Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
243 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Theundertaker zei:
Misschien even praten met een psychiater en misschien kunnen ze je een anti depressie voorschrijven? Dat zou je een hoop rust kunnen geven.
Klik om te vergroten...
Jammer dat ik dit soort dingen hier moet lezen.
Zie je zelf niet hoe jij leden bejegend?
Dit is gewoon niet aardig en niet vriendelijk.
Hier bereik je niets mee.

Volgens mij ben je meerdere keren aangesproken op de toon die je hier aanslaat naar andere leden.
Je leert er weinig van door steeds op dezelfde manier te blijven reageren.

Je wilt je gelijk maar blijven halen.
Beetje zelfreflectie kan echt geen kwaad.

Ik wens je oprecht een fijne dag.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben die undertaker no faker sommige dingen moesten gewoon gezegd worden.. Snap je hem nu?
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Theundertaker zei:
Ik ben die undertaker no faker sommige dingen moesten gewoon gezegd worden.. Snap je hem nu?
Klik om te vergroten...

Ook de ‘undertaker’ is een mens toch?
Het ene mens kan, mag, hoeft en zal niet voor zijn medemens beslissen of een oordeel vellen over wat wel en niet gezegd ‘moet worden’

Het enige wat ik moet is eten, drinken poepen en plassen.

Denken, voelen en zijn heb ik inmiddels onder de knie.

Toch vriendelijk bedankt voor het aanbod😊
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Theundertaker zei:
Ik ben die undertaker no faker sommige dingen moesten gewoon gezegd worden.. Snap je hem nu?
Klik om te vergroten...
Geef je anders even concreet antwoord op deze vraag?

Mevrouw Pløp zei:
@Theundertaker zie je echt je eigen aandeel niet in het feit dat je onmiddellijk mensen tegen je hebt? Je word niet voor niets meteen na je ban weer aangesproken door meerdere leden en een mod. Kap eens met de boel verzieken joh. En maak het ons anders eens makkelijk: wat waren je vorige accounts?
Klik om te vergroten...
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Geef je anders even concreet antwoord op deze vraag?
Klik om te vergroten...

Ik lees al een tijdje mee en vond dat er wat tegengas gegeven moest worden op bepaalde onderwerpen en tegen bepaalde mensen.
Het is niet verzieken.. Het is even een paar mensen op hun plek zetten en bepaalde onderwerpen aansnijden.
Dat met die xtc was wel even trollen.
Maar die Fred is in de war ik heb helemaal geen andere accounts daarom zei ik al dat hij misschien beter met iemand kon gaan praten.
Ik heb gezegd wat ik wou zeggen en dat was het. Bedankt voor het reageren en ik heb kunnen zeggen wat ik wou zeggen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt er alleen niks mee bereikt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Theundertaker zei:
Ik lees al een tijdje mee en vond dat er wat tegengas gegeven moest worden op bepaalde onderwerpen en tegen bepaalde mensen.
Het is niet verzieken.. Het is even een paar mensen op hun plek zetten en bepaalde onderwerpen aansnijden.
Dat met die xtc was wel even trollen.
Maar die Fred is in de war ik heb helemaal geen andere accounts daarom zei ik al dat hij misschien beter met iemand kon gaan praten.
Ik heb gezegd wat ik wou zeggen en dat was het. Bedankt voor het reageren en ik heb kunnen zeggen wat ik wou zeggen.
Klik om te vergroten...
I don't buy it. Je bent Revolutionair, Jumping Jack en welk dubbelaccount er ook nog meer is geweest. Waarmee je jezelf weggeeft mag je helemaal zelf uitzoeken.

Met je manier van communiceren verziek je wel de sfeer, dat is waarom je op elk account opnieuw binnen no time mensen tegen je in het harnas hebt. Jammer voor jou dat je zo in elkaar zit, het leven is namelijk echt leuker als je je mening of standpunt op een vriendelijke manier kenbaar kunt maken en je open staat voor de mening van een ander en eventueel je eigen ongelijk.

Voor nu is het wel weer mooi geweest. Het is dubbelaccount-bandag vandaag, daarna wil mijn banhamer graag eventjes vakantie om bij te komen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Theundertaker zei:
Ik lees al een tijdje mee en vond dat er wat tegengas gegeven moest worden op bepaalde onderwerpen en tegen bepaalde mensen.
Het is niet verzieken.. Het is even een paar mensen op hun plek zetten en bepaalde onderwerpen aansnijden.
Dat met die xtc was wel even trollen.
Maar die Fred is in de war ik heb helemaal geen andere accounts daarom zei ik al dat hij misschien beter met iemand kon gaan praten.
Ik heb gezegd wat ik wou zeggen en dat was het. Bedankt voor het reageren en ik heb kunnen zeggen wat ik wou zeggen.
Klik om te vergroten...
Wegejorist en opgerot. Wat ben jij een sneu figuur met dat eewige getroll hier. Verder maak ik geen woorden meer aan jou vuil met je leugens.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweten als een malle alsof het hittegolf is in de zomer.

Maar het is gewoon een aangename winterse dag geweest 😂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb vanavond een verjaardag en echt fucking zin in coke.
Maar ik heb afgesproken met mezelf dat ik tot volgend weekend als we hardcore feest hebben niets wil gebruiken.
En ik moet ook gewoon echt mn rust pakken dit weekend na een zware week en gewoon slapen vannacht.
Dus ik hoop echt dat die trek snel verdwijnt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Ik heb vanavond een verjaardag en echt fucking zin in coke.
Maar ik heb afgesproken met mezelf dat ik tot volgend weekend als we hardcore feest hebben niets wil gebruiken.
En ik moet ook gewoon echt mn rust pakken dit weekend na een zware week en gewoon slapen vannacht.
Dus ik hoop echt dat die trek snel verdwijnt.
Klik om te vergroten...

