Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste optreden/festival/feest ooit?

Beste optreden/festival/feest ooit?

143 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#1
The pixies, een paar jaar terug op pukkelpop.

Kippevel tot achter men oren.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Faeröerse folkband Valravn op Castlefest 2009. :hearteyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Charly Lownoise & Mental Theo @ Decibel 2009.
ben eigenlijk helemaal niet zon happy/early fan maar toch. toen was echt helemaal geweldig!!
enne Donkey Rollers @ Qlimax 2006
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yes op Arrow Rock 2004.

Kan niets van het bovengenoemde tegenop.
Alhoewel BB King het zelfde niveau heeft dus die wel.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fractured: NYE Edition (Venetian Snares, Bong-Ra, Noize Creator, Apzolut, Unyx... etc)
Fractured: Death Robots Edition (Hellfish, Alter_State (oftewel Bryan Fury), I:Gor, The Gigglin Dildas, Xanopticon, Unyx... etc)
Low Gravity Beats: Into The Darkness Edition (Hecate :hearteyes: , Bulkrate, N-FX... etc)
The Shape Of Breakcore 2 Cum (deel van ZXZW festival 200:sunglasses: (acts die ik gezien heb: Nano.Strike, Rioteer, Doormouse vs. Otto Von Schirach, FFF, Electric Kettle, Floorclearer, Ladyscraper, LFO Demon, Judith Priest, Deathmaker, Speedranch)
Agalloch & Dornenreich in Den Bosch, was ergens dit jaar.
Blind Guardian in Rijssen, voorproefje voor de tournee later dat jaar. Geen support en een heerlijk lang optreden. En dan te bedenken dat ik niet eens zo van Power Metal hou.

En erg recentelijk: Venetian Snares in Tivoli
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
22/12/07 Speedfreak @ Cave de cornillon in Luik. Kende niemand daar, was helemaal alleen, en volledig uit m'n dak :grin: .

03/12/08Nile @ 013 in Tilburg zal ik ook nooit vergeten.


18/06/08 - 22/06/08 The Third aye in de ardennen, beste festival ever! Nog steeds als ik erover vertel tegen iemand die er niet bij was komen de mensen die er wel bij waren de komende 2 uur vullen over hoe geweldig 't was.

't Is een behoorlijk lijstje, maar ze waren wel de moeite om te noemen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
't Gaat om het beste ooit he, niet alles opnoemen :confused:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja hey, zo makkelijk kan ik niet kiezen he. Al die dingen hebben een fikse plek in mijn geheugen als het om optredens gaat.

Ik moet er zelfs nog een aan toevoegen:

Wel wat duur (ook de reis naar Antwerpen :P) maar absoluut de moeite waard.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
Trentemöller op Lowlands 2007.
Prodigy op Lowlands 2005.
Corvus Corax op Wacken open air 2008.
Aux Raus op Arts & Music festival 2008.

Apocaliptica in Paradiso.
Skream & Benga in de Watt.
Klik om te vergroten...

Prodigy op LL05 vond ik eigenlijk wel wat tegen vallen... Maar was wel erg goed feestje... trentmuller was dope en aux raus is garantie voor loeihard knallend feest! :)
Mijn beste optreden, concert en festival in één was The Chemical Brothers op Sziget Festival!


foto at the spot.



een goed kwaliteit filmpje van hoe het er uit zag, was hetzelfde soort optreden... erg intens.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rise Against @ Melkweg 2006
Chemical Brothers @ Summercase Barcelona 2007
Daft Punk @ HMH 2007
Underworld @ Rock Werchter 2008
Kevin Saunderson @ Awakenings 2008
Luke Slater AKA Planetary Assault Systems @ Melt 2009
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Twijfel tussen een concert van BLACK FLAG in de paradiso, heeeeeel erg lang geleden met Henry Rollins als zanger of NEW MODEL ARMY in het Paard van Troje, ergens aan het begin van de jaren 90.
Echt van die optredens waarbij je vanaf de eerste toon in zware vervoering raakte zonder dope of drank in je lijf.

Hoewel 3 DOORS DOWN een paar maanden geleden in de HMH ook wel hevig kicken was.



M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tofste concert ooit heengeweest?

Wat was het vetste concert/festival/whatever waar je ooit bent heen geweest?

Ik ben een hele tijd terug (meer dan 5 jaar) naar Red Hot Chili Peppers geweest in Enschede. Was erg cool.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zijn er verschillende:

The Knife @Pukkelpop
Dave Clarke @Pukkelpop
Andy C @ Starwarz
Muse @Rock Werchter
Live@Rock Werchter

Enzovoort..
Oooh ja en niet te vergeten: Marco Borsato In het Sportpaleis. :hearteyes:
The Red Hot Chili Peppers heb ik ook al eens gezien, was idd vet ja.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3UK! @ de sparrow in klazienaveen
iron maiden@waldrock@fryslan
sepultura@waldrock@fryslan
murderdolls@waldrock@fryslan
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste concert ooit waren The Skatalites in Vera :hearteyes: 10 bejaarde mensen die een hele zaal plat krijgen en houden binnen 10 minuten. Echt goddelijk! :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
M'n leukste feestje was toch wel Nighttime Lullabies in Simplon@Grunnen. Was echt vet!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dzy zei:
M'n leukste feestje was toch wel Nighttime Lullabies in Simplon@Grunnen. Was echt vet!
Klik om te vergroten...
:grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker offtopic, je signature doet me denken aan een jongen uit de brugklas, die noemden we Eclipse omdat hij vrij uhm... breed was :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn allereerste grote concert was Muse in de Heineken Music Hall. Dat was ruim 5 jaar geleden :mrgreen:
Toen was ik helemaal gek op Muse, dus ja dat was een fantastische ervaring.

Eerste keer naar een festival (Werchter 2003), eerste avond achter elkaar: Bjork - Radiohead - Underworld!
Sindsdien ook festivalfan :)

Tot mijn beste live ervaringen horen wel: Lamb, The Chemical Brothers, The Prodigy, Underworld, Sigur Rós, Four Tet, Roger Waters, Xavier Rudd, Radiohead, Tool, Massive Attack.

En qua muziek die ik normaal niet luister: Patrick Wolf, Starsailor en Jose Gonzales. Prachtige optredens!!

:rockband:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aaww. Nou dit is een citaat van Diogenes de cynicus die in een ton leefde :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."