Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meestal zeg ik gewoon 'X' ofzo, of gewoon pillen. Maar ik schreeuw het zoiezo niet door de straat ofzo."
"Ik had laatst dat ik heel nodig moest, mja. Had eerst een pilletje geslikt, en toen ie begon te werken hoefde ik gewoon en ene niet meer, en heb er daarna 12 uur lang geen last meer van gehad. xD"
"Nja, mijn beste pillen vond ik toch wel roze sterretjes. Het kon er ook aan liggen dat 't mijn eerste keer was. Ik heb ook veel verhalen gehoord over witte hartjes. Maar dan ook echt in hartjes vorm. Die lijken me wel tof om uit te proberen."
"Ja, maar leuk vond ik het niet. Toen die pil begon te werken, gingen de gordijnen in ene vet raar doen. (dat lag dus aan mij) Het tapijt veranderde in wormen, op een of andere manier, ik begon me in ene zo vreselijk te voelen dat ik gewoon aan een vriend van me vroeg of hij me niet kon dood maken. Ook dat braak gevoel had ik steeds. Ik heb dus ongeveer een uur/anderhalfuur met m'n hoofd tussen mijn benen gezeten door dat rot gevoel. Voortaan laat ik die pilletjes eerst testen."
"Het enge is dat je mijn irissen vaak niet eens meer ziet. Dan neemt mijn pupil mijn iris over. Maar bij XTC heb ik dat niet zo snel, maar bij LSD wel altijd. Maar dat heb ik dan ook gewoon een dag lang ofzo."
"troebadoer zei: Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen. Klik om te vergroten... Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:"
"Lekkerste: Hertog Jan bier. ♥ Goorste: Absinth."
"Nee, het was een weddenschap of ik het wel durfte. Dat krijg je met 13 en 17. Wel spijt van gehad, maarja. Toen ik daarna m'n vaste vriend kreeg voor anderhalfjaar voelde het voor mezelf alsof dat mijn 'echte' eerste keer was. Helaas is die relatie ook al weer een poosje over."
"Nicotine. Eergister nog wat XTC. Geen leuke trip gehad."
"Nu wil ik het zeker weten een keer proberen. Erg goed beschreven! (:"