Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou na een dikke joint ben ik echt zo lui als de pest. voetballen, troep op ruimen is wel het laatste waar mijn gedachtens naar uitgaan."
"je heb altyd wat te doen, verveeld rol een joint.. en het is nice om knetter te zijn"
"blowen: - ik word er lui van - in heb het geheugen van een zeef - ik heb nu VET trek in een joint - kost veel geld - je word duf en saai - kan niet meer me bed uit komen - rust voor geen moer uit, slaap wel heel lekker maaar het is zo lekker :P"
"ik zou het gewoon voor ze halen. ik stond vroegah ook altyd op het station aan mensen te vragen of ze wiet voor me wilde halen. ben al wat keren genaait de tering."
"als ik geblowt heb wil ik niet me bed uit komen.. lig veelste lekker word wel altyd voor de wekker wakker of schrik me de pleuris als ie afgaat. en moet me bed uit om dat pokke ding uit te zetten"
"rook er gewoon een joint van is het niet te pruime flikker je het weg en koop je het bij een koffiesjop"
"als ik heb geblowt ben heb ik het ook, gewoon leeg van binnen."
"ik ben echt een slechte slaper, ook als ik heb geblowt slaap ik vaak nog maar 4 uur per nacht. als je al een paar jaar 5uur of minder slaap per nacht dan wen je er van zelf wel aan en ben je ook niet meer moe, slapen vind ik ook best wel zonde van me tyd. wel als ik goed gezopen heb kan ik wel zo 12+ uren slapen."
"Ben nu net een week gestopt omdat het me neus wel beetje uit kwam. Altyd maar dat geblowt overal en altyd. Heb zeker 7 jaar geblowt, eerst alleen wiet en ben daarna over gestapt op fanatiek hasj damper. 5 jointjes gingen er minimaal wel in op een dag. Niet echt iets om op trots te zijn daarom nou mij eerste poging sinds 7jaar om er mee te kappe slaap wel echt slecht door dat niet blowen!"
"Re: Pure joint brand niet? tering wat een dom topic... gewoon droge wiet kopen. of beetje tabak erbij doen."