vieren?"
"De Zandman zei: Er bestaat geen drank waarvan ik zo ontzettend ziek ben geweest als rum met cola. Baco's, dus. Vreselijk was het, maar ik had er een stuk of 18 van op dus ziekworden is logisch van zoveel drank.... Klik om te vergroten... Probleem bij dit spul is dat je de grens niet goed voelt, althans ik niet. Je tikt ze weg als glazen cola en ondertussen lig je op apegapen. Ook ik ben er eens gruwelijk ziek van geworden in een ver land hier vandaan. Tijdloos zei: Goede bourbon en 3mg bromazolam Klik om te vergroten... Ben je met deze combi's nooit bang voor een ademdepressie oid? Je leest er zoveel over, maar of het echt zo is?"
"Hippie Langwaus zei: Een niet meer te reconstrueren hoeveelheid bier in april 2023 Klik om te vergroten... Kratje per dag? Knap dat je in iedergeval nu alcohol vrij door het leven gaat"
"Cardboard zei: Een flesje best bier. Klik om te vergroten... Is best een merk?"
"Grolsch Beugel"
"Alinde zei: Laatste keer was 4 flessen witte wijn, is gelukkig nu een week of 6 geleden. Klik om te vergroten... Op één dag? 30 glazen wijn? Wow!"