Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ten eerste ik raad het je niet aan, zou ook beetje onverantwoord zijn om dat aan te rade. en als je het toch wil doen lees ff deze kleine trip reportjes: ( sorry voor uitgebrijde post) bron: (http://www.uitjebol.net/doornappel.htm Enkele ervaringen van vriendinnen, kennissen en onszelf: Een vriendin die ‘s avonds een kopje doornappel-thee dronk, zag in het donker opeens een groot monster dat haar vanuit een hoek van de kamer beloerde. Ze wist dat dit gedrocht haar zou bespringen als zij haar ogen er ook maar een moment van zou afwenden. Zo bleef zij de hele nacht naar het duistere, zacht golvende mormel staren. Toen de ochtend aanbrak en daglicht de kamer begon binnen te kruipen, zag ze dat het slechts een donker gordijn was dat zachtjes op de tocht bewoog... Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen. Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef. Om het relaas compleet te maken ook een min of meer positieve ervaring: "Tijdens een doornappeltrip zat ik te lezen in een oeroud, ongelooflijke toverboek waarin alle antwoorden stonden op alle vragen die ik maar kon bedenken. Urenlang zat ik gefascineerd in het boek te bladeren, totdat het effect minder werd en ik me afvroeg wat dit in godsnaam voor een boek was en hoe het heette. Ik sloeg het dicht om de titel op het omslag te lezen en op hetzelfde moment was het boek weg en zat ik met lege handen. Helaas was ik naderhand niet alleen alle antwoorden vergeten, maar ook de vragen die ik het boek had gesteld." die laatste "trip/delerium" lijkt me prachtig maar 1op4 trips die misschien goed gaan ik zie geen enkele positieve gevolgen die kunnen opwegen aan de psychologische schade die je kunt oplopen door het gebruik van dit vergif. maar als je soortgelijke ding wil zien hou ik je vooral niet tegen , en wens ik je een voorspoedige reis waar je hopelijk heelhuids op je bestemming aankomt vriendelijke groeten mattski edit: deze vindt ik ook wel zeer boeiend op een afschuwelijke manier en mag zeker niet ontbreken zodat je jezelf kan voorbereiden op nietenkel psychologische schade maar ook dat jejezelf en misschien ook anderen wel degelijk fysisch kan verwonden onder gebruik van daturamijn excuses dat het wel in het engels is) 'The 18-year-old, only named as Andreas W, from Halle in Germany drank a tea made with the hallucinogenic angels’ trumpet plants. His mother said: “Andreas was behaving normally the whole day until he left the house and disappeared into the garden for a couple of minutes.” When he returned to the house he was wearing a towel wrapped around him and was bleeding heavily from his mouth and between his legs. The emergency doctor who arrived a few minutes later said the student had cut off his penis and his tongue with garden shears and it was impossible to reattach the organs. Dr Andreas Marneros, from the local psychiatric hospital the student was admitted to, said: "Andreas will have to receive psychological help for years. Tea from Angels' Trumpets is extremely dangerous as the drug cannot be dosed." Angels' Trumpets, known for their fragrant and trumpet shaped flowers, have increasingly become popular as an alternative drug in Germany.' Klik om te vergroten..."
"morgen eens een extract van maken heb hier in de tuin paar van zulke planten zien staan hoeveel zal ik nodig hebben ?"
"goede middag beste dfertjes heb zoals in ander vernoemd topic gepost dat ik vandaag een gifsla etract je ging maken en hier schrijf ik de stappen op die ik: al heb gedaan en de stappen die volgen. stap1: pluk de gifsla voor dit extract ehb ik enkel de bladeren gebruik maar in theorie gaat heel de plant ook stap2: na zo'n 50gr bladeren de hebben geplukt heb ik een kommetje met lauw water (ongeveer 50ml) een uurtje laten weken. stap3: heb de bladeren fijn gemixt met een mixer in het lauwe water stap4: heb een koffiefilter genomen en een glas en heb het donker groene sap met het gemixte bladafval gefiltert het bladafval dat in de koffiefilter bevind uitgewronge boven het glas stap5: heb nu een donker groene massa water in een glas die op natuurlijke wijze gaat verdampen (dus niet op een vuurtje geduurende 8uur zoals op meeste site's te lezen valt want volgens bronnen kan je de stoffen waar je van gaat "spacen laat ons het zo even noemen", kapot koken als je het vuur te warm zet. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } stap 6: volgt nog als het extract van het water extract is overgebleven. stap7: oproken natuurlijk edit: foto geplaatst"
"na enig ongeduld heb ik toch maar de helft op een zacht vuurtje gezet om het water te laten verdampen en de slopium die overblijft op te gebruiken. het ziet er nu amberkleurig tot zwart uit. eerste helft van de ongebruikte kleine hoeveelheid slopium"
"heb het gisteren avond gebruikt buisje gerold van een papiertje,en dan boven het metalen potje waar ik de extractie in heb gemaakt verwarmd, in het begin dacht ik an dit word niks maar, dan begonnen me lippen te tintelen en heb me dan nog maar een uurtje wakker kunne houden en dan als een roosje geslapen. heb het vandaag nog eens verwarmd en dat gene dat terug sort van vloeibaar werd laten in trekken in een vloeitje dat nu aan het drogen is. (omdat ik er geen balletje van kon rollen ofzoiets hoef ik nu maar van dat vloeiblaadje aftescheuren als ik het in een jtje of op een zilverpapiertje wil roken) zeker de moeite waard om eens te proberen vind ik persoonlijk en als je niet goed slaapt zeker aanteraden : :P greetz matti"
"denk dat een bos tijdens dedag door minder schrikwekkend is dan in de pikke donkere maar als je jezelf er sterk genoeg in je schoenen voelt staan zou ik zegge doen, weet je wat je zelf kan verwachten van die trip door research te doen of weet je enkel dat je er van gaat trippe ? salvia mag je zeker niet onderschatten omdat je het maar gewoon in de smartshop kan krijge. en denk er aan eerst over lezen en dan doen, dan weet je teminste wat je kan verwachten greetz mattsi"
"enige tip die ik nog kan geven is just go with the flow geniet er gewoon van"
"khat is ook nog een optie"
"ziet er strak uit als je dat zelf zou maken Albert Hofmann das toch die kerel die LSD heeft gecreërd?"
"3 dagen gaat beetje nipt je trip zal minder heftig zijn veronderstel ik omdat je lichaam onmiddelijk een tolereantie tegen psilocybine. beste zou zijn dat je minstens 1 week wacht, en als je lsd zou willen gebruiken is er ook zoiets als kruistolerantie ( niet dat je dat vroeg maar ik vermeld het maar even ) don't forget to post a trip report greetz, mattski"