Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"150 mg MDMA. Was heerlijk. De eerste keer dat mijn ogen gingen rollen. Helemaal in mijn eigen wereldje, wat opzich wel chil was want ik was alleen op het feest dus hoefde geen rekening te houden met vrienden"
"ZERO- zei: Gister na 3 maanden eens geblowd en dat was geen beste combi met heel veel wijn :P Klik om te vergroten... overgegeven?"
"vanmiddag 2cb, raar stofje. Eerst een come up die niet helemaal fijn was. Erg trillerig en zweten, last van mijn buik. Na 2 uur nog niet het gewenste effect dus een halfje bijgenomen. Na nog een uur nóg niet het gewenste effect, dus maar een jointje gerookt. Na de joint was het echt een omslagpunt waarbij alles ging golven en de kleuren erg fel werden. Alles pulseerde op de muziek (psytrance). Ik vraag me af of die joint echt de ''trigger'' voor de trip is geweest, of dat het halfje wat ik later had genomen toen precies insloeg. Ook had ik het gevoel dat ik samensmolt met de bank, heel apart gevoel. Het is een leuk stofje maar niet heel erg speciaal vind ik. had overigens 27 mg genomen."
"Psychedelibee zei: Balen dat het wat tegenviel Kokosmakroon. Wat betreft de langzame opkomst, ik heb dat soms ook met 2C-B. Dan duurt het gewoon zo ruim 2 uur voor het gepiekt is. Andere keren gaat het veel sneller. Wiet versterkt het effect, dus is niet heel gek dat het daarna harder lijkt in te slaan. Wat betreft de dosering, mocht je het weer een keer gaan doen is het goed je te realiseren dat in 1 keer 27mg een stuk harder kan inslaan. Bijdoseren werkt wel bij 2C-B, maar heel veel sterker maakt het bijdoseren het niet over het algemeen. Voor sommigen is in 1 keer 27mg een hele hoge dosering, voor anderen niet. Wellicht hoor jij ook wel gewoon bij de groep waarbij 2C-B niet heel zwaar valt. Ik heb het nu in doseringen van 20, 25, 32 en 40 mg geprobeerd en moet zeggen dat ik geen van die doseringen echt heel indrukwekkend vond. Ik vind het wel leuk spul, maar echt keihard trippen heb ik er nog niet op gedaan. Ps. Ik heb dit topic even verplaatst naar het algemene drugs subforum, vond eigenlijk al veel langer dat dit helemaal niet in onzin thuis hoort. Klik om te vergroten... Ik zit eraan te denken om het de volgende keer tijdens het uitgaan te proberen. Dan uiteraard wel een lagere dosis. Tijdens mijn come up heb ik ook een tijdje een soort van XTC gevoel gehad wat wel erg prettig was. Ook is het wel lekker dat er geen dip is na 2cb gebruik. Had alleen na de trip wat hoofdpijn, maar dat was te overzien."
"charelke zei: pillen cocaine mdma Klik om te vergroten... Wat voor pillen?"
"Amateurtje zei: Zojuist wat kook..locatie thuis...moet ni altijd ingewikkeld zen... Klik om te vergroten... Ik zie je wel vaak schrijven dat je wat coke op hebt. Pas je wel een beetje op?"
"Je moet N2O (distikstofmonoxide) hebben. Volgens mij wordt dat ook als nitro gebruikt in de auto/motor wereld, dat is hetzelfde. Je kan op internet ook patronen kopen. Als je deze in grote hoeveelheden koopt is het een stuk minder duur. 30 of 40 cent per stuk dacht ik. Verder altijd uit een balon ademen en niet rechtstreeks uit de fles. veel plezier"
"Psychedelibee zei: kokosmakroon900 zei: Je moet N2O (distikstofmonoxide) hebben. Volgens mij wordt dat ook als nitro gebruikt in de auto/motor wereld, dat is hetzelfde. Je kan op internet ook patronen kopen. Als je deze in grote hoeveelheden koopt is het een stuk minder duur. 30 of 40 cent per stuk dacht ik. Verder altijd uit een balon ademen en niet rechtstreeks uit de fles. veel plezier Klik om te vergroten... Ja alleen vraag ik me af of die nitro voor auto wel net zo zuiver is als die voor de voedings industrie. Klik om te vergroten... Ik heb het even uitgezocht, en volgens mij is nitro geen pure N2O, maar zit er ook nog een koolstof en 3 waterstof atomen in. Ik ben geen scheikundige maar het lijkt mij geen goed plan om dit over je longen te halen. Een pure lachgas fles kan je niet kopen tenzij je het voor medische doeleinden gebruikt. Het komt erop neer dat je dus gewoon slagroompatronen zal moeten kopen. Goed dat je mij er op heb geattendeerd. Ik wil natuurlijk geen foute informatie verstrekken"
"UmbraVitae zei: Alcohol LSD GHB MDMA XTC 2cb 4-fmp Salvia divinorum Coke Wiet Shit Lachgas Paddo's Magic Truffels Cafeïne Codeïne Keta Kratom Nicotine Benzodiazepine Efedrine Waarvan nicotine het enige is wat ik al jaren niet meer tot mij neem en LSD, XTC, 4FMP, GHB en 2cb mijn favo's zijn. Klik om te vergroten... En wat is Shit?"
"Waarom worden Alcohol en absint door velen van jullie als 2 verschillende dingen gezien? Absint is toch ''gewoon'' een alcoholische versnapering?"