Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na maanden intensief gebruik van 3mmc (elk weekend gem. 2 gram) Heb ik besloten ermee te kappen. Reden: lichamelijke uitputting, angstklachten, depressieve gevoelens. Op het laatste ging ook mijn werk eronder lijden. Dat was een breekpunt voor mij. Vanavond zou ik gebruiken vermits mijn weekend begonnen is, dus eerste avond zonder. Wat voel ik me kut momenteel. Ik kan niet anders dan aan gebruik denken. Fucking cravings"
"Hallo Gisteren 1.5 gr 3mmc gebruikt ondanks mijn poging om te stoppen. Ik gebruik nu de laatste 5 weken ongeveer die dosis. Nu is het probleem dat ik nu momenteel ontzettend in paniek zit. Mijn hele lichaam schud. Hartkloppingen. Flauwte. Heb 5min proberen wandelen en ik was bekaf. Kon mijn trap niet eens op. Ik denk nu toch om even 112 te bellen. Maar ook twijfel. Kunnen ze je gedwongen laten opnemen? Of stel ik me aan?"
"Btw Ook 5kg afgevallen laatste weken vermits ik geen hap kan eten"
"Net een tranxene 5mg genomen. Trillen is weg. Onrust blijft Ik heb ondertussen al 5 dagen niets gegeten. Volgens mij zijn mijn reserves volledig op."
"HA net gebeld. Hij zei dat ik even naar spoed binnenmoet ter controle. Nog steeds hartkloppingen."
"Update. Terug thuis. Alle bloedwaarden en hartfilmpje waren ok. Morgen naar de huisarts om het 1 en ander te bespreken, oa mijn jaren alcoholverslaving waar ik met kamp. 3mmc raak ik nooit meer aan. Leuk op het moment zelf maar de katers zijn verschrikkelijk Ik kamp al jaren met mijn adhd en gegeneraliseerde angststoornis. Volgens mij triggerd die 3mmc mijn angsten Bij het nemen van 3mmc voel ik mij supergelukkig, relax. Een gevoel die ik eigelijk nooit gehad heb. Ik heb schrik nooit meer dit gevoel te ervaren 🙁 ondertussen weer heftige cravings.. En langs deze weg ook bedankt voor de berichtjes 🙂"
"Nogmaals bedankt voor de steunende berichtjes Velen raden een detox aan. Helaas woon ik in België en hier is crisisopvang veel moeilijker. Wat ik er niet bijvertelde is dat ik in een toxische relatie zit met een partner die ook gebruikt. Gisteren heb ik een besluit genomen om aan mijn eigen te denken en de relatie te stoppen. Ik heb het hele verhaal aan mijn moeder gedaan en sinds vandaag terug bij haar ingetrokken. Ik zal het moeten hebben van ambulante zorg vermits mijn werk de rode draad is in mijn leven. 3 jaar terug heb ik een langdurige opname gehad wegens mijn alcoholverslaving, met steun van mijn werkgever. Moet je niet 2x mee opdraven.. Ik zal het moeten doen met steun van mijn familie."
"Is niet bespreekbaar helaas. Herval word moeilijk. Mijn partner was ook mijn dealer. Zou niet weten hoe eraan te geraken. Ook strikte regels thuis en ga niet uit in het weekend Hopelijk met veel rust en wat proberen eten komt alles goed HA heeft 10mg traxene voorgeschreven voor in de avond. En ik start met 75mg venlafaxine"
"Damius zei: Wat een vervelende situatie. Goed dat je thuis in ieder geval een soort 'safe house' hebt. Ben je fysiek afhankelijk van de drank? En wil het wel echt benadrukken: uitermate moedig dat je nu voor jezelf kiest. Enkel een radicaal besluit zorgt voor verandering. Je moet die toxische omgeving echt achter je laten. Alle banden verbreken en moedig voorwaards. Klik om te vergroten... Ik ben al 10 jaar fysiek en psychisch afhankelijk van de drank. Voor savonds. Zonder kan ik eigenlijk niet slapen. Ik drink dus al 10 jaar elke dag. Het is moeilijk om het te doorbreken. Mijn zelfvertrouwen is dus ook volledig weg. Ik heb mijn partner verlaten net op het moment dat hij me het hardste nodig heeft. Hij dreigt namelijk op straat te staan deze week. Maar voor mij hield het op. Het was te toxisch. Toch ben ik overmand met schuldgevoel. Ik hoop dat ik dit nog trek."