Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MentalFucked zei: Zal wel niet voor mij gelden. Zaterdag er 5 naar binnen gewerkt. Dezelfde. Hallucinaties OMG Klik om te vergroten... Dat en 2 dagen achter elkaar aan de MDMA... Sorry maar dat dat kan ik alleen maar interpreteren als stoer gedrag.. Plus het is een recept voor depressie dus ik hoop dat je er zelf ook eens van leert"
"MentalFucked zei: Ik moet zelf toegeven dat ik waarschijnlijk de risico's niet inzie.. Klik om te vergroten... Dat is wat iedereen je duidelijk probeert te maken. Niemand heeft iets op je tegen, niemand wil je pesten. We weten alleen dat dit gedrag uiteindelijk hele vervelende dingen kan veroorzaken en dat gunnen we je niet. Dat gun je niemand. Ik ben bang dat je de gevolgen onderschat en straks baalt dat je met klachten zit die nooit meer overgaan en die je leven op negatieve manier beïnvloeden... Vooral als er straks een kleintje aankomt.. die wil je toch alles kunnen geven wat je te bieden hebt. Met het gedrag wat je nu vertoont moet je eerst zelf proberen op te groeien voor je een kind gaat verzorgen."
"Holy shit! Bizarre troep man..."
"Fool zei: Er zijn ook vrij weinig mensen die dit vrijwillig nemen :P Op de onderstaande link staan een aantal experiences van mensen met dit spul, voornamelijk van Amerikanen die alles nemen 'als ze maar high worden' en achteraf toch maar opgezocht hebben waarom ze naakt door een supermarkt renden. Leuk leesvoer xD http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Datura.shtml Klik om te vergroten... Oh joh, dus dit zit in de Doornappel... Daar heb ik toch wel over gelezen ooit... Ik ga ff wat tripreports lezen, altijd leuk met dit soort dingen Liever zij dan ik! MDMAmazing1 zei: fgamer zei: Stel je voor dat politie je wilt aanhouden, je blaast dit spul in hun gezicht, en vraagt daarna vriendelijk om je naar huis te brengen een beetje zakgeld achter te laten en dan lekker terug naar het kantoor te gaan om hun schoenen te poetsen. Dit zou eigenlijk wel goed spul zijn. Klik om te vergroten... Hahahah geweldig !!! Klik om te vergroten... Hahaha ik zie het ook helemaal voor me"
"ik schuif die no-go zone al jaren voor me uit"
"Flinke lijstjes allemaal mensen! Eens kijken of ik alles uit mijn hoofd kan kloppen, misschien (lees: waarschijnlijk) vergeet ik wat Aantallen zet ik er niet bij, die zijn privé Alcohol Nicotine Wiet Hasj Lachgas Paddo's Truffels 2-CB Speed Coke GHB Ketamine MDMA 4-FMP 4-FMC Mephedrone 6-APB Ritalin Dan is er nog het planbord, dit gaat het komende jaar gebeuren: LSD (Als het niet al met hoofdletters was had ik het daar alsnog mee geschreven ) Methylone MDAI MXE 2C-? DMT (of 5-meo-DMT ivm verkrijgbaarheid)"
"Tufnut zei: You Smartie, wist je dat jou lijst bijna dezelfde is als de mijn 4-FMC, mephedrone en 6-ABP niet, maar wel methylone gedaan. W.s. vergeet je lachgas, dus zet ik 'm er even bij. Ik heb ook nog Salvia gedaan. Je verlanglijst match ook al aardig al zou ik DMT in de buurt van LSD willen zetten en MXE onderaan. Klik om te vergroten... Lachgas staat er tussen hoor 4-FMC en Meph zijn wat mij betreft niet de moeite, 6-APB wel als je de dag erop vrij hebt ivm 4-FMC is eigenlijk gewoon speed maar dan veel slechter voor je bloedvaten en waarschijnlijk nog wat dingen. Salvia moest nog op mijn verlanglijstje! mrflame zei: Dat was en blijft hem voorlopig. Ben er niet echt trots op :') Klik om te vergroten... Heb je er spijt van dan? Ik zal niet zeggen dat ik trots ben op mijn lijstje, maar heb er absoluut geen spijt van!"
"Ik zie lachgas nergens staan hoor Klik om te vergroten... Eerder opstaan om mij in de maling te nemen vriend, hij stond tussen Hasj en Paddo's zie vorige pagina"
"SmartieAndMe zei: Flinke lijstjes allemaal mensen! Eens kijken of ik alles uit mijn hoofd kan kloppen, misschien (lees: waarschijnlijk) vergeet ik wat Aantallen zet ik er niet bij, die zijn privé Alcohol Nicotine Wiet Hasj Lachgas Paddo's Truffels 2-CB Speed Coke GHB Ketamine MDMA 4-FMP 4-FMC Mephedrone 6-APB Ritalin Ethylone Dan is er nog het planbord, dit gaat het komende jaar gebeuren: LSD (Als het niet al met hoofdletters was had ik het daar alsnog mee geschreven ) Methylone MDAI MXE 2C-? DMT (of 5-meo-DMT ivm verkrijgbaarheid) Klik om te vergroten... Onverwacht kan ik na dit weekend Ethylone toevoegen aan m'n lijstje"
"Gaat niet de goede kant op dit... Het geldt ook voor jou MentalFucked, je zegt zelf al een depressie te hebben gehad een tijd geleden. Je bent geen superhuman en ook jij kunt dit niet hebben. Misschien voel je je nu nog goed, maar dat kan zo maar veranderen en voor je het weet hang je weer in een depressie met alle gevolgen van dien. Je praat over de doseringen alsof het iets moois is, terwijl het gewoon misbruik is. Je krijgt daarom een waarschuwing vanwege Forumregel nr 9 Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik..."