Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zandman zei: Sjongejonge wat heb je een zwaar leven, @Miems , dit valt allemaal niet mee, dat begrijp ik na het lezen van dit topic.... Je zoekt dus een roes. Methadon gaat je die roes niet geven, naast oxycodon zou ik niet weten wat je om die roes te kunnen krijgen, zou kunnen nemen. Soms gaat het leven niet zonder medicijnen, wat zegt de HA hierover? Klik om te vergroten... Je weet half niet hoe erg het is. De huisarts ziet me al aankomen, ik ga ook niet meer naar de eerste hulp ookal heb ik pijn. Ze denken meteen die wilt weer pillen scoren. Lag daar een keer de hele dag dood te gaan van de zenuwpijn en zelfs paracetamol wouden ze niet geven. Dus dat heb ik afgezworen. Pregabaline heb ik geprobeerd omdat men zei dat dat ook een roes kan geven maar niet bij mij in elke geval. Ik weet dat het niet de oplossing is maar voor nu om te overleven heb ik die roes gewoon nodig. Oxy is de enige die me dat tot nu toe geeft maar het is onbetaalbaar. Dus is er voor mij geen andere opties. Want naar de huisarts vaan en oxy vragen ze zien me al aankomen"
"Manu76 zei: Heel veel sterkte! Wat noem jij een roes en wat gebeurt er als je geen roes krijgt? Mediteren heb je zeker al geprobeerd en dagboek om dagelijks op te schrijven hoe je je voelt om te kunnen vergelijken of je je steeds beter begint te voelen na een aantal weken? Klik om te vergroten... Ik voel me dan heel ontspannen, alsof ik zweef. Ik denk nergens aan. Alleen al het idee dat ik het in huis heb geeft me al een goed gevoel. Maar het is helaas nier te betalen dus zoek ik een alternatief waarbij je geen naald nodig hebt. Ik heb naalden angst. Dagboek, mediteren, therapie 15 jr lang alles gehad. Niks helpt mij"
"OtherShore zei: Volgens mij zijn de meningen hierover verdeelt. Methadon geef in ieder geval een sterkere roes dan suboxone en dat is wat @Miems nu krijgt. Of het in de buurt komt van oxy weet ik niet. Hetzelfde geldt in principe voor suboxone. Ik zou methadon denk ik toch een kans geven, want anders kom je uit bij heroïne en dat lijkt me nog verwoestender. Klik om te vergroten... Van suboxone krijg ik geen roes en dat is volgens mij ook de bedoeling van dat medicijn. Die krijg ik elke maand van de huisarts. Maar ik heb er niet veel aan. Helpt tegen ontwenning maar haalt bij mij niet de trek van opiaten weg zoals ze beweren."
"OtherShore zei: Okay, dus is methadon dan geen betere optie? Klik om te vergroten... Ze doen heel moeilijk. Als je eenmaal bekend staat als verslaafde dan krijg je niks meer."
"Even wat meer info. Ik gebruik oxycodon niet dagelijks. Ik krijg naandelijk een hoop doosjes suboxone om de trek van oxy weg te halen alleen dar doet het niet in mijn geval. Mentaal heb ik zoveel aan mijn hoofd en mijn rugzak is zo zwaar dat ik uitbehandeld ben omdar geen enkel therapie in 15 jr tijd mij geholpen heeft. Ik krijg de ene klap na de andere. Mijn hart doet fysiek pijn en ben geketend voor het leven dat weet ik. Dus op momenten zoals nu verlang ik gewoon naar die roes/high om even niks te voelen. Geloof me aks ik mijn verhaal zou vertellen dan zouden sommige verbaasd zijn dat ik nog op mijn benen sta. Mijn hele leven bestaat uit trauma's. Benzos doen mij niks en soms slik ik ze maanden maar kan in een keer stoppen zonder ziek re worden. Ik gebruik oxy om de paar weken/maanden. Alleen de prijzen worden onmenselijk dus gewoon niet te betalen."
"Ik verlang er vreselijk naar mezelf te verdoven!!!!!! Ik verlang er zo naar om niks meer te voelen, die afschuwelijke fysieke gebroken hart ohh wat doet dat verdomd veel pijn. Continu denken hoe kan ik me beter voelen zonder verdoven. Mijn heftigste creaving ooit zijn en blijven kortwerkende opiaten, mijn ergste vijand ooit oxycodon, er is geen "pijnstiller" die mij meer vreugde brengt. Waarom heb ik zoveel ellende over voor een paar minuten zorgeloosheid. Morgenochtend de huisarts bellen en voor de 3e keer afkicken van deze duivels middel."
"Natozlato zei: Ik hoop het ook voor je! Hou vertrouwen! Je moet sterk zijn, ook voor de kinderen! Wanneer heb je een gesprek? Klik om te vergroten... A.s dinsdag word er besproken wanneer ik opgenomen word. Moet wel al zeggen dat ik vandaag bijvoorbeeld maar 20 mg genomen heb. Normaal rond deze tijdstip zit ik zeker op de 50 a 60 mg. Maar nu zie ik er zo tegen op ze te slikken. Zou dat een goed teken zijn?"
"Wauww wat veel reacties. Ik ga ze allemaal rustig doornemen als ik in bed lig. Ik heb er snel doorheen gelezen maar doorgaan met de oxycodon wil ik echt niet, ik ben momenteel 7 weken zwanger dus heb genoeg tijd nog ok te stoppen voor de baby er is. Ik zal blijven posten hoe het gaat en hoop hier steun te vinden. Nogmaals ik reageer nu even snel maar ga straks alles aandachtig lezen. Bedankt voor al jullie reacties"
"Lieve mensen, Ik ben er weer,gister was ik helemaal uitgeput van het braken dat ik echt niet meer kon. Het is me wel gelukt om gister 10 mg minder in te nemen, dus ipv 65 mg heb ik 55 genomen over de hele dag. Ook vandaag weer ga ik proberen 5 mg eraf te halen dus max 50. Het punt is nu of ik ze nou wel of niet neem door de zwangerschap ben ik zo beroerd en hang ik de hele dag door boven de wcpot. Dus waarom dubbel mezelf martelen, dan kan ik net zo goed afbouwen want ziek ben ik toch wel."
"Even vraagje. Ik heb naast oxazepam tegen ernstige angst en paniekaanvallen ook bromazepam gehad 3mg. Is dit nu het zelfde middel als bromazolam? Want bromazepam deed echt precies niks. Heb niet geslapen"