Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
187 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Sterkte man🙏🏽
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Mijn moeder, die 1.5 jaar terug genezen was verklaard na chemo en afstaan borst plus lymfe, heeft nu dus toch uitzaaiingen.
Bot, nier, blaas, wederom lymfe...
Beide mijn ouders tegelijk en ineens ziet het er erg slecht uit voor mn moeder.
Godsamme
Klik om te vergroten...
Wat een afschuwelijk bericht voor jou.
Ik wil je heel veel sterkte en liefde wensen ✨
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesse Pinkvrouw zei:
Maakt niet uit waar je naar toe verhuist, hoe clean je denkt te zijn, hoe duur de drugs is in andere landen. Het blijft je achtervolgen en er is niks en niemand die je kan helpen. Het is en blijft en voodoo die je blijft achtervolgen
Klik om te vergroten...

Jesse Pinkvrouw zei:
had mezelf beloofd dit forum nooit meer te openen en Well, here I am.
we live and we learn.
Klik om te vergroten...
Even dit stukje eruit gelicht.
Open je dit forum nadat je drugs nam?
Of nam je drugs na het openen van dit forum?
Want wat zou er gebeuren mocht je wel drugs gebruiken maar dit forum niet meer openen? Zou je daar gelukkiger van worden?

Zoals ik het lees ligt je frustratie in dit forum, kan het verkeerd interpreteren natuurlijk.
Jesse Pinkvrouw zei:
this geen falen, het is herinneren waarom ik wou stoppen en ben gestopt, en ik denk dat het een goede les is.
Klik om te vergroten...
Stoppen gaat in stappen. Las eerder ergens dat je 4 maanden niet gebruikt had.
Wat gewoon heel, heel goed is!

Je bent gewoon goed bezig meid! 🫶
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...

Sterkte kerel.
Blijf sterk en laat je niet verleiden
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...
Goed dat je het hier deelt!
Heel veel sterkte man en hoop dat je juist nu sterk kunt zijn 😘

Het gevoel wat je hebt, dat mag er zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...
Gebruiken maakt het alleen maar erger kerel. Vergeef het je moeder. Ze kan het niet anders dan dat ze altijd heeft gedaan. Maar jij bent
in ieder geval aan het veranderen en je verantwoordelijkheid aan het nemen.

👍
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super bedankt voor de steun. Het is zwaar, maar ik ben clean.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Super bedankt voor de steun. Het is zwaar, maar ik ben clean.
Klik om te vergroten...
Daar mag je heel erg trots op zijn @Raver!
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb gister weer gebruikt maar was niet de bedoeling :confounded:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serengetispaghetti zei:
Heb gister weer gebruikt maar was niet de bedoeling :confounded:
Klik om te vergroten...
Gewoon vandaag weer niet gebruiken. ❤️

Ik heb gisteren helaas ook gebruikt, terwijl ik wilde stoppen. Vandaag gaat het me lukken om overal vanaf te blijven (behalve van de koffie). De dag is nog niet om, maar ik blijf nuchter tot ik naar bed ga.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SoulAssassins zei:
De drang om het rustige gevoel van opioïde blijft knagen ,gelukkig heb ik niets in huis en ga het ook niet opzoeken.
Ik denk dat de chronische pijn ook wel een rol speelt ,dat gevoel om even pauze te hebben van de pijn is dan denk ik niet zo gek dat ik crave naar opioïden.
Klik om te vergroten...
Ai herkenbaar! Ik heb ook cravings. Bah!
Helaas is er onlangs uit de MRI gebleken dat ik idd verklaarbare pijn heb in mijn rug. Waardoor de cravings in mijn hoofd ook worden goed gepraat als: zie je wel, je hebt pijn, je mag het nemen.

Maar ik weet heel goed dat het de pijn heel eventjes dempt en ik daarna misselijk, moe en chagrijnig wordt. Dus ik doe het niet!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Baloudekoe zei:
Ai herkenbaar! Ik heb ook cravings. Bah!
Helaas is er onlangs uit de MRI gebleken dat ik idd verklaarbare pijn heb in mijn rug. Waardoor de cravings in mijn hoofd ook worden goed gepraat als: zie je wel, je hebt pijn, je mag het nemen.

Maar ik weet heel goed dat het de pijn heel eventjes dempt en ik daarna misselijk, moe en chagrijnig wordt. Dus ik doe het niet!
Klik om te vergroten...
Ik doe het ook niet ,alleen om maar uit die verslaving te blijven.
Bewezen pijn is gegrond genoeg om er iets aan te doen ,maar we weten allemaal dat middelen tegen pijn alleen maar meer pijn gaat geven.
Het is een tijdelijk iets die pijnverlichting ,maar zodra het gaat wennen heb je gelijk meer nodig ook.

