Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan lieve @Raver die zo dapper volhoudt ook al is de weg soms heel, heel erg donker. Grote bewondering voor jou! En ook eentje aan @Damius voor de vaak zo kraakhelder (en scherp geformuleerde) blik op dingen. Verhelderend, intelligent en genuanceerd. Petten af daarvoor."
"2mmc blijft nowadays óók mijn guilty pleasure. Ik pak het te vaak en te makkelijk. Dus weer even een rem erop proberen te zetten. Gelukkig heb ik al het andere aardig goed in de hand, maar 2m is en blijft een gevaarlijk lekker goedje voor mij. Ergens blij dat ik mijn laatste batch net heb binnengekregen. Heb een flink voorraadje nog, maar daarna is het dan ook klaar. 😬"
"Sterker nog, de kans dat je opgenomen zult worden voor de problematiek die je schetst lijkt me nagenoeg nihil. Ambulante hulp is veel waarschijnlijker. En inderdaad, je huisarts heeft natuurlijk gewoon beroepsgeheim. Having said this, ik snap je eerlijk gezegd heel goed en zit enigszins in een soortgelijke situatie. Er worden hier in dit topic allemaal verstandige dingen gezegd, helemaal mee eens, maar ook ik zou waarschijnlijk tóch gewoon iets nemen op dat festival. Niet heel slim, wél de realiteit. Los daarvan, hulp zoeken lijkt me écht verstandig! Ik heb die gelukkig ook, ambulant, en dat is superfijn! Aanrader!!"
"Alinde zei: Ja. Voorheen dronk ik alcohol om rustig te worden. Icm lorazepam die ik zelf bestelde. Nu als ik doordraai is er niets. Ja servies om te gooien. Ik zou het fijn vinden benzo´s achter de hand te hebben. Ze zijn zo schrikbarend duur dat ik het wel zou laten ze weer in grote hoeveelheden tegelijk te slikken. Klik om te vergroten... Duur? Man, je betaalt drie keer niks toch, voor die rc-benzo's... Ik vind ze juist schrikbarend goedkoop. Heb nog grote hoeveelheden liggen. Moet de hele bende eigenlijk in de kliko flikkeren natuurlijk, maar zover ben ik mentaal nog even niet. Ik hoop wel dat dat moment het komende jaar ergens gaat komen."
"Ik ken zowel de groene 3mg- variant als de 2,5mg in doordrukstrip. Heel soms heb ik weleens het idee dat het ene kwartje of halfje minder potent is dan het andere, maar over het algemeen heb ik hier geen last van. Voelt toch als vrij constant. De doordrukstrip heb ik overigens maar een paar keer gehad. Geen noemenswaardige verschillen. Wél heb ik om dit probleem te tackelen zo'n nauwkeurig weegschaaltje gekocht en van die lege capsules. Moet er nog even een werkje van maken, om ook kleine hoeveelheden (0.5 mg of minder) te kunnen doseren. Dus pellets vermalen en het poeder dan afwegen en verdelen over de capsules. Gedoe, maar wél beter denk ik."
"LeoFla zei: Als je er vanuit gaat dat elke pellet inderdaad de juiste dosering bevat ja. Klik om te vergroten... Klopt. Maar ervaring heeft geleerd dat dat bij de pellets die ik gebruik gelukkig redelijk het geval is. 🙏"
"De losse groene ja. Had incidenteel wel die doordrukstrips, maar geen last van gehad dus. Hmmm, ik zou trouwens geen foto's plaatsen tbh. 🤔"
"_shikantaza zei: Foei! 😄 Klik om te vergroten... Die wordt hier niet veelvuldig gebruikt hoor, die 2m. Ligt netjes in de kast te wachten op een feestje. ☀️"
"_shikantaza zei: Het heeft natuurlijk de potentie om een kleine catastrofe te veroorzaken om dat plotsklaps te verbieden. Gewenning is er zo snel en ontwenning is gevaarlijk. De run op klinieken en de vraag naar afbouw kan de zorg niet eens aan. Klik om te vergroten... Ja, da's wel een goede! Het ís dat ik nu al behoorlijk ver ben in de afbouw, anders zou ik echt doodsangsten uitstaan. Zou inderdaad een catastrofe betekenen voor veel mensen."
"Dirkjan zei: Dit is alprazolam, bijna exact hetzelfde als bromazolam maar met chloor ipv broom op de onderste ring. Klik om te vergroten... Ah, vandaar dat ik 'm zo gevaarlijk lekker vond destijds toen m'n dealer 'm op de menukaart had staan. 😅"