Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In Europa is heroïne in twee vormen verkrijgbaar: de meest gangbare vorm is de bruine heroïne (de chemische basevorm), terwijl witte heroïne (een zoutvorm) beperkter verkrijgbaar en dus duurder is. Witte heroïne is meestal afkomstig uit Zuidoost-Azië."
"Zoals in mijn vorige post beschreven is de witte variant moeilijker verkrijgbaar en dus duurder. Zelf heb ik tot nu toe eigenlijk alleen bruine gehad, wel variërend van licht- tot donkerbruin en van kei- en keihard tot superzacht poeder..."
"ik heb zoon 35 30mg morphine tabletten Lees: Ik heb zo een 35 30mg morphine tabletten Of was je niet serieus"
"Hallo, Heeft er iemand hier ervaring met het afbouwen van methadon tijdens een zwangerschap? Ik zelf ben vorig jaar met 50mg meet begonnen met het idee dit langzaamaan af te bouwen. Echter toen ik op 35mg zat, bleek ik zwanger te zijn geworden (door de pil heen)... Nu mocht ik het 1e trimester absoluut niet afbouwen en sinds een aantal weken bouw ik elke 2 weken 5mg af en zit nu op 20mg. Echter nu is bij mijn laatste controle gebleken dat het hartje van mijn kleine jongen niet regelmatig meer klopt! Gaat eerst normaal, dan weer ff langzaam, weer snel etc etc. Ook is de kleine sinds vrijdag ongeveer onwijs aan het bewegen. Nu weet ik dus niet of dit komt door het afbouwen of misschien ligt het eraan dat ik nu 24weken ben, dat ik de kleine gewoon meer voel! Ook de gyn. kan hier jammer genoeg geen uitsluitsel over geven. Ikzelf heb tot nu toe niets gemerkt qua afkickverschijnselen met het afbouwen, maar het kan dus zo zijn dat de kleine dat misschien nu wel heeft... Het is dus mijn / onze bedoeling op in de 32e week op 0mg te zitten, maar als ik maar een klein beetje last krijg van ontwenningsverschijnselen, moeten we (tijdelijk) ophouden met afbouwen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik af en toe ook het idee dat ik mezelf verschijnselen aan loop te praten... Dan moet ik de meet bijv. over 2 uur innemen o.i.d. en dan denk ik "o, voel ik me niet anders? Heb ik geen last??". Waardoor ik me spontaan anders voel... En dit terwijl ik voor vrijdag mijn meet regelmatig vergat in te nemen, waardoor er tussenpozen van 36 uur tussen zaten ipv 24 uur... Maar heeft er toevallig iemand hier op dit forum ervaring met een zwangerschap met Methadon? Ik zou graag willen weten hoe dat is verlopen. Ik vind genoeg informatie op Internet, met nergens ervaringsverhalen van moeders en/of vaders.... Alvast bedankt! Gr P."
"Bedankt in ieder geval voor je post, ik zal er zeker gaan kijken!"
"Vanadesse zei: Maar sommige die spuiten doen raar over mensen die chinezen, en chinezers (is dat een woord? :P) doen dan weer raar over mensen die het roken in de vorm van een joint. Klik om te vergroten... Idd... Waarom is dat?! Ik heb al zovaak te horen gekregen dat ik mijn bruin "verspil" (ik rook het dus als een joint), maar als ik mijn bruin half in lucht wil laten opgaan, is dat toch mijn pakkie aan Nog een half uurtje... mag ik naar huis :P"
"Hihi ik zie me al boos worden op iemand die zijn geld verspild aan een Mercedes... Geef het dan aan mij, ik koop tenminste een BMW"
"Maar een iets aansteken met een briefje van 100 is gewoon onzinnig? En ik vind het roken van bruin nou 1maal lekker, moet ik het dan maar chinezen of spuiten voor een nog beter effect? Probeer met moeite al te stoppen van dit, ik wil niet weten waar ik nu was beland met chinezen of spuiten.... Edit: En ik denk dat ik geeneens zou gaan flippen... Het is niet gezegd dat hij dat honderdje aan mij zou geven als hij het niet had aangestoken..."
"ArieKanariE zei: Allemaal ego van een mens dat een zelfbeeld van nix heeft en door een ander wat te verwijten nog een beetje hoop in zichzelf probeert op te bouwen.. ook al doe je zelf net zo dom, je voelt je beter als in jouw ogen die ander toch nog wat dommere dingen doet en dus zal je ze zo duidelijk mogelijk proberen aan te wijzen ... In feite gewoon een geval van de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet natuurlijk, want of je nou troep gebruikt die je vernaggeld of troep die je verneukt ... het is gewoon niet zo heel er goed voor je zeg maar Klik om te vergroten..."
"Inderdaad; Waarom ben je gestopt met die Subutex dan? Lijkt mij dat als je het daarmee wel redelijk vol kan houden, dat 't dan geen slecht idee is om daar voorlopig nog niet mee te stoppen tot je de rest van je leven ook op orde hebt en je daarmee de kans op een terugval wat verkleint? Ik heb nu nog makkelijk praten hoor, binnenkort begint ook voor mij weer die eeuwige strijd tegen mezelf... In ieder geval succes Needle, hoop dat je ergens toch nog de kracht vandaan kan halen om te stoppen!"