Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zweef zei: Vroegerrr wel heel lang geleden, wat als onschuldige avonden leken om een klein beetje crack te roken bleek al snel dat altijd al mijn geld er in 1 avond doorheen ging. Dat spul is verslavend.....niet normaal. Nooit weer aangeraakt en zal ik ook nooit weer doen, is niet de moeite waard. Klik om te vergroten... sommige dingen probeer ik ook niet om die reden precies.."
"Pepschepje zei: Ik ben 1 keer (toen ik nog verslaafd was aan sos) veel te ver gegaan, ik had zoveel gesnoven achter elkaar dat ik oprecht bang was voor een tia, mijn hoofd klapte uit elkaar zoveel pijn deed dat. Toen was ik echt bang dat het fout zou aflopen op dat moment. daar heb ik echt van geleerd en zou het nooit maar dan ook nooit meer zover laten komen, dat gevoel gun ik niemand. Klik om te vergroten... ik heb zoiets gehad met 4fm.. lag daarna 17 uur per dag in bed voor dik 3-4 maanden .."
"Druggers zei: Ik ben best een lange tijd verslaafd geweest aan gokken. Dat begon onschuldig door voetbalwedden en uiteindelijk was ik langere tijden dagelijks bezig met online blackjack. Ik hield zelfs een langere tijd bij hoeveel er in en uit ging. Uiteraard in de min al die tijd geweest (1 keer bijna quit geweest). Uiteindelijk tegen mezelf gezegd, als ik dit geld nog over heb op mijn rekening kan ik echt niet meer verder gaan. Ik heb een eigen woning en rekeningen natuurlijk die betaald moeten worden. Daardoor ben ik gaan minderen en heb ik het in fases wel afgebouwd. Ik speel nu af en toe nog recreatief 1 keer in 1 of 2 maanden een sessie. Of ik nou win of verlies ik stop daarna. Ik heb een leuke winsessie gehad nog en uitbetaald. Toch heb ik soms stok achter de deur nodig en block ik mezelf een bepaalde tijd zodat ik ook niet kan spelen. Klik om te vergroten... Same, gokken, cocaine het is allemala hetzelfde alleen met gokken ram je er zo 1000 euro door. Gokken mischien leuk om er hooguit 1x per jaar 500 ofso door heen te stoken verder ver van weg blijven"
"jezus ik vind een mg of 5-10 al zat lol. Had een keer een halve gram op... ja ik voelde me wel raar en als plastic alsof mijn ledematen niet van mij waren. En staan en lopen lukt niet helemaal goed, wat een vertieft gevoel. Ik doe liever een glas cola ofso. Vind keta geen reet aan eerlijk gezegd"
"Ik kan een ding zeggen in mijn leven heb ik gemertk dat je beter echt eten kan eten zoals verse groenten dan al die pillen meuk. Ik had ok allerlei pillen geslikt voor jaren. Heb me nooit beter gevoeld dan dat ik ECHT voedsel nuttig. Soms gaat er hier wel 500gram groente door in 1 dag Er is ook nieuw bewijs dat amandelen extreem goed zijn voor pijnappeklier die talloze functies biedt voor lichaam en geest. Overgewicht geeft ook snel problemen aan blaas btw, je kan ook nog iets proberen met brandnetel producten voor nieren/blaas"
"pas maar op met grapjes over hoge doseringen.. ik had ooit per ongluk van een bepaalde drug 10x te veel genomen.. daarna doodziek geworden witte ontlasting en sliep 17 uur per dag voor een maand of 4, bloeddruk naar de klote en volgens mij ook een hersenbloeding er bij.. Geen zin om er bij te zetten welke drug (was designer) mAAR je weet hoie he gaat.. je voelt je goed en blijft bijpakken.... zoiets was het bij mij. Ik zat in de lethal dodelijke dosis toestand.. oeps Kijk echt uit met drugs en welke hoeveelheden.. stay sharp.. ja je voelt je goed en ineens stort het kaartenhuis in elkaar en denk je van oeps ik voel me ineens zeer kut"
"Tijdloos zei: Klinkt bijna als 'Sleeping beauty syndrome' klinkt mooi maar is hel.. heb op YouTube er wat filmpjes over gezien na de zoektocht op interwebs Klik om te vergroten... 100% dat ja , kan volgens mij komen door een orgaan wat ineens niet meer functioneert. Ik dacht serieus dat ik dood ging die eerste week. Jezus wat een gevoel joh zo beroerd je kunt geen tv kijken of voor de pc zitten Ik zal het nog een keer zeggen, fuck niet met desginer drugs en kijk echt uit met doseren. Je goed voelen en door blijven pakken is echt gevaarlijk. Die rotzooi is niet goed genoeg getest om goeie conclussies op te trekken. te veel risk"
"beste therapie is 10km lopen in de natuur. -10x beter voelen daarna - 10x scherper - 10x meer verzadigd/tevreden over je leven. - tv kijken en eten/roken is 10x lekkerder daarna - meer rust in je kop, zelfs alcohol doet dit niet na Als dit niet werkt probeer eens een dieet van minder carbs en meer groentes + Amandelen (zeer goed voor pijnappelklier!!!) en laat die calorieën wat zakken. Kant en klare zak italiaanse groenten gooi ik gewoon door de salades etc.. lekker simpel en effectief. Hele waslijst van vitamines die er in zitten En elke dag 2 eitjes Dikke omega 3 klap. Mensen overschatten ook vaak hoe slap lui en moe je van eten kan worden"
"Ik vind keta geen donder aan, het is meer een soort denktrip/therapeutisch iets dan een echte drug voor fun. je krijgt geen high maar eerder een soort serieuze katholieke droge wijn achtige roes. heb keta ook met coke getest.. het brengt het cocaine effect totaal naar zinloos. Ik zal ook nog eens zeggen dat ik alcohol niets aan vind, het doet me niets en ik vind alles geen reet aan op alcohol, mischien vind ik keta daarom ook geen hol aan. Tja en alcohol, mijn vader dronk het regelmatig en werd ook maar 63"
"sommige dingen doe ik op voorhand gewoon niet, zoals het BASEN/injecteren dat soort dingen.. No thanks ik niet probeer. Meth lijkt me ook nix omdat het 30 fucking uur werkt achter elkaar ook al doe je niet zo veel LAS ik van iemand uit een report. Ik heb wel ooit tren geinjecteerd toen ik jong was als tester een paar weken.. je bent gelijk een week high zegmaar echt bizarre shit. anabolen lijkt ook wel op drugs vind ik"