"Hoi, bedankt dat je je verhaal deelt, ik heb recent ook 4-FMP gebruikt en ik ben wel ge褩nteresseerd in de ervaringen van anderen. Ik moet zeggen dat ik wel wat herken wat je beschrijft. Bij mij begon het heel subtiel, zo subtiel dat ik het me net zo goed heb kunnen inbeelden, en ik denk dat al had ik niet geweten dat ik drugs had gebruikt, dat het effect me nieteens was opgevallen. Ik voelde een beetje kriebeltjes in mijn buik en een klein beetje ontspannen, dat zwoele, rustgevende gevoel dat je kan krijgen van xtc. Maar dan een klein beetje. Kortom, de dosis zoals de verkoper had geadviseerd, viel tegen. Maar ik had meer dus ik heb uiteindelijk 2 soort van reageerbuisjes/flesjes (het was vloeibaar) naar binnen gewerkt, ik schat zo 7-8x zoveel als dat ik van xtc (pillen) zou gebruiken. Ik zat buiten te praten met een kersvers gemaakte vriend, toen ineens superveel licht mijn aandacht trok, en die jongen zei dat ik ineens belachelijk grote pupillen had (later zag ik in de spiegel dat ik grotere pupillen had dan dat ik ooit van xtc heb gehad). Ik zei, kom, we gaan dansen, en het moment dat ik opstond kreeg ik superveel energie en voelde ik mijn hartslag toenemen. We gingen dansen en ik heb z贸 zitten stuiteren, en mijn hart ging te keer, echt niet normaal. Ik had een hele droge mond, ik heb de hele binnenkant van mijn mond ook kapot gezogen en geslikt, maar ik had vreemd genoeg geen last van klemmende kaken. Buiten vroegen wel en niet drugsgebruikende vrienden of ik kon stilstaan, maar dat kon niet, ik barstte van de energie en ik moest bewegen. Zo ging het eigenlijk de hele avond onverminderd door. Het jammere is dat ik nauwelijks liefde- of euforie-effecten had zoals bij xtc. Dat miste ik best wel erg, en ik stond ook een beetje te strak voor het goede. Thuis aangekomen heb ik niet geslapen toen we uren later wat gingen doen met familie (die overigens niks merkten), en ik kon ook niks eten, en ik zat de hele tijd te bewegen met mijn benen. Dat ging de hele dag zo door, totdat ik van 5 tot 7 een dutje heb gedaan. 麓s Avonds viel ik pas om 12 uur in slaap, en de volgende dag voelde ik me extreem slap. Ik vermoedde dat dat kwam doordat ik bijna 48 uur niks had gegeten, dus dat ging ik maar doen. Ik voelde me langzaam wat beter, maar ik bleef pittig brak. Mijn conclusie: ik vond het duidelijk minder dan xtc, maar ik ga het een nieuwe kans geven, en dan neem ik een lagere dosis. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat het beter wordt dan xtc. In ieder geval, bedankt voor het sharen van je verhaal, ik vond het interessant en ik hoop dat je ook wat aan het mijne hebt. Liefde!藗3"
In: 4-FMP report [by a girl]
1-1-2024