Nou ik ben weer onderweg naar huis en heb alleen een paar Malibu gehad maar verder niks💪
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kleine craving naar een feestje met vrienden met wat XTC.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet niet goed of ik het nou kan waarderen dat ik echt nuchter wakker word 🤔 Voel me
namelijk minder top dan wanneer ik wakker word na pep. De prosecco was lekker maar ik ben ZO MOE alsof ik twee flessen in plaats van 2 glazen achterover heb getikt.
Wanneer ik pep gebruik drink ik geen alcohol. Maar ik (praat mezelf natuurlijk aan) dat ik beter kan snuiven dan zuipen😣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
CeeCee zei:
Ik weet niet goed of ik het nou kan waarderen dat ik echt nuchter wakker word 🤔 Voel me
namelijk minder top dan wanneer ik wakker word na pep. De prosecco was lekker maar ik ben ZO MOE alsof ik twee flessen in plaats van 2 glazen achterover heb getikt.
Wanneer ik pep gebruik drink ik geen alcohol. Maar ik (praat mezelf natuurlijk aan) dat ik beter kan snuiven dan zuipen😣
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook hoor die laatste gedachte. Ik heb gisteren 4 glazen Malibu gedronken en dan stijg ik eerst heel hoog met mijn bloedsuiker en daarna daal ik als een gek weer naar beneden.
Dan denk ik ook altijd dat ik beter gewoon had kunnen snuiven🙈
Want toen ik nog geen sensor had durfde ik hierom geen alcohol te drinken.

Kende iemand waarvan de zus in haar slaap was overleden na een avond drinken en dat ze in coma raakte en overleed door een lage bloedsuiker😥
Dus ik heb in mijn 20s echt 5 jaar geen druppel gedronken uit angst🙈

Nu ben ik nog steeds niet echt van de alcohol. Soms bij een speciale gelegenheid zoals een verjaardag drink ik een paar glazen. Maar ik word er ook al snel moe van🥱

Screenshot_20230127_235757_MiniMed Mobile.jpg
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Dat heb ik ook hoor die laatste gedachte. Ik heb gisteren 4 glazen Malibu gedronken en dan stijg ik eerst heel hoog met mijn bloedsuiker en daarna daal ik als een gek weer naar beneden.
Dan denk ik ook altijd dat ik beter gewoon had kunnen snuiven🙈
Want toen ik nog geen sensor had durfde ik hierom geen alcohol te drinken.

Kende iemand waarvan de zus in haar slaap was overleden na een avond drinken en dat ze in coma raakte en overleed door een lage bloedsuiker😥
Dus ik heb in mijn 20s echt 5 jaar geen druppel gedronken uit angst🙈

Nu ben ik nog steeds niet echt van de alcohol. Soms bij een speciale gelegenheid zoals een verjaardag drink ik een paar glazen. Maar ik word er ook al snel moe van🥱

Bekijk bijlage 48968
Klik om te vergroten...

Ben je ook diabeet? Heel herkenbaar dan hé😞 Heb nu wel de hele beneden verdieping gepoetst en aan kant. Zie er alleen als een berg tegenop naar buiten te gaan😅

Malibu is echt heftig zoet zeg! Dat durf ik ook niet eens aan te raken, misselijk word ik ervan..

Ik drink wel graag normaliter, maar ik maak de vergelijking met pep en dat moet ik natuurlijk juist niet doen omdat het belachelijk is.

Maar goed. Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep. Nu moet ik even sterk blijven 💪🏽 Gelukkig heb ik ook nog maar een klein restje 😅
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#16
CeeCee zei:
Maar goed. Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep. Nu moet ik even sterk blijven 💪🏽 Gelukkig heb ik ook nog maar een klein restje 😅
Klik om te vergroten...
Ook jij kan dit 👌🏻 ik ga het ook maar is doen , weekendje overslaan
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pikasso zei:
Ook jij kan dit 👌🏻 ik ga het ook maar is doen , weekendje overslaan
Klik om te vergroten...

Het moet! Doen we samen 👍🏽 Wil over 4 maanden een memorable 6-APB ervaring rijker zijn 👌🏽 Stip op de horizon. Daarna wil ik het restje opmaken en geen nieuwe pep meer kopen. I know ambitieus maar heb meer dan 30 jaar zonder gedaan dus gaat me prima lukken😂
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
CeeCee zei:
Voel me
namelijk minder top dan wanneer ik wakker word na pep. De prosecco was lekker maar ik ben ZO MOE alsof ik twee flessen in plaats van 2 glazen achterover heb getikt
Klik om te vergroten...
CeeCee zei:
Maar goed. Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep
Klik om te vergroten...

Zou dat laatste niet een reden kunnen zijn waarom je zo moe bent? Je hebt geleefd op geleende energie en je lichaam wil nu rusten. Alcohol is sowieso al een downer, maar die slaat natuurlijk extra hard in als je niet fit bent.

Succes dit weekend!
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Zou dat laatste niet een reden kunnen zijn waarom je zo moe bent? Je hebt geleefd op geleende energie en je lichaam wil nu rusten. Alcohol is sowieso al een downer, maar die slaat natuurlijk extra hard in als je niet fit bent.

Succes dit weekend!
Klik om te vergroten...
Kan geen andere reden bedenken inderdaad. Even incasseren en door, dankjewel!
R
Ruiten_BlokkenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn vriend houdt maar niet op met snurken, maakt niet uit hoe die nou ligt... Wat voor drugs om het als asmr te laten klinken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6061626364...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."