Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"idd, bij gebrek aan tests is de smaaktest meestal voldoende. Ik breek ze meestal in 2, en haal er een heel klein brokje af. Als dat dan heel sterk naar mdma smaakt, heb ik goeie pillen. na zo een paar keer testen weet je wel hoe een goeie pil moet smaken =). Maar natuurlijk is 't geen garantie dat er geen andere rotzooi bijzit."
"Gebruik je speed? Als je regelmatig speed gebruikt, kan het zijn dat je het oppeppend effect van mdma tenietdoet. Heb er zelf ook last van. Een halfuur na een pil moet ik gaan zitten, of bij voorkeur liggen, en ogen dicht. Dat blijft dan uren duren, maar goed voel ik me dan wel. Ben zo al een paar keer zelfs in slaap gevallen, iets wat ik vroeger ook nooit voor mogelijk had gehouden. een klein beetje speed voor je de mdma neemt maakt het een hoop aangenamer, opgewekter en ongezonder."
"Zeg maar penisverkoudheid. iets zeldzaams en tijdelijk. Weet zij veel..."
"Booka Shade - Unhealthy Pleasures Booka Shade - Body Language nuja, alles van Booka Shade is goed op x =)"
"Ik val na het nemen van MDMA tegenwoordig altÃjd in slaap. Voordat ik inslaap voel ik me heerlijk voldaan vermoeid, maar ik heb nog geen dromen gehad. Ik word meestal gewoon redelijk nuchter wakker, en 't lijkt alsof ik maar 10 minuten geslapen heb, maar ondertusse zijn we dan wel 6 uur verder. heb er enkele dagen geleden nog een topic over geopend"
"Ik vind het een goeie combo, maar overdrijf niet met de speed. Als het je eerste keer is kan 1 goeie lijn op een avond al wel volstaan. Als ik ga stappen gaat het zo: Vlak voor ik vertrek thuis een goeie lijn, en aangekomen op het feestje eerst wat erin komen, en na een uurtje ofzo eerste pilletje droppen. Na die lijn is het wel -zoef- plots maandag. De avond gaat nog sneller dan je gewoon bent met enkel mdma. Drink niet teveel alcohol op deze combo, je zal al genoeg vocht verliezen. Vergeet niet dat speed veel verslavender is dan mdma. Terecht een hard-drug naar mijn mening."
"Ik vind dit eerder de schuld van al die idioten die ondanks alles volharden om op een onverantwoordelijke manier te gaan gebruiken en het vertikken om zich te informeren voor ze iets nemen."
"Paddo's. Mijn naam en hele verleden vergeten was me een behoorlijk scheve toestand."
"lekkerste: - Tequila 40% met het ritueel zout-citroen, ook liefst van een bepaald merk waar de naam me van ontsnapt. Blauwe sticker. Imported. - blonde bieren (Leffe, St Feuillien) slechtste: - Alles wat rum is, vooral Stroh Rum 80 - johnny walker red label en Jack Daniels, maar voor de rest is whiskey wel ok."
"7 jaar geleden eens een tijdje fluoxetine geslikt, een SSRI. Eens MDMA geprobeerd, want had gelezen dat het met SSRI's toch niet echt gevaarlijk zou zijn. Ik voelde er zo goed als niets van, en wat ik voelde was ook echt apart, totaal geen mdma-gevoel. terwijl mn vrienden echt volledig weg waren."