Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Adrenochroom zei: Enesteene, flikker gewoon op met je 'plaatjes-posten-in-plaats-van-goede-tekst-hebben newbie-bashend semi-grappige kut posts. Adreno Klik om te vergroten... Word hier eerlijk gezegd ook een beetje moe van. OT: Ik sluit me aan bij de mening van adreno, op het moment dat je jezelf niet meer kunt vermaken op een feest zonder speed, dan is het niet echt verantwoord meer"
"chapeau, chapeau; heel vet beschreven"
"Re: blauwe dolfijntjes : realiteit of gedroomt? Als ik de TS was zou ik me niet zo'n zorgen maken over de issueses van Belgie VS. Nederland, maar met de problemen die die zelf heeft.. 's Avonds, in je eentje, met je ouders in de buurt, 4 tikkels droppen, voor dat je wilt gaan slapen..WTF"
"Hardstylr zei: We gingen echt lekker, de vriend van mij zei op een gegeven moment wel dat hij allemaal hekken zag. Alsof er een pad uitgestippeld was om te lopen, zelf zag ik gen rare dingen maar hij had dan ook te veel gehad al was het trillen met het lichaam gelukkig wel al over. Klik om te vergroten... Dat heb ik ook ooit gehad, echt grappig was dat!"
"@ safire: chille smaak heb je luister zelf nu: universe twisters - white star"
"Het inslaan van de pil vind ik meestal wel chill, krijg je altijd zo'n lekkere warme gloed over je hele lichaam heen"
"gerbeenn zei: Hmm okee neej ik geef hun kwart half Klik om te vergroten... 1/8 pil?"
"leuk.."
"Ik zou voor een hele gaan.. Er kan in principe toch niks gebeuren zolang je maar genoeg drinkt Veel plezier"
"a) je verneukt je lichaam/ geest met speed b) je kom van je luie reet af en gaat gewoon sporten(4/5 keer per week, gekoppeld aan gezonde voeding)"