Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig! Klik om te vergroten... Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag. Zet 'm op. Even wandelingetje?"
"Purplext zei: Ik ook naar R2! Nog nooit naar zo'n feest gegaan, ben benieuwd π Klik om te vergroten... Wat vond je er van? Muzikaal vond ik er erg veel hard en vooral snel spul tussen zitten. Hoe vaak ik de sirene uit Human Resource's Dominator wel niet heb gehoord... Main stage heb ik maar overgeslagen maargoed Paul Elstak had 30 jaar geleden zijn happy hardcode hitjes en dat is dan voor de huidige generatie weer hip zoals altijd met trends van 30 jaar terug Gelukkig was er de Marktkantine met vet geluid en wat rustigere muziek. En als ik het ff harder wilde was er de Stoor tent. De eerste paar sets op The Beginning vond ik ook fijn maar daar was het zo rustig. Bizar Organisatie vond ik wel te gek. Ik heb eigenlijk nergens hoeven wachten. Niet bij het parkeren, de muntjes, de WC, de bar, het eten. Later er eens af en toe 2 of 3 mensen voor me staan ofzo, echt dikke prima. Alleen de Filth on Acid stage lag nogal ver bij alles vandaan. Ik heb wel even moeten grinniken toen een wolkje drones "Reinier zonneveld" in de lucht tekende bij wijze van technologisch gefaciliteerd vuurwerk. Ik moet er toch niet aan denken dat dat op mijn festival zou zijn gebeurd π. Maar ieder zijn ding (narcist π). Technoliefhebbers zijn over het algemeen nogal wars van dit soort faamzoekerij. De sfeer vond ik over het algemeen ook prima. Alleen toen we weg ging rond 22:00 liep er wat volk rond waarvan de drugs uitgewerkt waren of die wat te veel hadden gehad, en die wat leip uit hun ogen keken."
"Partygyal zei: Helaas geen reacties. K ben er achter gekomen dat het ketamine was. Totaal niet bekend mee, maar dat verklaart een hoop. Klik om te vergroten... Ik wil wel reageren: wat onverstandig dat je ongeteste drugs tot je hebt genomen. Voortaan eerst even langs de testservice: https://drugs-test.nl/"
"2c's snuiven = wespensteek in de binnenkant van je neus."
"Hiyou zei: Hiiiiii lieve leden Hier ben ik weer haha, ik ga binnen 3 maanden naar awakenings π het is meer dan 2 jaar geleden dat ik drugs gedaan heb. Ik ben onverwachts moeten starten met escitalopram (SRRI) op 4 januari. ik zit nu aan 20mg en voel me wel goed, ik heb heel veel zin in een feestje. ik heb een combi ticket awakenings, iets waar ik elk jaar naar uit kijk, ik heb al 3 edities niks aangeraakt, maar wil nu toch eens kunnen genieten en eventjes alles loslaten. alleen ben ik een enorm bewuste gebruiker en ben ik bewust van het feit dat xtc of 3 mmc geen optie is. wat zouden jullie doen in mijn plaats? Aub niet zeggen dat niks zonder risico is want ook dat weet ik. Ik wil het gewoon zo veilig mogelijk maar toch eens niet nuchter. Klik om te vergroten... Even overleggen met degene die jou de medicatie voorschrijft."
"Hiyou zei: Zij zeggen dat ik niks mag, wat een professionele normale reactie is toch? Klik om te vergroten... Het lijkt mij ook de verstandigste keuze. Blijf sowieso maar weg van Serotonine-slurpers zoals MDMA en ook de MMCtjes. Misschien dat Amfetamine wel kan maar het blijft een risico. Het kan ook zijn dat de medicatie de effecten blokkeert, dus rustig aan met de drugs mocht je weinig merken."
"LucidLucy zei: Ik zou 31 Augustus naar Hilltop Amsterdam gaan. Een Psytrance rave. Nu is dus onverhoopt de datum gewijzigd en kan ik niet meer.... De refund maar eens even in gang gaan zetten. Nu heb ik in elk geval wel tickets voor: Unreal x FYM ADE waar we op 18 oktober 6 uur lang gaan beuken op Trym. En 23 November naar Ohm Vibrations in Brussel. Eindelijk een Γ¨chte goa rave π€© Bekijk bijlage 60908 Klik om te vergroten... Schappelijke prijzen! On topic: R2 festival 17 aug Spaarnwoude."
"ManPaardKrokodil zei: Wel apart, mdma is redelijk makkelijk te krijgen, 4-mmc aanmerkelijk moeilijker. Ik zou juist als verkoper trots zijn op wat er echt in zit Klik om te vergroten... Ze hebben geen idee joh."
"Mijn smartphone!"
"De zondag van 909 festival met een Spa Rood in mβn knuistje."