Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou je al afkick verschijnselen krijgen na een week dan?"
"Let is op wat je zegt... Duidelijk kan het wel kwaad.. Erick zei: Van alles door elkaar is nooit verstandig, maar temazepam (normison) kan weinig kwaad aanrichten. Lijkt mij. Klik om te vergroten..."
"Misschien ook nog een belangrijke vraag is hoe oud je bent? Als je 18 bent kan je respectvol zeggen dat je volwassen bent en zelf bepaald met wie je omgaat en wat je met je lijf doet. En dat je verstandig zal zijn. Probeer ook eens wat uit te leggen over drugs gebruik laat haar informatieve sites lezen bijvoorbeeld zoals die van unity. Zo laat je zien neit zomaar wat te doen maar je er over in te lezen."
"Mijn schoonbroer gebruikt het ook als medicatie. Die word er alleen heel rustig en chill van maar goed hij gebruikt geen hoge doseringen natuurlijk."
"Sommige mensen vinden het alsnog erg recreationeel hoor. En speed kan je ook beter links laten liggen heel veel eigenlijk :P MeejheM zei: benzodiazepinen kun je beter links laten liggen totdat je ze echt nodig hebt. je hebt er vrij weinig aan recreationeel, maar als je dat te vaak doet raak je verslaafd. Je zou echt de eerste niet zijn. Klik om te vergroten..."
"Hey allemaal, Misschien stomme vraag maar moest hier net aan denken omdat het me een paar keer al is opgevallen en ik mijn koffertje aan het opruimen was en de benzos allemaal tegen kwam. Als ik benzos heb gebruikt valium bijvoorbeeld of etizolam dan heb ik de dag erna de hele dag minder smaak. Alsof alles minder lekker is. Hoe zou dit kunnen en ben ik de enige sukkel die hier last van heeft."
"Haha pfiew zijn iig twee sukkels. Maar smaak heeft op zich niet zoveel met de spierfunctie van de tong te maken volgens mij. Maar ik vind het wel raar. Niks smaakt me echt goed zon dag of ochtend erna. Vaak duurt het tot de ochtend/middag de dag er na. Tekzor668 zei: Bobsacamano zei: Hoe zou dit kunnen en ben ik de enige sukkel die hier last van heeft. Klik om te vergroten... nee je bent niet de enige sukkel. Komt hier ook altijd voor. Zou dit aan de spierverlammende effecten kunnen liggen? Klik om te vergroten..."
"Dat je bij veel psychedelica niet verslaafd kan worden door de tolerantie en dat je er lastig aan dood kan gaan bij veel middelen. Betekend niet dat het geen drugs is. Het is misschien voor mij nog veel meer drugs dan speed of xtc. Het speelt met je geest en er puur op die manier in staan zoals je schrijft krijg je een keer op je donder denk ik Yaizer zei: Het enigste probleem is de regels voor psychedelica's. Ik zie het niet echt heel erg als "drugs". Ik zie het gewoon als "psychedelica's" (wat misschien niet goed is dat ik het zo zie). Dingen zoals truffels, 2c-b en (nog geen ervaring mee) lsd lijken mij heel erg onschuldig. Het lijkt op veel opzichten positief. een verbreding van het bewustzijn (als je dit ook echt zoekt) (misschien klinkt dit echt heel zweverig?). Hiervoor gebruik ik nu de regel "Als ik mij er goed bij voel en het moment juist is". Misschien zou ik hiervoor ook regels moeten opstellen? Klik om te vergroten..."
"Heb het met uppers niet. Wel dat ik absoluut niet wil eten al half moet kotsen van het idee alleen. Maar als ik dan wat eet dan is de smaak niet zozeer anders. Bij benzos heb ik echt wel trek maar de smaak is er niet dus vind ik er geen klap aan. Thanks voor het proberen fool haha Ooh en ik heb niet heel veel ervaring met benzos dus wellicht heb ik net die gehad bij welke het was. En weet ook niet echt of ik het tijdens heb want dan slaap ik altijd. Ik gebruik alleen soms een benzo functioneel verder niet. Psychedelibee zei: Dit is mij eigenlijk nog nooit opgevallen na benzo gebruik, zal er een volgende keer is bewust op letten als ik weer wat van de benzo pot heb gesnoept.. Bij stimulanten merk ik altijd wel heel duidelijk dat mijn smaak minder is tot een dag na gebruik. Klik om te vergroten..."
"Re: welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te verg Keta is voor mij een middel waardoor ik aan niks meer denk van de dagelijkse shit haha. Niet dat ik het daarvoor gebruik."