Mijn alternatief is de douche ,warme spieren geeft minder pijn.
Ook trekken aan haltertjes doe ik om juist die spieren rond de plekken waar het pijn doet te versterken ,waardoor er merkbaar minder pijn is.
Paracetamol werkt ook goed ,maar net als alle andere pijnstillers geeft het tolerantie maar geen verslaving.
Dus het slikken van paracetamol beperk ik ook.
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hippie Langwaus zei:
Gewoon vandaag weer niet gebruiken. ❤️

Ik heb gisteren helaas ook gebruikt, terwijl ik wilde stoppen. Vandaag gaat het me lukken om overal vanaf te blijven (behalve van de koffie). De dag is nog niet om, maar ik blijf nuchter tot ik naar bed ga.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik ook maar 1x paar weken maar ik vind het gewoon te veel. Mijn lichaam straft me ook niet genoeg af dus herstel ik snel waardoor opnieuw gebruiken weer te makkelijk wordt
R
RaverLid
-
#14
BrieMetDeBril zei:
Heb t onderschat om nuchter te blijven.
Tis best zwaar aan het worden, ook erg vervelend dat ik zo ver weg woon van familie en hier in dit dorp is het zo leeg.
M'n gedachten zijn echt heftig, weet even geen raad meer.
Klik om te vergroten...

Nuchter zijn kan ook behoorlijk oncomfortabel zijn. Het zijn deze dagen die je uiteindelijk sterker maken. Besef waarom je bent begonnen aan nuchter worden.

Misschien een lotgenoten groep in het dorp of vlakbij?
B
BrieMetDeBrilLid
-
#15
Raver zei:
Besef waarom je bent begonnen aan nuchter worden.
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd heb ik als enige reden dat ik vrijdag te veel heb gedronken.
De kern waar ik mee worstel en in vastzit word minder naar met gebruik wat het leefbaar maakt.
Tegelijkertijd is het een onderdeel van de cirkel.
Ik weet dat het begint met nuchter worden, echter begin ik wel bang te worden voor de gevolgen die ontstaan met nuchter worden.
Ik wil niet openbaar alles blootleggen omdat het enorm negatief is, en misschien mensen mee trigger.
Raver zei:
een lotgenoten groep
Klik om te vergroten...
Ja, hier heb ik vaker over nagedacht en moet het echt eens proberen. Tot nu toe niet gelukt.
Dit blijft zich herhalen
L
LucidLucyLid
-
#16
BrieMetDeBril zei:
Eerlijk gezegd heb ik als enige reden dat ik vrijdag te veel heb gedronken.
De kern waar ik mee worstel en in vastzit word minder naar met gebruik wat het leefbaar maakt.
Tegelijkertijd is het een onderdeel van de cirkel.
Ik weet dat het begint met nuchter worden, echter begin ik wel bang te worden voor de gevolgen die ontstaan met nuchter worden.
Ik wil niet openbaar alles blootleggen omdat het enorm negatief is, en misschien mensen mee trigger.

Ja, hier heb ik vaker over nagedacht en moet het echt eens proberen. Tot nu toe niet gelukt.
Dit blijft zich herhalen
Klik om te vergroten...

Geef het een kans zou ik zeggen! Nu zijn er allerlei lotgenoten groepen, maar zelf heb ik vooral ervaring met twaalf stappen groepen. Daarbij geldt wel, begin met het vinden van een groep waar je je prettig voelt. Maar zoek daarna een sponsor om aan de stappen te werken. In die stappen leer je jezelf kennen en om te gaan met je kwaliteiten en tekortkomingen. Op die manier is gebruiken op termijn niet meer nodig.

www.nanederland.nl

Narcotics Anonymous Nederland

Ontdek Narcotics Anonymous Nederland, een wereldwijde gemeenschap van herstellende verslaafden. Met 400 wekelijkse bijeenkomsten in Nederland biedt NA een veilige, anonieme plek voor herstel en steun. Gratis en open voor iedereen die worstelt met verslaving.
www.nanederland.nl www.nanederland.nl

Cocaine Anonymous® Holland

Cocaine Anonymous® Holland is een groep van, door en voor verslaafden die bij elkaar komen om te herstellen van hun verslaving.
ca-holland.nl ca-holland.nl
B
BrieMetDeBrilLid
-
#17
Heb t onderschat om nuchter te blijven.
Tis best zwaar aan het worden, ook erg vervelend dat ik zo ver weg woon van familie en hier in dit dorp is het zo leeg.
M'n gedachten zijn echt heftig, weet even geen raad meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8990919293
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."