Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste optreden/festival/feest ooit?

Beste optreden/festival/feest ooit?

143 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
reggae sundance :hearteyes:
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lamb, AB

Slipknot, A'pen
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tofste concert ooit heengeweest?

Wat was het vetste concert/festival/whatever waar je ooit bent heen geweest?

Ik ben een hele tijd terug (meer dan 5 jaar) naar Red Hot Chili Peppers geweest in Enschede. Was erg cool.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn er verschillende:

The Knife @Pukkelpop
Dave Clarke @Pukkelpop
Andy C @ Starwarz
Muse @Rock Werchter
Live@Rock Werchter

Enzovoort..
Oooh ja en niet te vergeten: Marco Borsato In het Sportpaleis. :hearteyes:
The Red Hot Chili Peppers heb ik ook al eens gezien, was idd vet ja.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3UK! @ de sparrow in klazienaveen
iron maiden@waldrock@fryslan
sepultura@waldrock@fryslan
murderdolls@waldrock@fryslan
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste concert ooit waren The Skatalites in Vera :hearteyes: 10 bejaarde mensen die een hele zaal plat krijgen en houden binnen 10 minuten. Echt goddelijk! :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
M'n leukste feestje was toch wel Nighttime Lullabies in Simplon@Grunnen. Was echt vet!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
M'n leukste feestje was toch wel Nighttime Lullabies in Simplon@Grunnen. Was echt vet!
Klik om te vergroten...
:grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker offtopic, je signature doet me denken aan een jongen uit de brugklas, die noemden we Eclipse omdat hij vrij uhm... breed was :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn allereerste grote concert was Muse in de Heineken Music Hall. Dat was ruim 5 jaar geleden :mrgreen:
Toen was ik helemaal gek op Muse, dus ja dat was een fantastische ervaring.

Eerste keer naar een festival (Werchter 2003), eerste avond achter elkaar: Bjork - Radiohead - Underworld!
Sindsdien ook festivalfan :)

Tot mijn beste live ervaringen horen wel: Lamb, The Chemical Brothers, The Prodigy, Underworld, Sigur Rós, Four Tet, Roger Waters, Xavier Rudd, Radiohead, Tool, Massive Attack.

En qua muziek die ik normaal niet luister: Patrick Wolf, Starsailor en Jose Gonzales. Prachtige optredens!!

:rockband:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aaww. Nou dit is een citaat van Diogenes de cynicus die in een ton leefde :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
vetste concert: Red hot Chilli Peppers in Sportpaleis 2002 of 2003; kweenniemeezogoe :confused:
vetste optreden op een festival: dEUS, Faithless, Bassment Jax, Franz Ferdinand 2x e @pukkelpop 2004 en 2005
vetste festival: BOOM FESTIVAL 2006@Portugal :rock:
vetste feestje: Psylence @Gent

en daar mag ik optreden binnen 2 maand
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Metallica, Mortuary Drape, Tankard, Exodus, en nog velen meer. Wacken afgelopen jaar was ook erg vet, en Wâldrock is traditie.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Toner Low, Powervice, Polluted Inheritance en Iron Maiden.
EDIT: Haha, how n00bish. Ik vergat Osdorp Posse.



Hoewel ik Children of Bodom (bottom?, weet ik veel) op Dynamo 200X ook gaaf vond. Terwijl ik er normaal niets mee heb.
Redelijk enthausiaste kerels op zo een podium, altijd gaaf.
Tig keer gaver om te ZIEN dan het almachtig Slayer dat er dat jaar ook stond.

Waldrock, hehe.
Iron Maiden op Waldrock was gaaf!
Ook zo een band waar ik niets mee had, tot ik ze live bezig zag. Die zanger maar rennen over dat podium, hehe.
Fucking piepjesloop.

Helaas Annihilator toen gemist omdat ik het nog niet kende en geen idee wat aan het doen was.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
Anthrax was toen ook gaaf.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn beste gig was The Youngsters @ Fuse

was precies een concert, overdreven goed en alles super live (keyboards, microfoon ed.)

grtz
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Slipknot @ Brabanthal Leuven 2002 denk ik dat het was
Slipknot @ Brabanthal Leuven 2005
Slipknot @ Graspop Metal Meeting 2004
Hatebreed @ Graspop Metal Meeting 2004
Faithless @ Hallen van Schaarbeek in Brussel.

Vetste DJ sets:

Adam Beyer @ Groovecity 2006
Sven Vath @ Groovecity 2006
Dj Chris @ Phreaks juli 2006
Binum @ Q-Base 2006
Zany @ Q-base 2006

Vetste feest vond ik Q-base 2006 en Groove City. Reverze en Bassleader mochten er ook zijn. Zaterdag is het weer zover, Reverze :sunglasses: (ZONDER DRUGS!) . Als ik dat kan ben ik zo fier als een gieter, lukt me wel normaal.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacken Open Air 2006!!
Was kei en kei hard!

Volgend jaar weer, word hopelijk nog een stuk vetter! :stoned:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Jij bent zo'n man van de jumpstyle en dergelijke, en dan ga je naar wacken? :P
Klik om te vergroten...

Kijk eens ff in het topic onder deze, laatste pagina, dan kan je lachen.. :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij bent zo'n man van de jumpstyle en dergelijke, en dan ga je naar wacken? :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ah. :P

Toch zie ik d'r geen metal bij staan. :wink: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."