Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hebben ze een bepaalde geur ? zou je ze ongemerkt kunnen laten groeien ?"
"phy zei: VidaLoCa zei: Hebben ze een bepaalde geur ? zou je ze ongemerkt kunnen laten groeien ? Klik om te vergroten... Ja hoor, alleen het drogen kan wat stinken. Maar zet het ergens in een doos weg in een kast ofzo en het zit wel goed. Het groeien zelf hoeft niemand te werken. Het moet af en toe zon hebben in het begin maar je kan het een groot gedeelte van de tijd gewoon ergens verstoppen. Klik om te vergroten... Ja dat lukt wel wij hebben zo een soort onderkeldering ik zet het daar dan hebben ze ook zonlicht. kan je zaadjes enkel bij growshop ofzo kopen ?"
"Ik was wel degelijk verslaafd aan Coke. Zo een halfjaartje maar toen werd het wel 2gr per nacht soms dagen achter elkaar.. dagen wakker. Dan gewoon fuck it gezegd en cold turkey gestopt. Niets meer gehaald sindsdien. Natuurlijk denk ik er soms aan , maar ach ik ben nu al bijna 6 maanden clean en je voelt je beter ."
"Het kan je persoonlijkheid overnemen als je echt veel gebruikt. Ik ken iemand die 4 jaar gebruikte echt 4x per week enkele grammen (al zijn geld ging op aan C). En hij kon zich niet meer vermaken zonder Coke. Dan heeft hij gezegd ik stop. En hij heeft nooit meer gebruikt. Je kan coke wel degelijk laten hoor. Ik heb in een periode ook enkele grammen per week gesnoven 2 maanden lang en dan opeens niets meer. Maar je hebt gevallen (dit komt meer voor) dat coke echt je leven wordt. Als je bijvoorbeeld geld ontvangt dan ga je het meteen omrekenen, dat is zoveel gr etc. Als je echt niet meer kan zonder coke dan zit het fout. Je persoonlijkheid verandert je word bv erg brak en slechtgezind zonder coke. En na een lijntje ben je de oude. Of als je na een lange periode stopt dan heb je een maand lang een depressie."
"De neus poederen"
"Ik heb 2 weken dagelijks gedaan. Maar toen was ik op schoolweek 3 dagen wakker. Ik heb gewoon gezegd stop en ik heb niets meer gebruikt. Dat is 7 maand geleden ongeveer."
"Als je het slikt voel je er igg minder van. Je hebt dié bekende rush niet. En ik vind coke even verslavend als speed. Coke geeft een lekkerder gevoel maar speed haal je 10 gram en coke 1 gram. Echter, als je al pep hebt gesnoven is coke lekker voor je neus. Het brandt niet zo het verdooft je neus en keel. Ik vind het snuiven gewoon goddelijk van coke."
"Je sloopt heel je lichaam zo hoor. Zoek gewoonweg hulp. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen . Maar wees sterk genoeg voor die eerste stap te zetten naar verslavingshulp. Je zal er altijd mee in je hoofd zitten hoor maar wees sterk genoeg. je hebt een erfenis doe iets met je leven. Binnenkort is alles op en wat dan. Dan heb je niets, nu heb je nog een beetje toekomst. Zet alles op een rijtje en zet de eerste stap naar een ontwenningskliniek."
"ExceptionalInsight zei: VidaLoCa zei: Dat je dealer eigenlijk nog blijft verkopen . Klik om te vergroten... Hij of zij geeft een cokedealer de kans om binnen no time duizenden euro's te verdienen.. you do the math.. Klik om te vergroten... Inderdaad maar toch denk toch een beetje aan de gezondheid ook. Mijn dealer deed dit en gaf soms nog tips van gebruik niet teveel etc."
"In Belgie ligt het niveau lager, je hebt degelijke dealers. Maar ik erger me eraan dat ze niet eens weten wat MDMA of MccP is Maarja niets ana te doen."