Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien even op googlen. Maar ik betwijfel of je het ergens zonder recept kunt krijgen, het is zware medicatie namelijk."
"Onze vrienden van erowid bieden uitkomst. Spanje zie ik er niet tussen staan, maar in alle landen die er tussen staan is het prescription only."
"Dex is ontzettend potent, dus je hoeft niet meteen de helft van je pillen op te snoepen. Hoewel 25mg best leuk en goed te doen is, haal je er meer uit als je zo'n dosering voor de laatste keer bewaard. 10 of 15mg geeft al een duidelijk effect, en uiteraard kun je altijd meer nemen als het nog wat mild is. Dex is voor recreatief gebruik ook best de moeite waard vind ik persoonlijk, alleen jammer dat het zo duur is. Het lijkt erg op speed, alleen vind ik het persoonlijk net wat euforischer en is mist de ontzettende energie van speed."
"Alza54 zei: Wat een rotzooi dat dxm. Ik heb een keer overgedoseerdennheb toen een bad trip gehad ik werd er erg angstig van. Dat neem ik dus nooit meer, destijds kon je die pillen gewoon in de Kruidvat halen Klik om te vergroten... Ik weet niet of je per ongeluk of expres overdoseerde? En of je überhaupt de moeite had genomen om te onderzoeken wat een hoge dosering DXM met je doet? Maar het komt nogal over nu dat je de drugs de schuld geeft voor je angst gevoelens ipv je eigen domme actie. Ik heb DXM een paar keer bewust recreatief in hoge doseringen gebruikt en vond het helemaal geen rotzooi. Ik had ook fatsoenlijk onderzoek gedaan naar de effecten en wist ongeveer wat ik kon verwachten. Mijn favoriet is het niet, maar het rotzooi noemen omdat je er angstig van werd is wel erg makkelijk zeg..."
"transformated zei: Ik denk van DXM dat je zelf niet angstig word. De paar keren dat ik de siroop dronk was ik high en druk in me hoofd of als ik meerdere flessen dronk dan begonnen ik te trippen. Maar angstig vond ik het niet en je bent 12 uren high. Ik denk dat ik nu ervan drink dat ik direct begin spugen. Dat was ook altijd een probleem de enigste manier was in 1 of 2 keer opdrinken anders overgeven. Klik om te vergroten... In Nederland kun je gelukkig gewoon capsules ervan bij de drogist en apotheek halen, want flessen siroop opdrinken zou ik zelf voor passen eerlijk gezegd."
"Rustzoeker zei: Het gaat mij om het inslapen , ze stelde Midazolam voor is dat een slimme ? Zie namelijk dat dit ultra kortwerkend is, waardoor ik eerder neig naar temazepam. Wat raden jullie aan die zowel in als doorslaap problemen heeft? Klik om te vergroten... Het is me niet helemaal duidelijk of het je enkel om het inslapen of ook doorslapen gaat?"
"Midazolam is echt een inslaper inderdaad. Voordeel is wel dat je dan de volgende dag niet meer suf bent. Als doorslaper zijn lormetazepam en temazepam wel geschikter inderdaad, risico is echter wel dat je dan de volgende dag nog wat suf bent. Als je dan moet kiezen zou ik eerst lormetazepam proberen, aangezien die een kortere halfwaardetijd heeft. Voor lormetazepam is de halfwaardetijd 10 tot 12 uur en voor temazepam is die 8 tot 20 uur. Maar ik snap eigenlijk wel dat je huisarts eerst midazolam wilt proberen. Het is enkel een inslaper, maar wellicht werkt het al voldoende voor je wensen en je bent de volgende dag niet meer onder invloed. Persoonlijk zou ik het gewoon proberen, is het voldoende dan is het een minder grote inbreuk op je normale leven. Is het onvoldoende dan kun je altijd nog een langerwerkende benzo proberen."
"Rustzoeker zei: nu de vraag die ik heb zou dit ook met barbiraturen gelden ? Anders zijn daar wellicht mogelijkheden. Misschien een rare gedachtegang maar heb vrije keuze in wat ik neem / laat voorschrijven. Klik om te vergroten... Zo vrij ben je denk ik niet hoor. Zoals Lysergine ook al zegt zitten er veel meer risico's aan barbituraten, dus die zullen ze enkel in de hoogst mogelijke uitzondering voorschrijven. Dan moet je echt eerst al het andere al geprobeerd hebben."
"Veel succes met het afbouwen in ieder geval, hoop voor je dat de ontwenningsverschijnselen gaan meevallen."
"transformated zei: DXM doe ik niet meer het is echt dikke zooi en letterlijk achter 1-2 uren dat je de siroop gedronken heb ligt heel je maag overhoop. Je moet schijten, scheten, honger en nog andere dingen en het eet je ingewanden op denk ik. Klik om te vergroten... Ik weet niet hoe dat in Belgie zit, maar hier in Nederland kun je DXM ook gewoon als capsules kopen. Hoef je niet van die smerige siroop te drinken. Met capsules heb ik nooit last van interne ongemakken gehad in ieder geval."