#1
Jammer dat ik dit soort dingen hier moet lezen.Misschien even praten met een psychiater en misschien kunnen ze je een anti depressie voorschrijven? Dat zou je een hoop rust kunnen geven.
Zie je zelf niet hoe jij leden bejegend?
Dit is gewoon niet aardig en niet vriendelijk.
Hier bereik je niets mee.
Volgens mij ben je meerdere keren aangesproken op de toon die je hier aanslaat naar andere leden.
Je leert er weinig van door steeds op dezelfde manier te blijven reageren.
Je wilt je gelijk maar blijven halen.
Beetje zelfreflectie kan echt geen kwaad.
Ik wens je oprecht een fijne dag.
