Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb dat spul 2 keer in mijn leven gehad, gewoon basen dan. Dronk geen alcohol en mijn reaktie de vlg. was, trillen, misselijk, slapjes, onzeker, echt iets om het nooit weer te nemen. Zal wel individueel wezen dan, ik voelde me echt zo'n Christiane F...."
"...toch heb ik hier nu hartelijk om kunnen lachen...."
"Persoonlijk denk ik dat ie impotent was. Hij zei tegen Eva, de verantwoordelijkheid van een huwelijk kan ik niet nemen, ik ben al getrouwd met mijn land. En als je kijkt want in zijn land is gebeurd noem ik het een en al projectie, waar hij zijn vingertjes niet eens in een pistool loop legde, laat staan aan zijn eigen wapen...."
"Waarom vraagt u het dan ?"
"Spacieweezie zei: Iris zei: Waarom vraagt u het dan ? Klik om te vergroten... dat het niet de eerste keer LSD is wel de eerste keer na een kuur Klik om te vergroten..."
"Als ik jou foto's bekijk ben ik altijd op trip. Of kan me voorstellen wat die bladeren allemaal kunnen....misschien ben ik ook wel op een trip blijven hangen, want sinds dien weet ik hoe ik met bomen kan communiceren....zie ik ze als wezens zoals ik er zelf ook een ben...een harmonie...ongescheiden van jij en ik. Pas als er mensen kwamen werd het wat onaangenaam....Gevangene tweevoeters die ''hallo'' zeggen.... en dingen belangerijk vinden die zo vreselelijk begrenst zijn. Ik heb er erg veel van geleerd, maar wil sterk afraden. Die hallucinatie's zijn zo echt, een boekenbudeltje is misschien beter."
"Denk ook eeen hele sterke geest hebben. Alice in wonderland maakte ik mee en die mevrouw die (echt) met me kwam praten, mogt niet merken dat ik dat restaurant uitgroeide. Ze kende mij en ik dacht shit...nou ja, dat en andere dingen, beheerst heel veel bewustzijn....."
"Hoi even snel mijn kijk erop ingooien, zonder echt alles gelezen te hebben. Sorrie hiervoor... Zolang jij je afvraagt of LSD wel oke is, waar ik overigends respekt voor heb, niet doen ! De twijvels kunnen de overhand krijgen. Pas als je echt weet oke, en innerlijk stabiel bent, enjoy the journey.... (p.s. pas op met mdna, dacht dat ik dood ging...... )"
"@Trippyshit thanx for the information...... Dat staat niet op mijn bijsluiter, alleen dat het niet geschikt is voor jonge kinderen... Maar vind dat met al die pammetjes veel gevaarlijker, dat is vragen om moeilijkheden uutgrunn."
"Dit onderwerp ligt nogal gevoelig en terecht waarscheinlijk. Heb het ook eens geprobeerd, chinezen dan en dat voelde als de flash van basecoke, alleen sterker en er kwam geen eind aan die flash. Kon ook niet meer praten, alleen met een big smile en gesloten ogen genieten van dat gevoel. Weet niet meer hoeveel trekjes het waren, wel dat er iets over was. Maar de vlg. dag ziek......trillen, zweten, kotsen....het is dus absoluut geen Cristiane F. fabeltje en heb de rest ook door de wc gespoelt....."