Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze zaterdag had ik een gelijkaardig gevoel in m'n mond na een coke-avondje. Ik stelde me geen al te grote vragen maar moest wel aan dit topic denken. Ik weet niet of we hetzelfde hadden maar het voelde echt wel alsof er een ongebruikelijke holte in m'n mond zat. Bij mij was het wel op een totaal andere plek, eerder vooraan in m'n mond. De volgende dag was alles verdwenen."
"Wacky zei: Attimo zei: De volgende dag was alles verdwenen. Klik om te vergroten... Je hele mond ? Klik om te vergroten... Alles."
"Ik heb al één keer MDMA geprobeerd en heb toen denk ik te weinig genomen. Voelde er niets van. Omdat het morgen Oudejaar is, wil ik het opnieuw proberen. Ik heb een halve gram. Ik plan om een derde van het zakje op te eten (ik weeg 76 kg) tussen 23u00 en 23u30. Ik hoop het tegen 00u00 te voelen opkomen en dan om de twee uur wat bij te steken tot het op is. Is dit een goed plan? Ik weet dat ik goed gehydrateerd moet blijven, maar is alcohol echt uit den boze? Zou wel graag wat drinken op Oudejaar. Alvast bedankt voor de respons!"
"Wat meer info: Heb deze zomer voor de eerste keer XTC-pillen en MDMA-kristallen geprobeerd. Eerste keer pillen faalde, want we hadden één pil onder drie man gedeeld. Een maat van me die er zogezegd alles van wist heeft zich toen keihard laten rollen en een pil van 20 euro gekocht. Nu goed, had hij die op z'n eentje geslikt was hij mss wel hard gegaan, maar toch: overpriced tot en met en iedereen was teleurgesteld. Tweede keer was le-gen-darisch. Toen slikte ik op m'n eentje één volledige pil binnen en stak er dan om de twee uur nog een halfje (2 pillen in totaal). Fenomenale avond, er is echt maar één woord voor en dat is: wauw. De muziek was geweldig, de lichten fascinerend en alle mensen rondom mij mooi en vriendelijk. Ik was op een gegeven moment m'n vrienden kwijt zonder gsm en portefeuille, kon me geen fuck schelen en ben gewoon met wildvreemden beginnen feesten. Ik voelde me helemaal gloeien en heb ook lichtjes gehallucineerd. Echt prachtige nacht. Ten slotte de laatste dag van het festival probeerden we MDMA kristallen en maakten we dezelfde fout als de eerste keer xtc-pillen. Namelijk: veel te weinig genomen. Niks van gevoeld. Ik ben dus erg gebrand om die tweede XTC ervaring nog eens mee te maken."
"2CB geprobeerd in een bos met enkele vrienden. Het was tof maar hard getript heb ik niet, ook niet echt bijzonder veel visuals gehad."
"Heel veel succes gewenst!"
"kokosmakroon900 zei: Ik heb niet echt tips. Maar ik was deze zomer met vrienden naar frankrijk (met de auto). We hadden wat xtc bij ons. We reden een fuik in maar hoefde gelukkig niet te stoppen (de 2 auto's voor ons wel). Dus er is zeker een kans dat je wordt aangehouden, en het is moeilijk uitleggen dat het voor eigen gebruik is als je zoveel als jij meeneemt. Klik om te vergroten... Het is allemaal maximum hoor, de kans dat het allemaal zoveel is, is klein. Maar ik zal wsl wel wat van alle drie op zak hebben."
"Blokfluit zei: MeejheM zei: ik weet veel betere manieren, maar die mag ik niet posten. vind ik trouwens niet erg. als je op skivakantie gaat ken je ter plaatste toch nog wel wat dope regelen? of je gaat voor goud, of je doet het gewoon niet. ps: het zou me niks verbazen als de hondenbrigade nu superhard explosieven en munitie aan het zoeken zijn. scheer je baard, die van je vrouw, en laat je bomgordel thuis. Klik om te vergroten... Ik moet zeggen, jouw humor mag ik wel Klik om te vergroten... Mijn vrouw haar baard is niet grappig, zij steekt daar iedere ochtend werk in... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Allemaal al erg bedankt al voor de feedback. Mocht ik zoveel meenemen als ik eerst zei, dan zou dat sowieso om te delen zijn. Vrienden die iets verwachten, mogen dan uiteraard ook een deel van het risico met zich mee dragen. Al denk ik dat de meeste van hen (we zullen met een groep van +-10 zijn) zelf al wiet gaan willen meenemen."
"SmartieAndMe zei: Ik vraag me wel af waarom je voor 1 week skivakantie 5-6 XTC pillen, 5-6 gram wiet en 2-3 gram sos wilt meenemen. Is dat niet wat overdreven? Ga je elke dag aan de XTC ofzo? Klik om te vergroten... Was wat overdreven. Zeker de xtc. Als (en dat is een serieuze "als") ik xtc meeneem, zal het maar een pil of twee zijn."
"Hey, Speed, was er niet echt naar op zoek, maar het kwam op m'n pad dus binnenkort is het van dat! De kerel van wie ik het heb, had het reeds enkele dagen laten drogen op een bord bovenop een kast. Hij zei dat je dat altijd moest doen omdat speed altijd nat geleverd wordt. De speed is nu wel steenhard, maar ook spierwit. Ik ga ervan uit dat dit allemaal normaal/goed is? Heb wel geen idee hoeveel je ervan moet gebruiken en op welke manier. De dealer zei "gewoon alsof je een lijn coke zou leggen maar dan maar een of twee lijnen op een avond". Het in een sigarettenvlotje steken en inslikken lijkt me wel wat. 300mg had ik ergens gelezen, is dat niet veel? Nog een laatste vraagje, is het echt nodig van het te "wassen" en is de aceton uit het kruidvat hiervoor geschikt? Alvast bedankt voor de info!"