Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook jointjes voor het lekkere. Een lekker jointje ga ik niet verkrachten met coke. Bahbah alleen de geur al en over de smaak, laten we daar maar over twisten."
"Colombiaanse verkoudheid zo noem ik dat"
"Ik blow non-stop Maar ziek.. Dat ben ik niet zo maar. Ook niet verkouden. Ik heb nogal een goede weerstand Enne als ik me minder gezond voel, komt dat omdat ik dat zelf heb gedaan."
"Re: Wat vinden jullie van mijn "plan"? Thafish zei: Hoi Winehouse, Wat wil je nou? Goedkeuring?? Van gebruikers? Je 'klinkt' intelligent maar wat je gaat doen is dat juist niet! Je bent voor jezelf alle voorwaarden aan het scheppen om straks afhankelijk te worden van deze zooi. Vanzelfsprekend je eigen keuze maar als ik jou was ging elke dag 5 kilometer hardlopen, goed voor je gevoel van eigenwaarde, je krijgt een natuurlijke high die je geen geld kost anders dan een paar schoenen en je gaat je naar verloop van tijd vanzelf geestelijk en lichamelijk beter voelen. Zoals jij het beschrijft ben ik bang dat je straks in donkere steegjes op je knieen je geld moet verdienen (ook al denk je nu van niet maar ik heb het helaas vaak genoeg zien gebeuren). Sorry, je vraagt om een reactie op je plan, kan en wil het dus niet anders schetsen. IK wens je heel veel sterkte toe in het maken van je keuze. Thafish Klik om te vergroten... Kortzichtig vind ik het juiste woord voor jou! Dat meisje van 17 is wel op de juiste manier informatie en tips aan het verzamelen. En ik denk dat zei inderdaad goedkeuring zoekt bij gebruikers. Ze wil weten wat ervaren gebruikers ervan vinden. En ze geeft toe dat ze erg onzeker en gevoelig is. En dat zijn al meer wijze dingen als in jou "Stupide klinkende blaat". Mijn tip naar haar is inderdaad om het de eerste keer met iemand te pakken die er al ervaring mee heeft. Om haar te laten zien wat het is en hoe je het gebruikt. Jij bent in haar alle mogelijkheden aan het zoeken om haar neer te zetten als een crack hoertje. WTF. Zoals ik al zei kortzichtig en ook oppervlakkig. Je zegt dat ze voorwaarden schept om afhankelijk te worden. ZE HEEFT HET NOG NIET EENS GEPROBEERD! Als jij al enige eigenwaarde op kan brengen om toe te geven dat jij met dit puritanisme alleen jezelf hebt. Dat jij met mensen omgaat die al vaak genoeg als prostituee hebben gewerkt voor drugs, zegt meer over jou en je omgeving. En vaak is het zo: waar je mee omgaat raak je mee besmet." En nu ben ik niet kortzichtig en bekijk graag iedereen zijn of haar mening van alle kanten. Maar jij bent anders. Jij verdient geen respect. Volgens mij ben je zo roekeloos aan het posten omdat je zelfs denken aan drugs gewoon niet aankan! Volgens mij zijn er mensen in jou omgeving die meer van hun drugs houden als van jou... En dat zullen ze blijven doen, want ze respecteren die drugs, en die drugs respecteert hun. Die drugs is sterker en meer waard, als jou en je mening. Het beeld dat ik krijg, door jou reacties op topics, is dat jij alles beter weet over drugs en de drugsgebruikers. Want volgens mij heb je zelf niets of nauwelijks iets aangeraakt. Jij bent volgens mij iemand die nooit een zonde begaat. Waardoor jij denkt dat jij recht van spreken hebt. Maar de waarheid in de echte wereld is toch anders: jij bent een van de meest onwetende personen op het gebied van drugs. Ik geloof nooit dat jij zodanig veel ervaring kan hebben dat jou mening überhaupt serieus genomen zal worden. Ik wens jou heel veel sterkte toe in het vinden van een eigen mening. En als je die kan onderbouwen mag je van mij terug komen. Dan pas zullen sommige jou eventueel serieus nemen, en verdien jij pas het recht van spreken!! Bahbah wat laat jij een kut indruk achter!! En ja ik sluit me aan bij teknozem je bent fucking irritant. Greetz"
"Ghanzibaldhi schreef: Speed = boerencoke (mensen die geen geld hebben). Klik om te vergroten... Ghehe jahoor ^^ Ik ben ook zo'n polder pep snuiver Coke vind ik afzetterij vooral als je voor 7% coke de volle mep betaald."
"Het niet slapen op spiet valt bij mij nog wel mee, maar blow me meestal wel te pletter en reken ongeveer uit wanneer slapen zou moeten lukken... Klik om te vergroten... Het niet kunnen slapen valt bij mij ook mee.. Het is meer dat het altijd zo gezellig is! Zoals je zegt als ik wil slapen bedenk ik me dat van te voren. Ik WIL geen benzodiazepines om te kunnen slapen of te kalmeren. En al helemaal niet om van up naar down over te gaan. Coke kost meer dan ik het waard vind."
"Halfzware Van Nelle."
"-house- zei: Met wat voor shag/peuk draaien jullie meestal ? k zelf met javaanse jongens 3/4. maar is er iemand die betere wiet-shag ?kent Klik om te vergroten... Bah bah! Zware shag in je joint. Wil je optimaal genieten dan raad ik Van nelle aan. Ik gebruik altijd shag, met sigaret is hij sneller op en hij wordt vies."
"Bah! Oude joints... Ik heb regelmatig dat ik heel lang met jointjes doe. (12 uur) En dan is hij op den duur gewoon fucking smerig. Ik pleur hem gewoon weg dan. En draai ik lekker een nieuwe.."
"Het stinkt een uur in de wind en daar weegt het gevoel niet tegen op. Vind het niet bijzonder genoeg om er verder te roken en al helemaal niet naar de base. Als ik coke nuttig is het in puntjes."