Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
238 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Methamphetamine...

Maar we gaan het niet doen!

Of toch wel?
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke is op 😵‍💫
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Momenteel paar weken in recovery en hoe beter, energieker en positiever ik me voel, hoe meer ik crave naar amfetamines. Alsof ik het mezelf niet gun om in een goeie mood te zijn en me optimistisch te voelen!
Ik hoop niet dat dit lang op deze manier doorgaat want ik loop op een thin line sinds een aantal dagen.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Aaaahh!

Ik voel me kut dus wil weer een benzo nemen. Maar ik ben het verdoven van mezelf even zat dus zit ik maar met dit kut gevoel hier!

Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit!
Klik om te vergroten...

wacht maar tot je vader of moeder overlijden dat is echt 100000000000000x erger
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
Aaaahh!

Ik voel me kut dus wil weer een benzo nemen. Maar ik ben het verdoven van mezelf even zat dus zit ik maar met dit kut gevoel hier!

Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit!
Klik om te vergroten...
ik heb er helemaaaaal geen problemen mee als een intercity me overrijd vandaag
J
Jesuswalksurviv0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb heel veel zin om uit deze realiteit te stappen, met behulp van een heavy benzo en een opiaat erbij. maar ik leid aan overgewicht. als ik geen alcohol of drugs gebruik, dan lukt het mij op ten duur ook weer om gezonder te leven. waardoor ik afval. en ik moet binnenkort weer slank zijn van mijzelf. er zit iets aan te komen wat best nog wel een ding is. er bestaat een kans dat theo, pim, mohammed, gokhan, peter, willem(?), naar voren stappen met een verhaal waar je U tegen zegt... dan zijn we in 1 klap van het nepnieuws en het oneerlijke rechtssysteem af
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Al een halve dag mis ik THC olie.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blijf het een irritante gewoonte vinden als je midden in een appgesprek die telefoon weer weg doet en de volgende ochtend pas weer kijkt. In de middag ofzo al bedoel ik.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer nu te minderen met kratom. Zoveel nam ik nou ook weer niet vind ik, maar koude rillingen, zweten, kut gevoel maar het ergste is nog de pijn... Ik nam het voornamelijk voor de pijn die ik dagelijks ervaar. Ik heb nu al zin om op te geven. Misschien doe ik dat ook wel, tot ik geopereerd kan worden 😕

Ook gewoon constant zin om iets te gebruiken, wat dan ook, maar stimulanten het liefst. Eigenlijk doe ik het super goed, ik gebruik echt weinig de laatste maanden, helemaal sinds 3m niet meer beschikbaar is. Maar ik heb het gevoel dat ik dat aan de mensen om me heen te danken heb en niet aan mezelf. Ik gebruik voornamelijk zo weinig omdat hun dat willen, en zij er kapot aan zouden gaan, denk ik.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Don Draper zei:
Ik voel me goed en toch wil ik benzo's
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou bijna altijd met drugs. Heb ik een kater/down dan wil ik geen drugs meer.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zin in wiet.

Ik ga zo blowen.

Ik ga daar geen spijt van krijgen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben fokking onrustig nu. Stress me als een malle. Wil elke paar minuten een peuk roken terwijl ik ziek ben van het roken.

Maar geen wiet, CBD/CBG olie of extreem kettingroken voor mij! Ik ga vandaag mezelf zijn! Extreem ijsberen, druk zijn, stressen. Vandaag ben ik mezelf! Ik ga me laten gaan! Fuck mezelf onderdrukken. Niet nu! Niet vanavond!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
WAZA zei:
Ga lekker 2 uur per dag lopen, beste high die er is
Klik om te vergroten...
Ik doe niks anders. loop hele dagen en nachten te ijsberen. Neem dan juist iets zodat ik het even niet hoef te doen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Ik ben fokking onrustig nu. Stress me als een malle. Wil elke paar minuten een peuk roken terwijl ik ziek ben van het roken.

Maar geen wiet, CBD/CBG olie of extreem kettingroken voor mij! Ik ga vandaag mezelf zijn! Extreem ijsberen, druk zijn, stressen. Vandaag ben ik mezelf! Ik ga me laten gaan! Fuck mezelf onderdrukken. Niet nu! Niet vanavond!
Klik om te vergroten...
Nee fuck it. Ik ga toch een lorazepam nemen.
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zin in een dikke zak ketamine.
Juist nu mn situatie er niet zo rooskleurig uitziet, veroorzaakt door ketamine gebruik.

Wanneer mijn situatie verslechterd door gebruik krijg ik alleen maar meer zin om van de wereld te gaan.

een leuke vicieuze cirkel zullen we maar zeggen. :upsidedown:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Nee fuck it. Ik ga toch een lorazepam nemen.
Klik om te vergroten...
wiet is voor losers heb alleen mensen gezien die hun leven hebben verziekt die aan die troep zaten.... de zogenaamde softdrug cannabis.. Dat gedrag ook van die mensen.,, en dan heb ik het over de excuus zoekende figuren die permanent stoned zijn, en dan klagen als ze weer als een aanrijding hebben met iemand

Ga lekker 2 uur per dag lopen, beste high die er is
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil echt fucking graag een keer methamfetamine doen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Ask moest klappe gelek dak nrm klap zo mier den den helft van dollanders ier opt forum nie vertsoan wak zijg , gij wrs wel en dees is den nog nie bekan plat men dialect 🤣🤷🏻‍♂️.
Klik om te vergroten...
@Cerberus toen ik dit las hoorde ik het in jouw stem lol.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
't Is toch een ander dialect hoor :) deze ziet er regio Antwerpen uit
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zweevteev zei:
99%, dus nagenoeg volledig, wat grotendeels komt doordat ik momenteel geen geld heb en binnenkort onder bewind ga staan voor minstens een jaar en dus maar 20 euro per week uit te geven zal hebben. Al mijn geld uitgeven aan methamfetamine gaat hem dan echt niet worden.
Klik om te vergroten...
20€/ week?


Hoe kun je daar van leven?😐

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6364656667...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."