Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf 8 jaar lang ritalin gebruikt voor me ADHD, voor mensen met ADHD is het een rust gevend middel. Onze hoofd gaat 24/7 door, wij denken niet over 1 ding na maar over 100 tegelijkertijd. Zeker kinderen met ADHD hebben ritalin/concerta nodig. Op die leeftijd kun je nog niet omgaan met die extreme drukte in je hoofd en lichaam. Dat leer je pas echt als je rond de 12/13 bent. Ik vind het toch wel grappig dat je heel anders reageerde op ritalin/concerta als ik. Ik heb nog nooit mogen ervaren dat ik er druk van werdt. Juist hoe langer ik het gebruikte (ik zat aan de maximale dossis) hoe meer ik er een zombie van werdt. Dat is overigens ook de reden dan ik op me 13/14de er uit het niets mee ben gestopt."
"Helaas, het is niet anders maar dit is niet toegestaan op DF. Je mag niet naar verkooppunten van drugs vragen."
"Ik ben van mezelf iemand die niet tot nauwelijks over men gevoelens praat of dingen waarmee ik zit. Alleen op MDMA heb ik net zoals jij dat ik afentoe wat vertel wat ik liever niet had verteld. Maar ik bekijk het ook weer anders, ik voornamelijk xtc gebruikt met me 2 beste maaten. En door xtc hebben we helle diepe gevoelige gesprekken kunnen voeren waardoor we nu eigenlijk broers voor elkaar zijn. Xtc heeft onze band erg versterkt hierdoor. En ik kan met hun 2 nu wel makelijk over me gevoelens praten en dingen waarmee ik zit. En al wil je het echt geheim houden maar heb je het wel geheim gehouden, de kans ik groot dat ze het vergeten zijn. Tenminste ik ben meestal vergeten wat we tijdens onze xtc "trip" hebben besproken."
"Hey DF'ers! Volgende week gaan we allemaal de verjaardag vieren van onze lieve koning. Ik pak het dit jaar wat extremer aan en heb 1 feest en 1 festival achter elkaar. Dus dat betekent dat ik 27 uur sta te feesten, gaan er meer mensen hier naar pandemonium en royaal kabaal? Nu wou ik over deze 2 dagen speed en MDMA gaan gebruiken, beiden doormiddel van snuiven. Nu had ik zelf bedacht om op Pandemonium(dag 1) aan de speed en misschien wat bier te gaan. En op Royaal Kabaal(dag 2) nog een beetje speed tot de avond, en daarna aan de MDMA. Nu vraag ik mij echter af of deze volgorde wel zo slim is/echt werkt? Dus mijn vraag is, op welke dag kan ik het beste wat doen? -Gabbertje"
"RomanIglo zei: Ja Sorry Was Ze Waarschijnlijk Vergeten Man. Maar Bestaan Er Uberhoud XTC Of Andere HardDrugs In KaugomVorm? Dan Zou Ik Me Anders Voelen? Hoe Voelt XTC of Andere HardDrugs Aan Dan? Maar Was Al Stoned Dus Voelde Me Al Anders. Zou Ik Als Het Iets Anders Was Dat Nog Voelen Dan? En Me Pupillen Zijn Ook Een Klein Beetje Groter Dan Normaal Niet Super Groot Maar Wel Wat Groter Dan Normaal. Of Zou Dat Door De Wiet Komen? Klik om te vergroten... Drugs in kauwgom vorm bestaat niet, en al had het wel bestaan had ik het echt niet gehoeven. Moet er niet aan denken hoe dat zou smaken. En dat je pupillen wat groter waren door normaal kan door een schemering komen, het is algemeen bekend dat je pupillen groter worden in een donkere/schemerige ruimte/plek."
"Kauwgom helpt, raad wel aan om afentoe je kauwgom uit te doen om je kaken wat rust te geven. Anders gaan die de dag erna ook flink pijn doen. En wat je beschreef over je keel heb ik ook altijd. Heb het ook vaker als ik weinig tot geen kauwgom gebruik."
"Binnekort ben ik ander half week alleen thuis en daar wou ik gebruik van gaan Maken, ik wil de situatie benutten om weer een drug alleen te gaan gebruiken. Ik heb een keer 2-cb alleen gedaan, en heb daarvan veel over mezelf geleerd en ben anders over dingen gaan denken. Het heeft me een positieve draai gegeven aan me dagelijkse leven. Ik heb al meerdere keren ketamine gedaan, elke keer beviel me erg goed. Het werden vage maar super relaxte avonden. Ik heb zo ook een keer speed alleen gedaan (5 lijntjes) en ook dat beviel me goed. Wist me prima te vermaken, geen verveling of eenzaamheid hierbij ervaren. Nu heeft de trip report van @BasvanHoven mijn interesse gewekt om alleen xtc te gaan doen. 2-cb heeft me al eerder geholpen om een klein beetje mijn verleden te verwerken. Alleen blijft er nog veel ste veel onverwerkt en hoop doormiddel van xtc nog een stukje te kunnen verwerken. Alleen is xtc in mijn ogen een sociale drug, om gezellig met je vrienden te doen of voorop een feest. Nu ben ik bang dat ik me toch ga vervelen of erg veel behoefte ga krijgen naar andere mensen. Opzich geen probleem, maar het is niet me doel om uiteindelijk nog met vrienden af te spreken. Maar buiten dat om lijkt het me ook weer extreem chill. Je kan doen en laten wat je wilt en je hoeft met niemand rekening te houden. Hebben mensen ervaring hiermee? Is het toch leuk om alleen te doen? Ik probeer me zo goed als mogelijk aan de 3 maanden regel te houden. En vind het zonde om het daarom te verspillen. -HardcoreGabber"
"Zijn er ook mensen in omgeving van Amsterdam die het leuk lijken om met nieuwe mensen in contact te komen? Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Maar noord-Limburg is me ietjes te ver weg"
"Wordt het alleen een gesloten meeting voor DF leden of mag ik een maatje van me meenemen?"
"Psychedelibee zei: Dat is eigenlijk redelijk standaard, dus dat betenkent niet dat je daardoor in enen ADHD zou hebben. Pas wel op met te vaak ritalin gebruiken voor het studeren of sociale gelegenheden. Het is erg verleidelijk om het voor dit soort dingen te gaan gebruiken, maar langzaam kan er een afhankelijkheid in sluipen en dan kun je niet meer zonder. Klik om te vergroten... Is ritalin wel verslavend? Ik heb het zelf 8 jaar lang elke dag gebruikt (op recept) en ben toen uit het niets er in 1x helemaal mee gestopt zonder afkickverschijnselen."