Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DrippTone zei: Geen enkele moeite mee. Klik om te vergroten... You're lucky"
"Angramar Temenos zei: Wel eens gedaan. Werkt te kort, waardoor je meer nodig hebt. Klik om te vergroten... Volledig mee eens. + dat hattelijk bruis gevoel in de neus... Laat maar zo!"
"Angramar Temenos zei: Wat ik vroeger deed toen ik makkelijk veel kon inkopen was een lijntje ervan leggen, en dan een bommetje nemen. Zo klapt het bommetje erin net als het lijntje stabiel is, waardoor je een harde rush krijgt en je niet hoeft te wachten. Best wel verspelling, mja ik had veel en wou wat, dus.. Klik om te vergroten... nooit gedaan maar klink aangenaam. Vroeger was't altijd mijn gewoonte om eerst een bommetje te neme en terwijl nog wat Mdma bij drinken. Those good old days... :P"
"spacewoman zei: Ik weet dat je van een avondje drugs de volgende dag naar de klote bent,maar dat heb ik er voor over. Als ik zulke prachtige dingen halucineer na te veel pillengebruik en blowen is me de volgende depri dag wel waard. Klik om te vergroten... You said it"
"loadrunner zei: (03:00 snacht's) Hee, volgens mij is dat de postbode. Klik om te vergroten... LOL!"
"Re: Favouriete snuifondergrond Chris Pontius zei: heb het echt al op van alles gedaan maar het liefst gooi ik mijn hele bureau vol en kijk wel waar ik uit kom. Klik om te vergroten... +1"
"in mijn broekzak of in m'n rugzak"
"Coke & Ketamine Speed, Ketamine & Whiskey!! 2cb & Fear and loathing in las vegas, That's realy brutal!!! Mdma, Coke, Ketamine en tegen de ochtend lsd."
"yeti zei: Peyotltje staat op de vensterbank in het zonnetje, kijk er letterlijk naar uit, maar ga er voorlopig niks mee doen. Klik om te vergroten... Dat is fucking Mooi !!! Nice one... Hoe oud is die?"
"Niet kunnen plassen is veel gezegt, maar als ik XTC neem heb ik megaveel moeite om naar het WC te gaan. Maar 9 op 10 ligt dit waarschijnlijk aan de omgeving waar ik mij dan bevind. Bvb ; Als ik in het toilet nog altijd de loeiharde muziek van in de zaal hoor, lukt dit gegarandeerd niet. Maar laat mij buiten staan waar ik alleen de natuur hoor (en bijhorende voorbijrazende auto's) lukt dit "moeilijker" maar wel stukken beter dan in de eerst beschreven situatie..."