#1
Mijn eerste lijntje coke snoof ik voor de medische wetenschap. Trouwens, nu ik er zo over zit na te denken is het best een gek idee dat dat lijntje ervoor gezorgd heeft dat ik coke addict geworden ben... Vind ik dat erg? Nee, want eerlijk gezegd bevalt het me prima.Psychedelibee zei:Verslavingen hebben vaak, hoewel wellicht niet altijd, een onderliggende reden. Ik zeg dus ook niet dat dit voor jou geldt maar dat het misschien goed zou zijn om hier over na te denken.
Ik vind dat iedereen mag zeggen wat hij of zij wil, dus als iemand van mening is dat je zorg geweigerd zou moeten worden dan vind ik dat je dat gewoon mag zeggen. Echter, als arts ben je - ongeacht wat je persoonlijke mening ook is - verplicht om zorg te verlenen.Psychedelibee zei:ik bedoel niet dat er iemand concreet gezegd heeft dat een verslaafde die tevreden is met gebruik geen recht heeft op zorg. Ik bedoel dat dat concreet zeggen te ver gaat naar mijn mening. Iedereen mag daar uiteraard een andere mening over vormen.