Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
186 weergaven
18-5-2026
T
TĂ€nzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet te doen

K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kben op een punt gekomen dat ik bang ben geworden voor mn verslaving. Bang dat het me nooit zal lukken clean te blijven. En als het me toch zou lukken moet ik voor de rest van mn leven blijven vechten tegen de cravings. Bang dat het mn dood wordt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil van m’n ket klauwen af om te piano spelen! Dat is nog erger dan vroeger toen ik wel eens dronken piano speelde.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil godverdomme me eigenlijk helemaal kapot snuiven aan de dexamfetamine en alles overhoop gooien.

Maar dan verlaat me vriendin me, dus nu een sigaret :thumbsup1:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben zeker de enige met cravings.

Ik zou een pam willen nemen. Maar ik ben opnieuw begonnen met tellen van de cleantijd.
En als ik t overdag neem telt de cleantijd niet. Vind ik.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Don Draper zei:
Misschien morgen spijt lol.
Klik om te vergroten...
Inderdaad spijt ervan lol.

OT: Cravings om nu nog flink aan de caffeine te gaan. Energy of espresso. Ik drink wel een cola'tje in plaats ervan.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb zin in xtc, maar zit aan de citalopram 20mg. Schijnt niet een geweldige combi te zijn. Maar vergeleken met wat ik hier allemaal lees heb ik het lang niet zo zwaar hehehe
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wat raars sinds ik gestopt ben met nicotine pleisters. Als ik direct opsta heb ik zin in wiet en later op de dag zin in andere drugs in het breedste zin van het woord.

Een licht gevoel die wel de hele dag blijft. Met een nicotine zuigtablet, zonder dat ik trek erin heb, lost het op en ook snoepen. En me eraan overgegeven natuurlijk maar dan ben ik hele dagen onder invloed en dat is niet de bedoeling. Het is ook niet de bedoeling om elke dag onder invloed te zijn dus kijken hoe dat gaat.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
TĂ€nzel to the core zei:
Ik ga kapot
Klik om te vergroten...
Niet doen vrouw/man!
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wow hoezo ik dit topic niet eerder ontdekt heb man. Durf te wedden dat dit topic volgespamd was met mijn endeloze gebrabbel
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flower123 zei:
Wow hoezo ik dit topic niet eerder ontdekt heb man. Durf te wedden dat dit topic volgespamd was met mijn endeloze gebrabbel
Klik om te vergroten...
Begint vaak bij een persoon he die offtopic gaat (kuch) (kuch)
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
Begint vaak bij een persoon he die offtopic gaat (kuch) (kuch)
Klik om te vergroten...
Kuch kuch, auw
Cravings zou ik boekwerken over kunnen schrijven, sterker nog; heb ik nog gedaan ook. If anyone’s interested?
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flower123 zei:
Kuch kuch, auw
Cravings zou ik boekwerken over kunnen schrijven, sterker nog; heb ik nog gedaan ook. If anyone’s interested?
Klik om te vergroten...
Ja zeker, ben benieuwd naar je input
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Methamphetamine...

Maar we gaan het niet doen!

Of toch wel?
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke is op đŸ˜”â€đŸ’«
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen schreeuwende craving maar een biertje lijkt me wel lekker. Liefst nog in een cafe
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rod zei:
Coke is op đŸ˜”â€đŸ’«
Klik om te vergroten...
Pffft! Coke!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Tijd voor bed en nog wat muziek.
Klik om te vergroten...
Zou ik die frenchcore even overslaan. Hoewel, werkt voor mij wel rustgevend vaak...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Zou ik die frenchcore even overslaan. Hoewel, werkt voor mij wel rustgevend vaak...
Klik om te vergroten...
Te laat man!
Voel me wel weer inneens een stuk beter nu. Maar ben weer minder moe. Misschien niet zo handig.

Doet me er wel aan herinneren dat ik ook gewoon af en toe eens op de bank kan gaan zitten, koptelefoon op en nieuwe muziek uitzoeken.

Was zĂł rusteloos vanavond. Maar muziek blijft toch een passie. Mood sturen op een gezonde manier.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je omlaag gaat met je benzo’s
 en dat er dan iemand gaat stofzuigen.
Iew.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."